2021-04-28, 23:19
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tyvärr godkände domaren att konversationer mellan AZ GOP och Ninja får fortsatt vara hemliga och den andra delen kommer nog överklagas.

Dvs folket i AZ kanske inte någonsin kommer få veta varför de pröjsar för detta en tredje gång och en revision av en amatör grupp som nu snittar 25.000 "kontrollerade" röstsedlar när de behöver ligga på närmare 100.000 per dag för att klara tidsplanen.

Jag pratar om policys och procedurer. Vem som egentligen betalar för allt kommer nog aldrig avslöjas då pengarna gick direkt till Cyber Ninjas och inte via senaten. Det gäller att vara smart när man inte vill vara transparent
Senast redigerad av siister 2021-04-28 kl. 23:25.
2021-04-28, 23:22
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Spelar ingen roll vad dom sa. Om det skulle tas vidare i domstol så kommer det inte att kunna vara hemligt. Så enkelt är det. Blir omöjligt att verifiera resultatet annars.

Nu togs det vidare i domstol eftersom demokraterna stämde. Annars skulle det fortsätta vara hemligt. Vad som kanske skulle avslöjas spelar inte så stor roll eftersom jag pratar om det som hänt under dom senaste dagarna.
2021-04-28, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
..Får dom bara fortsätta en vecka till finns tillräckligt för att stjälpa Bidens "vinst" i Arizona.

Spänn fast Er.

Vi sitter fortfarande fastspända och väntar på servern från Frankfurt. Du vet, den med bevis av bibliska proportioner. Du och Sidney pratade om 8 år till minst för Trump tack vare dessa bevis.
När tror du Sidney plockar fram servern? Fredag?
2021-04-28, 23:57
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Spelar ingen roll vad dom sa. Om det skulle tas vidare i domstol så kommer det inte att kunna vara hemligt. Så enkelt är det. Blir omöjligt att verifiera resultatet annars.

Det vi har lärt oss från tidigt i november är att det inte går att dra det till domstol då alla domare är korrupta. Det är ingen som ens vill titta på bevisen. Och givetvis är det ingen som kommer att titta på dom denna gången heller. Det är bara att sätta in i pärmarna med tusentals edsvurna vittnen och tusentals bevis. Och sen går alla vidare med sina liv.

Ner med valfusket.

Mike Pensé
2021-04-29, 00:01
Medlem
Citat:
Absolut. Hittas inget röstfusk skall ja be om ursäkt.

Historiska val visar att man aldrig vinner ett val genom motståndarens tillkortakommanden, man måste ha en egen agenda. Utöver detta pratar vi om Historiens största valseger i USA. Biden slår allt inkl Obama, Kennedy, Roosevelt mfl. Finner man inte detta det minsta märkligt kan man inte sin matte.
Lägg till att Biden gör detta genom att vinna minst antal counties i mannaminne, detta gör det hela ännu "märkligare"

Inte alls historiens största valseger i USA. Långt ifrån. Hamnar inte ens på 5 i topp. Och då har jag ändå bara kollat valen sedan 1968. Kan finnas andra storsegrar tidigare.
1972 slog Richard M Nixon demokraten George McGowan med 18 miljoner röster, trots att bara 76 miljoner amerikaner röstade.
1980 slog Ronald Reagan Jimmy Carter med 8,4 miljoner röster. 79 miljoner väljare röstade.
1984 slog Ronald Reagan Walter Mondale med 17 miljoner röster. 92 miljoner väljare röstade.
1988 slog George HW Bush Michael Dukakis med 7,1 miljoner röster. 90 miljoner väljare som röstade.
2008 slog Barack Obama John McCain med 9,5 miljoner röster. 129 miljoner väljare röstade.

Ser man på elektorsutfallet:
1972 Nixon 520, McGowan 17
1980 Reagan 489, Carter 49
1984 Reagan 525, Mondale 13
1988 Bush 426, Dukakis 111
2008 Obama 365, McCain 173

Bill Cinton fick 380 resp 379 elektorer i valen 1992 resp 1996. Och Obama 332 2012.

Så av de 14 val som hållits sedan 1968 så hamnar Bidens segermarginal alltså på 6 plats på topplistan när det gäller antal avgivna röster. Och det uppnått med rekord i antal röstande. Inte imponerande. Däremot måste Nixon och Reagans segrar beskrivas som imponerande med tanke hur få som faktiskt röstade. Att få 47 miljoner röster av 76 miljoner avgivna kallar jag imponerande prestation!

Och räknat på elektorsröster så hamnar Bidens segermarginal på 9:e plats av de 14 jag kollat upp.

Historiens största seger???
Senast redigerad av Auric 2021-04-29 kl. 00:19.
2021-04-29, 00:19
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Det här kommer såklart aldrig tas upp i en domstol. I en domstol skulle man ju behöva ha några trovärdiga bevis som håller för granskning så det finns inte en chans. Dessutom är ju valet redan över och Biden president så vad domstolen skulle avgöra vet jag inte.
Senast redigerad av Emma18 2021-04-29 kl. 00:22.
2021-04-29, 00:24
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Flera av metoderna som nyttjas är HEMLIGA. Just detta vill man behålla så länge som det är möjligt. Att du vill ha svar av mig i detalj tycker jag är uppmuntrande då du annars påstår att jag har fel i det mesta, men givetvis har jag långt ifrån alla detaljer, kan dessutom ha fel precis som du (din paradgren).

Vad gäller UV ljus finns mycket som kan kontrolleras.
Papprets fiberstruktur, avsaknaden av fett, vattenstämpel, mikroskopiska-korn man lagt in i pappret, tryck, osv. Röstsedeln tillverkas ju lokalt i Arizona och likt en sedel är alla detaljer inte presenterade för att man skall ha flera sätt att kunna skilja en äkta från en falsk. Det finns ett otal videos där man visar upp vattenstämpel på Youtube. Huruvida det stämmer eller vet jag ej. Man har även noterat att man verkar väga röstsedeln. Olika papperstyper väger olika..

Det blir svårt att hitta vattenmärkena.

Citat:
There are NO watermarks on Maricopa County ballots. There are many security measures in place when creating and printing ballots, but there are no secret markings on the ballot.
https://content.govdelivery.com/accounts/AZMARIC/bulletins/2d23bb7
2021-04-29, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Vi sitter fortfarande fastspända och väntar på servern från Frankfurt. Du vet, den med bevis av bibliska proportioner. Du och Sidney pratade om 8 år till minst för Trump tack vare dessa bevis.
När tror du Sidney plockar fram servern? Fredag?
Du lär få vänta minst 4 år som det tog för demsen att inte få fram något. Varför skulle det här gå snabbare?
2021-04-29, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det vi har lärt oss från tidigt i november är att det inte går att dra det till domstol då alla domare är korrupta. Det är ingen som ens vill titta på bevisen. Och givetvis är det ingen som kommer att titta på dom denna gången heller. Det är bara att sätta in i pärmarna med tusentals edsvurna vittnen och tusentals bevis. Och sen går alla vidare med sina liv.

Ner med valfusket.

Mike Pensé

Du går från sanning till sanning.
2021-04-29, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det här kommer såklart aldrig tas upp i en domstol. I en domstol skulle man ju behöva ha några trovärdiga bevis som håller för granskning så det finns inte en chans. Dessutom är ju valet redan över och Biden president så vad domstolen skulle avgöra vet jag inte.

De som stödjer Trump kanske är felinformerade. För de är lika säkra varje gång på att valfusk nu kommer hittas.
Även fast 70 domstolar formligen kastat ut rudy och Sidney med flera.

Någon server i Frankfurt går inte att hitta.
Inte heller 2 miljoner illegala migranter som röstat i Kalifornien.

Jag greppar efter halmstrån nu i mina försök att förstå var detta valfusk existerar någonstans?

Kanske har de enbart kul på vår bekostnad och inser att källor såsom gateway pundit och Breitbart mest är underhållande sidor utan nyhetsvärde.

Men vad vet jag. Hoppas vi ser några tecken på valfusk snart.
2021-04-29, 04:39
Bannlyst
Citat:
Redan 2015 hade över 20 Stater counties med fler registrerade röstberättigade än det finns folk som lever i countyt.

"The Public Interest Legal Foundation (PILF) has put 141 counties on notice across the United States that they have more registered voters than people alive. PILF has sent 141 statutory notice letters to county election officials in 21 states."

