2021-04-28, 22:46
Medlem
Nardos den vackra lilla negern ligger och sover genom dagens uppdrag. Bajsar i trosan när folk vill "göra kaos" i egenskap som lillebror.

Nu får hon makt och skulle gärna våldta och förnedra vännerna hon nyss haft (som lillebror)

Jag älskar negrers sätt att tänka/agera.

Tack för att just ni valde sverige!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Deras dagar är räknade, du vet det lika väl som jag som du nämnde för någon dag sedan så börjar folk man inte vill se i huset åka ut nu.

Brushorna AD och Peddot möter sitt BB-öde på måndag.

Ber till BB-Guden att han vill ha två som offer denna vecka och att både Pedram och AD åker ut Det skulle sitta finfint det.
Medlem
pukkas avatar
Du måste svikta pinnen madde din ärthjärna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Blir Nardos arg på riktigt? Var ju svinkul att de stal? Får de vuxna vara inne i barnhagen? Extremt luddigt med reglerna just nu.
Sjukt otydligt, och nu är tydligen en till raid på gång.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken uppnlåst fjant han är verkligen..
Hemska tanke.. tänk om det blir stora man bara får nominera. Då har BB satt sin sista potatis. Peddot och AD ska UT.
I så fall tar vi ut Judith.
Medlem
lillaflippens avatar
Varför skriker Judith med tillgjord röst hela tiden?
2021-04-28, 22:47
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Får migrän av den här skit!
Men ännu värre är ju att Mössan smugglade in en ballong i lilla BB. Så nu kommer han att hålla sig underhållen
Vad säger du? Helvete snodde han VERKLIGEN en ballong?
Fyfan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som inte orkar läsa detta, scrolla vidare!

Detta blir oerhört fel om man skyller Simon på denna patetiska hets som Pedram drog igång för att han inte ville acceptera tittarnas omröstning. Detta hade nog aldrig hänt om inte för Pedrams fittiga äckel beteende. Han om någon klarar inte av att varken sänkas i rang, bedömas av någon och inte ens faktumet att han blev "kvarröstad" av de tittare som gjorde det valet gjorde honom nå mer ödmjuk eller tacksam.

De ville hellre ha kvar Pedram före Mergim och ärligt talat så tror jag inte ens att han som ändå har aggressionsproblem skulle bete sig så här. Inte ens Mergim! Det är fööööööör lågt. Han hade blivit sur och bitter men han hade fan inte betett sig som ett as.

Mergim har ändå vett att förstå att,om tittarna röstar som är till nackdel för honom så har det inte något med hans medboende att göra och skulle inte agera ut på det här sättet. Tror t.om att han hade bröstat den nedröstningen 100 gånger bättre än Pedram för han hade blivit så glad att få stanna så att vara lillebror hade nog känts som en bagatell i sammanhanget

Jag förstår Simon och detta är en av få gånger faktiskt där jag tycker han har "rätt" att bli arg och besviken! Grodorna hoppar alltid från hans mun när han är arg och i stundens hetta men det dom "gjorde" säger rätt mycket mer än Simons mundiareé. Dock försvarar jag inte Simons ord val när han blir arg.

Det Judith och andra gjorde efter är att slicka röv och det värsta är att de förminskar Simons känslor som är just en känslomänniska och det är inte Donken utan moralen och den "familjeanda" som vissa tuggar så mycket om. Man tillrättavisar Simon och ja, det är helt rätt men varför vågar man inte ge Pedram en känga som startade skiten från början.

Förresten är väl inte Tanja den första som får ta emot grodor, Nardos har väl parerat ett helt gäng massor med gånger men hon har oftast fått klara sig själv och jag har aldrig hört någon tillrättavisa Simon eller ta parti för Nardos. Hon känner Simon för bra för att ta det personligt och de reder ofta ut det med varandra.

Såklart man inte ska säga saker när man är arg då risken är att det kan upplevas kränkande. Det är också lika viktigt att behandla andra med respekt vad man "GÖR" visar istället för att snacka skit och köra moralpredikan. Behandla ,människor som du själv vill bli behandlad och detta är något som Pedram behöver lära sig.

Spelar ändå ingen roll vad andra gör. Man är ändå ALLTID ansvarig, juridiskt och moraliskt, för vad man gör och säger. Simons tillkortakommanden är endast hans eget ansvar och något han själv behöver hantera. Det vet han och jobbar förmodligen redan på det. DET är den förmildrande omständigheten i detta, att han ser och erkänner sitt ansvar. Det rättfärdigar dock inte det han gör när han blir sån.
Medlem
embargos avatar
Vet inte vad jag tycker är jobbigast, den tjutande megafonen eller Oljudits eviga malande. Kombination blir dock helt outhärdlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Att bryta mot regler borde leda till auto. Varför annars ha ett tema? Tappar ju själva charmen när man kan sno allt från fina sidan utan konsekvenser. Lite bajsspray och Dompa gråter som en fjortis.

+1
Tappat all mening med Tema veckor.
Har gillat Dompa tidigare, men nu har han visat att han är alldeles för självgod emellanåt o däremellan blir han en liten fjortis precis som du säger.
2021-04-28, 22:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
+1
Tappat all mening med Tema veckor.
Har gillat Dompa tidigare, men nu har han visat att han är alldeles för självgod emellanåt o däremellan blir han en liten fjortis precis som du säger.
Det är Adrians fel.
2021-04-28, 22:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
I så fall tar vi ut Judith.

Givetvis.. Dock hade jag hellre fått ut Grabbarna Grus innan. Vore förvisso skönt att bli av med HUEHUEHUE också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in