2021-04-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
By the way. Det används inte och finns inga blåa pennor i lokalen. Det FANNS det innan dom riktiga valsedlarna dök upp. Men dom byttes ut innan.

Det kan man ju inte tacka de klåpare, under namnet Cyber Ninjas för, som ger sig på att göra en audit de varken har erfarenhet eller kunskap om. Utan journalistens rapportering så hade kanske detta försök till att, i efterhand, manipulera valresultatet lyckas.

Länge leve den fria och oberoende pressen (alltså inte propagandakanalen OANN).
2021-04-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och dokumenten får inte hemlighållas!

Sant, det ska kompletteras med information om hur auditen går till.
2021-04-28, 23:00
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Flera av metoderna som nyttjas är HEMLIGA. Just detta vill man behålla så länge som det är möjligt. Att du vill ha svar av mig i detalj tycker jag är uppmuntrande då du annars påstår att jag har fel i det mesta, men givetvis har jag långt ifrån alla detaljer, kan dessutom ha fel precis som du (din paradgren).

Vad gäller UV ljus finns mycket som kan kontrolleras.
Papprets fiberstruktur, avsaknaden av fett, vattenstämpel, mikroskopiska-korn man lagt in i pappret, tryck, osv. Röstsedeln tillverkas ju lokalt i Arizona och likt en sedel är alla detaljer inte presenterade för att man skall ha flera sätt att kunna skilja en äkta från en falsk. Det finns ett otal videos där man visar upp vattenstämpel på Youtube. Huruvida det stämmer eller vet jag ej. Man har även noterat att man verkar väga röstsedeln. Olika papperstyper väger olika..

GOLD STANDARD OF AUDITS
Som sagt, denna audit sätter en ribba som andra stater inte kommer kunna gå under, när fusket väl presenteras. Kan man med denna metod visa på fusk som många i 6 månader hävdat inte existerar har man givetvis hittat en mycket bra metod, inte sant ? Att i det läget gå tillbaka till att göra audits mitt i natten med pizzakartonger på fönsterna likt dina kompisar gjorde blir liksom inte aktuellt framåt. Man lär även börja ifrågasätta varför myndigheten EAC och de två privata bolag som hyrts in i samtliga fall av EAC för att utföra audits efter valet (du vet bolaget med en fd Dominion chef som Ansvarig) inte kunnat finna fusket..

Men då kunde du ha varit tydlig med att du bara gissade. Kan jag tycka alltså! Som du gör i det här inlägget: "Vad gäller UV ljus finns mycket som kan kontrolleras" bra och tydligt! Man förstår direkt att du inte heller vet vad dom håller på med.
2021-04-28, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Det kan man ju inte tacka de klåpare, under namnet Cyber Ninjas för, som ger sig på att göra en audit de varken har erfarenhet eller kunskap om. Utan journalistens rapportering så hade kanske detta försök till att, i efterhand, manipulera valresultatet lyckas.

Länge leve den fria och oberoende pressen (alltså inte propagandakanalen OANN).

Finns inga bevis än så länge för att någon försöker fabricera bevis på valfusk. Det händer bara i ditt huvud.
2021-04-28, 23:01
Medlem
siisters avatar
Citat:
Sant, det ska kompletteras med information om hur auditen går till.

Japp, republikanerna lyckades inte dölja informationen
2021-04-28, 23:03
Medlem
Citat:

Jaja, det är ju inte så att det inte hade blivit offentligt när auditen väl är färdig. Då måste man ju
presentera hur man har kommit fram till bevisningen för omfattande valfusk.
2021-04-28, 23:10
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jaja, det är ju inte så att det inte hade blivit offentligt när auditen väl är färdig. Då måste man ju
presentera hur man har kommit fram till bevisningen för omfattande valfusk.

Argumentet var att dom inte ville avslöja företagshemligheter. Det skulle inte ha publicerats efteråt. Lyssnade du inte på hearingen alls?
2021-04-28, 23:11
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Tyvärr godkände domaren att konversationer mellan AZ GOP och Ninja får fortsatt vara hemliga och den andra delen kommer nog överklagas.

Dvs folket i AZ kanske inte någonsin kommer få veta varför de pröjsar för detta en tredje gång och en revision av en amatör grupp som nu snittar 25.000 "kontrollerade" röstsedlar när de behöver ligga på närmare 100.000 per dag för att klara tidsplanen.

2021-04-28, 23:12
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Finns inga bevis än så länge för att någon försöker fabricera bevis på valfusk. Det händer bara i ditt huvud.

Vilka är bevisen på det?

2021-04-28, 23:13
Medlem
Citat:
Argumentet var att dom inte ville avslöja företagshemligheter. Det skulle inte ha publicerats efteråt. Lyssnade du inte på hearingen alls?

Spelar ingen roll vad dom sa. Om det skulle tas vidare i domstol så kommer det inte att kunna vara hemligt. Så enkelt är det. Blir omöjligt att verifiera resultatet annars.
2021-04-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Vilka är bevisen på det?

Bevisbördan ligger på din sida
2021-04-28, 23:19
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Bevisbördan ligger på din sida

Då DU påstår en sak och jag vill att du visar att det är sant!

BEVISA RÖSTFUSK!!
35701 inlägg och vi har:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in