Republican National Lawyers Association (RNLA), 2015.

Har du verkligen granskat denna källa?
Litar du på dessa siffror?
Är källan partisk ?
Finns det uppgifter som går att verifiera med exempelvis en myndighet?

Finns det någon i organisationen som är jävig därför att denne varit politiskt tillsatt av en av kandidaterna?

Vad hände med Frankfurt servern?
Den som innehåller bevis på valfusk?
2021-04-29, 07:31
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Inte alls historiens största valseger i USA. Långt ifrån. Hamnar inte ens på 5 i topp. Och då har jag ändå bara kollat valen sedan 1968. Kan finnas andra storsegrar tidigare.
1972 slog Richard M Nixon demokraten George McGowan med 18 miljoner röster, trots att bara 76 miljoner amerikaner röstade.
1980 slog Ronald Reagan Jimmy Carter med 8,4 miljoner röster. 79 miljoner väljare röstade.
1984 slog Ronald Reagan Walter Mondale med 17 miljoner röster. 92 miljoner väljare röstade.
1988 slog George HW Bush Michael Dukakis med 7,1 miljoner röster. 90 miljoner väljare som röstade.
2008 slog Barack Obama John McCain med 9,5 miljoner röster. 129 miljoner väljare röstade.

Ser man på elektorsutfallet:
1972 Nixon 520, McGowan 17
1980 Reagan 489, Carter 49
1984 Reagan 525, Mondale 13
1988 Bush 426, Dukakis 111
2008 Obama 365, McCain 173

Bill Cinton fick 380 resp 379 elektorer i valen 1992 resp 1996. Och Obama 332 2012.

Så av de 14 val som hållits sedan 1968 så hamnar Bidens segermarginal alltså på 6 plats på topplistan när det gäller antal avgivna röster. Och det uppnått med rekord i antal röstande. Inte imponerande. Däremot måste Nixon och Reagans segrar beskrivas som imponerande med tanke hur få som faktiskt röstade. Att få 47 miljoner röster av 76 miljoner avgivna kallar jag imponerande prestation!

Och räknat på elektorsröster så hamnar Bidens segermarginal på 9:e plats av de 14 jag kollat upp.

Historiens största seger???

Nu vann ju inte Joe Biden valet alls, så det är ju i sig ingen seger. Det vet alla som ger detta 30min. Joe är bara en figur som huserar i vita huset. Men jag leker vidare med dig.

Vann Joe "Bribes" Biden flest röster i historien ?

Du kan leta fram detta på ett otal ställen. Obama har tidigare innehaft rekordet.

"Joe Biden received 81,282,903 votes cast for Biden and 74,223,030 votes cast for President Donald Trump, according to a current tally from USA TODAY.

Both Biden and Trump racked up higher vote totals than Obama, who previously held the record – 69,498,516 votes in 2008, per USA TODAY."

= Bidens "seger" är den absolut största i Historien, Biden slår Obama med runt 12 miljoner röster en fullständig pulversering av Obamas första och mycket imponerande kampanj Change, som fick Amerikanska folket att gå man ur huse. Obama lyckades dessutom få många Republikanska röster, något Joe inte lyckades med alls.

16.7% Counties.
Detta är intressant fakta i hur Biden stal valet:

"The report showed that Biden won only 477 counties, while Trump won 2,497 counties. Biden won only 16.7%. Obama with much less votes won 22% of the counties"

= Biden lyckades inte slå Obama i antal counties, långt från det. Men Biden lyckades dock krossa Obama i de svarta counties som var viktiga för vinst i Swingstates, här lyckades han få historiskt många till valurnorna. Samma counties som Zuckerberg sponsrat valarbetare i med runt 4 miljarder kronor, pizzakartonger på fönstren counties... Sammanträffande ? Att detta var Bidens tredje försök att bli President och att han tidigare lyckats sämre än mediokert, men då i sin fulla mentala kapacitet är också något att fundera på.

Klassikern 1988. Här Joe kampanjade i sin fulla mentala kapacitet. Allt han påstår kring sin utbildning, scholarship och annat visade sig vara 100% lögn och han tvingades därmed dra tillbaka sin kandidatur.
https://youtu.be/LYs5HMky1qY

]
Senast redigerad av Nixter 2021-04-29 kl. 08:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in