2021-04-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Undrar jag med varje jävla dag. Hybrisen den lillkillen sitter på

Men vad är det man ser i snubben förstår verkligen inte.

Känns så äckligt fake och beräknande i allt han gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Man måste förstå Simons sida också. Absolut kalla någon för smuts och spotta är inte okej någonstans. Men Simon som han sa hans tillit till människor försvann och man måste köpa hur han ser på saken också.

Men snälla! ”Hans tillit till människor försvann”? Detta trams med ”pranks” har de hållit på med i veckan. De är instängda tillsammans i ett hus och ingen vill nån annan illa. HUR kan det ta ifrån människor tilliten till andra? Väldigt omoget resonemang.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Han hade väl för bövelen inte varit kvar då!
Det är ju det han är!
Alltså ska Simon också vara kvar.
Har du svårt med läsförståelsen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Man måste förstå Simons sida också. Absolut kalla någon för smuts och spotta är inte okej någonstans. Men Simon som han sa hans tillit till människor försvann och man måste köpa hur han ser på saken också.
Man kanske inte ska vara med i BB om man tror att alla kommer att vara kärleksfulla och ärliga. Där slängs ju folk under bussen kors och tvärs. Kliver man in i BB och tror att folk kommer vara ärliga så är man ju ganska korkad.
2021-04-28, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
I detta förstår jag Simon 100% för detta är inte Simons fel och skulle han åka ut på något som Pedram startat. Han kände sig huggen i ryggen och jävlar om det hade varit Pedram? Oufff

De vill väl att Simon ska spåra och jag tycker det bara är.. över gränsen och jag hade nog känt exakt likadant. Visst en lek och ett tema men Pedram var den som först gick in och lackade för att "tittarna" röstade ner honom och då ska man ge igen genom att springa och sno deras mat????

Har väldigt svårt att tycka synd om män utan impulskontroll.
Medlem
julita55s avatar
konstig att bb straffar inte simon?!
Medlem
Auto på Judith o Madde som bryter mot reglerna genom att gå in i lilla..
Medlem
Fasaaaan vad töntiga Judith och Madde är nu!! Vad är det för fel på dom handlar ju inte om ödmjukhet. Mesar!
2021-04-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Auto på Judith o Madde som bryter mot reglerna genom att gå in i lilla..
Det är bara lilla som tror att det finns regler om det vad jag vet.
Medlem
deadfisheyess avatar
Förstår inte varför Tanja blir upprörd. Hon ÄR ju smuts. Kolla hennes jävla pyjamas, Skitig i röven så in i helvete.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja suck suck Madde gör bort sig som stigit 👎
Där sjönk Madde till sin gamla position. Hon kan ta Mösstönten med sig och dra, för min del.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Ser att Simon är förbannad, och det verkar ha hänt något. Han kallade någon för ”smuts”.

Någon som kan dra en kort sammanfattning om vad som hände?

Storebrotsorna fick in sin mcdonalds mat. Lillebrorsorna planerade en kupp och stal all mat förutom läsken. Tanja var den som lyckades få tillfälle att sno påsen.
Simon började gråta för att han inte fick sin big tasty (ja, allvarligt. Låg o grät i steffis pellefjant)
Han spottade sedan mot Tanja och kallade henne smuts över en donken burgare.

Han ligger nu som en martyr i soffan och vägrar be om ursäkt trots att de andra bett om ursäkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in