2021-04-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaaaaaa!! Började följa honom DIRR när han klev ut för vill ha hans pureness i mitt flöde (ett tag i alla fall, men tröttnar alltid på """kändisar""" till slut (går ofta fort) och byter ut dem mot kattkonton)
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/R97VAr/joels-ord-efter-avhoppet-i-big-brother-varje-dag-var-en-kamp
2021-04-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Han kommer inte orka med Tanja eller menar du Emelie??

Tanja för mig är rätt lugn men glad. hon är inte direkt hyper-tjej som nardos, hon kan va jobbig o gapig

Jag kan ta dompa annars, stora björnen Baloo

Orka med Emelie och hennes bitterhet.
Kan bara tänka mig Emelie kasta luren i örat för minsta lilla och sen vänta på att Dompa ringer tillbaka för att få uppmärksamhet hahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Finns klipp på cmore, man hör han säga smuts, men Tanja sitter i hålet i väggen så finns inte en chans i världen att han kunnat spotta på henne som folk antyder😬

Dessutom sitter ju Tanja och hånler och frågar om chili cheese smakade bra, klart man blir provocerad kan jag tycka😅
Precis, hon skrattar och frågar om hur maten var. Men det blev ett jävla halabalo om att de i stora huset straffade med havregryn och spray. Men oavsett, det är ju sånt vi vill se. Jag kan tycka att de i barngänget borde få så mycket mer straff för det var väl ändå de som ska lyssna på pedofilerna i blottarrockar.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon är lesbisk så kommer inte fortplanta sig (hoppas jag).
Knogjärnsmannen skulle nog ställa upp med en runk och överlämna i plastmugg till hr Judit. En mångfaldsbaby med dom flesta otäcka gener.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-29 kl. 00:01.
2021-04-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
*spottar åt

Inte på. Och hon talar inte ens till honom utan till andra. Kötthuve.

Oj kötthuve för jag skrev på istället för åt. Det var lite väl hårt.

Hon sa det till alla, Simon inkluderad. Han sa smuts till alla, Tanja inkluderad.
2021-04-29, 00:00
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Klarar du en dag ska du få en fet smällekyss
Fasen för det klarar jag två dagar
2021-04-29, 00:01
Medlem
nu har therese också delat Emelies bodyshshaminf video
2021-04-29, 00:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon är lesbisk så kommer inte fortplanta sig (hoppas jag).
Som tur är.
Arten Judith gör sig bäst som bisarra fossiler som framtida forskare tar fram på sina universitetsfester och garvar åt.
2021-04-29, 00:03
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hörni, nu är det lite över midnatt. Jag kör Joel dagen endast med fina och kärleksfulla kommentarer och svar. Låt oss hylla lillen tillsammans
2021-04-29, 00:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Med tanke på alla hennes genetiska fel är Judith troligen klassad som en utrotningshotad art?

Det låter som du är något på spåret här. Hon bör bli rödmarkerad som art omedelbart! Hon bör sedan spärras in i en vithajstank så hon kan avla fram mycket ljudliga, breda små vithajar med unibrow utan att riskera att bli skjuten med harpun.
2021-04-29, 00:06
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det låter som du är något på spåret här. Hon bör bli rödmarkerad som art omedelbart! Hon bör sedan spärras in i en vithajstank så hon kan avla fram mycket ljudliga, breda små vithajar med unibrow utan att riskera att bli skjuten med harpun.

Nu är du väldigt orättvis. Judith är en vacker flicka med mycket energi och ger oss mycket glädje vi kan lära av.
2021-04-29, 00:08
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Oj kötthuve för jag skrev på istället för åt. Det var lite väl hårt.

Hon sa det till alla, Simon inkluderad. Han sa smuts till alla, Tanja inkluderad.

Lägg av med det där Surelie 2.0.

"men Tanja sitter i hålet i väggen så finns inte en chans i världen att han kunnat spotta på henne som folk antyder"

Du antydde i en hel mening att folk antyder att han har spottat på, där jag tillrätta visa att han spotta mot.

Din fula lilla fisk, vänder efter en sida hahah.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in