2021-04-28, 20:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
I detta förstår jag Simon 100% för detta är inte Simons fel och skulle han åka ut på något som Pedram startat. Han kände sig huggen i ryggen och jävlar om det hade varit Pedram? Oufff

De vill väl att Simon ska spåra och jag tycker det bara är.. över gränsen och jag hade nog känt exakt likadant. Visst en lek och ett tema men Pedram var den som först gick in och lackade för att "tittarna" röstade ner honom och då ska man ge igen genom att springa och sno deras mat????

+100000

Heja dig MouchMouch
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Synd om?? Skämtar ni med mig nu. Jag har hejat på Simon hela tiden men detta var de barnsligaste. En mcdonalds burgare?? Han tröck ju dessutom en hel pizza igår.

JA, de är jobbigt att känna sig dum och lurad (om man blir bedragen möjligtvis)
Men att bli bestulen på en donken burgare? 😂 nej.. då är det nog dags att gå tillbaka till blöjor också
Vilken nivå är peddot då som sitter och är så jävla nöjd nu då? Och skryter om maten ngn hjälpt honom att få!! Han kunde fan inte ens ta på sig att sno den själv
Medlem
pukkas avatar
Juddith det fega aset som börja trycka ner Simon att han gjort fel när det var hon som rullade in med spray och rep.
2021-04-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Tråden är roligare än BB.
Peddo kommer ju skratta när han läser detta

Skämtar du? Kommer han ju knappast, han är avskydd av de flesta. Men du vill ju vara bror annorlunda.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Du förstår ju ingenting. Han har varit alldeles för snäll när han var adel och nu som storebror. Han accepterade att de tog alkohol igår. De lät lilla-BB gå in och ta massor av mat innan idag.

De hade inte ätit på hela dagen för att de ska få Donken.

Jag hade med blivit besviken. Att han trodde de var hans vänner och så ser han Pedram hånle.

Jo jag förstår allt det där. Vet att han varit snäll. Men nu är det ett tema där dom ska busa. Och hur skulle Tanja kunna veta att detta var så känsligt gör honom, att han upplevt så många svek tidigare i livet som han sa, att han skulle behöva spotta mot henne och kalla henne smuts?
Medlem
Hur länge tror ni röstningen är öppen?
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Spottkobran har TRAUMA och man måste respektera att en snodd Donken-påse kan trigga detta. Styrkekramar till Simon <3

Du ger fan i o ge honom några kramar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
motivera varför du anser det är vara okej av Simon att spotta mot tanja och kalla henne fula ord och att d e döda...? Och efter att hon sagt förlåt flera gånger, han inte kan säga det samma till henne?
Förklara hur dina tankar går när du försvarar hans beteende

+++
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så jävla B.

Alla utom Simon borde hänga löst. De bryter mot reglerna när de hjälper Lilla.

Hahaha alltså driver du med mig? Du verkar ju inte vara mycket kvickare i huvudet än Pukka.

Är det en gemensam nämnare bland Simon fans att sakna hjärnceller? 😂
Medlem
Nu ska väl Tanja röstas ut för att hon ryckte påsen som alla i lilla BB var med på och glufsade i sig med hånflin på läpparna.
2021-04-28, 20:51
Medlem
deadfisheyess avatar
Konsekvensen för lillebrorsorna är just nu att de först får bajsspray och sen att Madde städar åt dem. Nästan lite väl hårt straff.
2021-04-28, 20:51
Bannlyst
Det blir väl ingen fest ikväll?
Hoppas Simon pissar på den, han är den enda som har hedern i behåll.
Judith och Madde 🤮🤮🤮🤮🤮
Nardos 👏👏👮🏽‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in