Citat:
Ursprungligen postat av
Brunodenandre
Hahaha lyssna på mig nu grabben!
Den ideologin du har hjärntvättats med måste du jobba bort. Den är falsk mot naturens tusenåriga verklighet, och fortsätter du hoppas på att kvinnor kommer "ta avstånd" från killar som den här Toby och istället vilja ligga med JA-sägande beta hanar som du så kommer du bli den som får sitta hemma och runka.
Och du ska tänka precis tvärtom, kvinnor ska göra sig förtjänta för att få kuk! Du är MAN förfan! Inga kvinnor blir attraherade av undergivna pojkar som instämmer i deras åsikter. Du ska vara motpolen mot en kvinna även fast hon säger annat om du vill ha en fungerande relation.
Det finns inprintat i kvinnors dna att spela svårflirtade och inte sära på benen enkelt även fast de egentligen vill ligga lika mycket som mannen. På samma sätt finns det inprintat hos mannen att vara den offensiva som förväntas att ta kommandot. Så är lagarna hos människan och i princip alla djur.
Jag tycker synd om alla er killar och tjejer som växer upp idag med den här extremistiska offerkulturen som råder.
Man kan tom titta på nästan vilken tecknad disneyfilm som helst från förr för att se hur hona och hane beter/betedde sig naturligt innan extremisterna tog över.
Hej!
För det första behöver du inte lära mig hur man får damer för att något säger mig att ställer man dig brevid mig så ligger du i lä.
Så, nu när det är avklarat kan vi reda ut ditt andra skitsnack.
Är allt svart eller vitt för dig? Att antingen är man en våldtäktsman (läs äcklig horunge), eller så är man en undergiven cuck som låter sig tjasas runt av en kvinna?
Jag är, och har alltid varit den dominanta bland damer, men jag behandlar dom med respekt.
En riktigt man behöver inte hävda sig och försöka sätta kvinnor på plats, är bara osäkra soyboys och incels som tror det fungerar så.
Dessutom, majoriteten av kvinnor tar automatiskt på sig rollen som undergiven ifall hon har en stark, trygg, manlig man i sin omgivning, då det ligger i kvinnans natur.
Är du däremot en osäker soyboy kommer du bli överkörd, och det är där och då ni betahanar tillämpar tillvägagångssättet som du beskrev ovan, i ren desperation.
Vi är alla människor, dom enda som INTE ska behandlas med respekt är såna som har förlorat sitt värde som människa. Ja, tex folk som våldtar.