2021-04-29, 00:41
Medlem
Rudiebois avatar
Helvete
Dompa röööööve börjar likna blåvalen mer och mer med den kaggen och magtröjan
2021-04-29, 00:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Får man gissa att det är imorgon 24.00 som ett visst litet blött, grönt, hoppande djur plötsligt återuppstår?

Hahaha.
Ehum. Egentligen är ju den grüne en snäll jäkel. Hans gammelmorfar har tagit hans roll under tiden som han drömde om den sköna mmmmm Madde
2021-04-29, 00:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
De ser sin chans att få ut Simon, det enda (tillsammans med Tanja) hotet mot produktionens favorit, Nardos. Ingen omröstning har legat ute så länge. (Endast veckofinalen). Du ska se att det "blir" 49-51.

Det är ju "lite" märkligt... Först vinner Simon en extra nomineringsröst. Då ska de helt plötsligt ha en till nästa dag som Adrian givetvis vinner för att återställa ordningen. Sedan detta med att de får ut just Nardos och Judith till Stora. Alla Tanjas och Emelies fans kommer ju antagligen stödrösta på Juddan om de fyra sitter. Då åker Simon.. Medan Adrian sitter kvar och äter dem ur huset och Pedram sitter och kastar ur sig maffiafilmsrepliker som om det inte fanns någon morgondag.

BB borde inte gå in och blocka en hel grupp från nomineringsröster som de gör nu, så här sent i spelet. Låt dem bara lägga röster på de de vill..De startade väl nomineringarna av en anledning. Annars hade de kunnat haft kvar tävlingarna där en grupp klarade sig och en hänger löst. Alldeles för mycket styrning uppifrån detta år.
2021-04-29, 00:45
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helvete
Dompa röööööve börjar likna blåvalen mer och mer med den kaggen och magtröjan

Dennis har ju egentligen en tränad kropp men de gör så lite under dagarna så att det blir lätt att gå upp i vikt. Måste du dessutom svära när man kan säga rumpa.
2021-04-29, 00:47
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är ju "lite" märkligt... Först vinner Simon en extra nomineringsröst. Då ska de helt plötsligt ha en till nästa dag som Adrian givetvis vinner för att återställa ordningen. Sedan detta med att de får ut just Nardos och Judith till Stora. Alla Tanjas och Emelies fans kommer ju antagligen stödrösta på Juddan om de fyra sitter. Då åker Simon.. Medan Adrian sitter kvar och äter dem ur huset och Pedram sitter och kastar ur sig maffiafilmsrepliker som om det inte fanns någon morgondag.

BB borde inte gå in och blocka en hel grupp från nomineringsröster som de gör nu, så här sent i spelet. Låt dem bara lägga röster på de de vill..De startade väl nomineringarna av en anledning. Annars hade de kunnat haft kvar tävlingarna där en grupp klarade sig och en hänger löst. Alldeles för mycket styrning uppifrån detta år.

Håller med. Men har det varit planerat lång tid tillbaka och det hela är slumpen eller är det en illasinnat och beräknat drag från ledningen.
2021-04-29, 00:48
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Dennis har ju egentligen en tränad kropp men de gör så lite under dagarna så att det blir lätt att gå upp i vikt. Måste du dessutom svära när man kan säga rumpa.

Det finns inga ursäkter till att förfalla och likna späckisen anno 2020 mer och mer.

Återkom när grodlåren är mjuka, uppvärmda och sköna. Längtar
Puss på daimen
2021-04-29, 00:51
Medlem
Rudiebois avatar
”HäÄäur LoUckTaRch feeiiiSsk”

Det är din fi**a, din gris.

Hur f-n hade du mage att tilltala gorillaarslets storlek! Ditt sattyg! Du börjar komma upp i Gorillaarslets volymer själv, det är inte långt dit, precis som din fästman
2021-04-29, 00:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Spelar ändå ingen roll vad andra gör. Man är ändå ALLTID ansvarig, juridiskt och moraliskt, för vad man gör och säger. Simons tillkortakommanden är endast hans eget ansvar och något han själv behöver hantera. Det vet han och jobbar förmodligen redan på det. DET är den förmildrande omständigheten i detta, att han ser och erkänner sitt ansvar. Det rättfärdigar dock inte det han gör när han blir sån.

Alla människor ansvarar för hur de beter sig mot varandra och även om jag älskar Simon så står jag inte bakom de över gränsen ord han tar till när han blir arg. Det är inte ok! Man måste se saker för vad/hur det är och inse att inte ens våra största favoriter är felfria.Han måste lära sig att hantera sina känslor när det blir så här. Han erkände dock sina fel och brister och bad om ursäkt till Tanja.

Jag tycker definitivt att det finns fler än Simon i huset. Dessa behöver se över sitt beteende och ta ansvar,våga stå upp för sina fel och brister och syna sina egna egoistiska motiv till "varför" man vägrar att ta kritik.
2021-04-29, 00:52
Medlem
Citat:

Han sa när han kom in att han knappt tränat en dag i sitt liv, han är bara stor.
2021-04-29, 00:53
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Hahaha.
Ehum. Egentligen är ju den grüne en snäll jäkel. Hans gammelmorfar har tagit hans roll under tiden som han drömde om den sköna mmmmm Madde

Jag vill minnas att jag tyckte den lille gröna var en rätt sjysst groda i förra årets BB-tråd. Men jag misstänker att en viss MmmmmMadde har ockuperat grodans reptilhjärna och fått honom att se både svart och vitt, likt Maddelainens hårfärg. En kamp mellan ond och god pågår för fullt men jag hejar på Grodjäveln ändå.

You are a strong, independent frog who can do anything 🐸
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är nog den största hycklaren därinne.. Tänk alla gånger han stått därinne och predikat om sin moraliska överhöghet "Det är inte det här jag står för! Jag står för kärlek och respekt!" Pff... inte direkt va? :P
Jag tycker Simon överreagerade ja.. samtidigt förstår jag honom. Den jag minst förstår idag är Pedram och Adrian som satt och tog emot Simons ursäkt (som var riktad till Tanja) som att de var de storhjärtade i detta. Pedram dissade både Storebrorsorna, tittarna och BB som snodde åt sig mat. Sedan satt han och mös åt sitt tilltag. Hoppas verkligen att lilla förlorar omröstningen för han ska UT.

Ja det här är bara bra, hans fula sidor kommer fram mer. Han måste vara nästa på tur att åka ut.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Håller med. Men har det varit planerat lång tid tillbaka och det hela är slumpen eller är det en illasinnat och beräknat drag från ledningen.

Tror inte att det är slumpen.. allt känns ofta alldeles för tillrättalagt när det kommer till detta års produktion och omröstningar :P Hoppas att även Tanjas och Emelies fans fattar att det bästa är att rösta för att kunna lägga röster på lilla för att få ut irritationsobjekt så det blir kul tv sista veckorna. Emelie och Tanja sitter ju säkert i vilket fall som helst och Dompa, Adrian och Pedram åker ut med huvudet före om de sitter mot de damerna ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in