2021-04-28, 20:40
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Jag är inget fan av Simon men detta går djupare i ett trauma i gans uppväxt det handlar inte om hamburgaren

Men sluta
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
konstig att bb straffar inte simon?!

Straff brukar väl komma dagen efter? Vi får se
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
I detta förstår jag Simon 100% för detta är inte Simons fel och skulle han åka ut på något som Pedram startat. Han kände sig huggen i ryggen och jävlar om det hade varit Pedram? Oufff

De vill väl att Simon ska spåra och jag tycker det bara är.. över gränsen och jag hade nog känt exakt likadant. Visst en lek och ett tema men Pedram var den som först gick in och lackade för att "tittarna" röstade ner honom och då ska man ge igen genom att springa och sno deras mat????
Snyggt du vände på steken. Tittar du ens? Du hade hoppat från en bro om Simon bad dig med? Det räcker nu med detta försök att prata bort allt den bortskämda ungen gör. Sen tänker för fan ingen normal fjuntad människa i detta hus "jag ska trycka på alla knappar X har" förutom Simon själv i början mot Nardos när de vart kopplade..
Bannlyst
Simon och Nardos steg, respekt👍👍👍👍👍
Tanja, Judith, Madde, Adrian och Pedram 👎👎👎👎👎👎👎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Auto på Judith o Madde som bryter mot reglerna genom att gå in i lilla..

Jag tyckte det var rätt åt dom, men sanitär olägenhet att sova i bajslukt
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Fasaaaan vad töntiga Judith och Madde är nu!! Vad är det för fel på dom handlar ju inte om ödmjukhet. Mesar!

Madde är så jävla töntig och tråkig människa
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Igår snodde lilla bb alkohol och chips, då hade ju Simon inga problem med att tilliten var förstörd.
Varför tar han det så personligt idag? Han har ju tidigare köpt donken på avbetalning har han själv sagt, är han så "beroende" av donken käk att detta var det värsta som kunde hända honom?

Du förstår ju ingenting. Han har varit alldeles för snäll när han var adel och nu som storebror. Han accepterade att de tog alkohol igår. De lät lilla-BB gå in och ta massor av mat innan idag.

De hade inte ätit på hela dagen för att de ska få Donken.

Jag hade med blivit besviken. Att han trodde de var hans vänner och så ser han Pedram hånle.
Medlem
Simon bör få autonominering. Det är andra eller tredje gången han spottar mot någon eller någons mat. Har för mig att sades att han spottade på Mergim efter någon tävling.
2021-04-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Igår snodde lilla bb alkohol och chips, då hade ju Simon inga problem med att tilliten var förstörd.
Varför tar han det så personligt idag? Han har ju tidigare köpt donken på avbetalning har han själv sagt, är han så "beroende" av donken käk att detta var det värsta som kunde hända honom?

Igår var det inte riktat specifikt mot honom..

Idag var det han som höll påsen och Tanja, som han är nära vän med i huset lurade honom och snodde åt sig påsen..

Han beteende efteråt tycker jag inte är ok, men jag förstår hur han menar och känner sig dum och sviken...som han själv sa, det handlar inte om maten..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja suck suck Madde gör bort sig som stigit 👎
Ja ska hon torka deras rövar när dom varit på toa också eller
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har väldigt svårt att tycka synd om män utan impulskontroll.
Peddo är äckel när han lackar.
Simon är Moder Teresa när han spottar på andra och kallar de smuts
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
konstig att bb straffar inte simon?!

Varför skulle dom, dom straffar ju inte nån som bryter mot reglerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto