2021-04-28, 20:04
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
tyvärr säger han att anledningen till auditen är att säkerhetsställa säkra val i framtiden.. inte att ändra valresultatet

Varför tyvärr? Det är väl bra med säkra val. Och med ett väldigt högt valdeltagande. Det är det som republikanerna måste jobba på. Det kan ju vara så att tex Arizona styrs av rebublikaner och trots det är valsäkerheten inte tillfredsställande. Ner med valfusket.

Mike Pensé
2021-04-28, 20:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Hej! Har du orkat kolla upp vilka delstater som hade ett röstdeltagande på över 100%? Eller saknar du ögon?

Inga delstater men counties. De flesta dock över "omöjliga" 80%

CIA och FBI garanterar i sina modeller att det är valfusk vid 90-95%, men redan dessförinnan är fusk högst sannolikt. Du liksom många andra vet att Amerikaner inte är lika röstbenägna som ex. svenskar. Att man i vissa utsatta områden har 80-100% valdeltagande vet du är fel. Men har du inte ryggraden att erkänna det så är det givetvis din förlust.
2021-04-28, 20:05
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Varför tyvärr? Det är väl bra med säkra val. Och med ett väldigt högt valdeltagande. Det är det som republikanerna måste jobba på. Det kan ju vara så att tex Arizona styrs av rebublikaner och trots det är valsäkerheten inte tillfredsställande. Ner med valfusket.

Mike Pensé

jo men ett säkert val hade resultatet ändrats om det visade sig vara fel.. därför tyvärr
2021-04-28, 20:06
Medlem
Nixters avatar
Nu hoppas vi att den nytillsatta domaren i caset inte stänger ned auditen. Livesändning pågår. Domaren är för övrigt tillsatt av en fd Demokratisk Guvernör, vi får se om man kan hålla fingrarna från syltburken denna gång. Intressant.

https://youtu.be/8xrF3SjYj8c
2021-04-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Jag tycker det är svårt att se. Kamerorna är placerade ungefär 50m bort. Och inga journalister än OANN tillåts vara inne i byggnaden.

Den enda konspirationen jag kan se så här långt är att betalda demokratiska aktivister medvetet använder sig av fett på fingrarna för att sabotera alla Ballots i förväg så att de inte kan skannas i en UV-läsare.
Dessa rackare tillhör naturligtvis deep state

För övrigt.
Vet någon vart Frankfurt-servern tog vägen? Jag skulle behöva ett avslut
Om det nu är så att det hastigt och lustigt buntvis kom nya röster så tror jag inte demsen varken han eller tänkta på att kladda på alla.

Vet ingenting om nån server i Frankfurt.
2021-04-28, 20:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
jo men ett säkert val hade resultatet ändrats om det visade sig vara fel.. därför tyvärr

Som jag nämnde måste Arizonas resultat backas, dvs man tar tillbaka sina elektorer för Biden, även fast han valts i Washington. Då ingen vet vad som händer när Biden går under 270 tror jag man väljer att inte spekulera i detta för stunden.
2021-04-28, 20:25
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Inga delstater men counties. De flesta dock över "omöjliga" 80%

CIA och FBI garanterar i sina modeller att det är valfusk vid 90-95%, men redan dessförinnan är fusk högst sannolikt. Du liksom många andra vet att Amerikaner inte är lika röstbenägna som ex. svenskar. Att man i vissa utsatta områden har 80-100% valdeltagande vet du är fel. Men har du inte ryggraden att erkänna det så är det givetvis din förlust.

Jag frågar inte om 80%. Jag frågar om siffrorna som beskrivs med: "långt fler är 100% röstberättigade."

Jag har ytterligare lite frågor kring procedurerna i Arizona (förutom den jag redan ställt, varför sitter folk utan handskar och letar fingeravtryck?). Och vi vet alla vilken ryggrad du har, så det kommer inte bli några problem för dig att svara.

Citat:
Teknik uppdatering

Röstsedlar i Ultraviolett ljus
Här är en Close Up på när röstsedlar i Arizona nu analyseras i ultraviolett ljus. Billiga Kina kopior kan hittas på detta sätt. Originalen har vattenstämpel. Detta är exempel på vad som inte utförts tidigare.

https://mobile.twitter.com/CovfefeFeed/status/1386094428381749252

Att man letar efter vattenstämplar bekräftades av Ken Bennett bara för någon dag sedan.
On Monday former Arizona Secretary of State Ken Bennett confirmed the audit officials are using ultraviolet light to scan the ballots for folds and watermarks!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/big-news-az-official-confirms-ultra-violet-method-currently-used-identify-creases-watermarks-ballots -video/

On Sunday, forensic experts confirmed they are examining thousands of ballots cast in November as part of the audit in the Grand Canyon State. They are using ultra-violet lights to search for ballot watermarks and weed-out phony ballots.

https://www.oann.com/ariz-audit-underway-officials-finding-signs-of-fraud/
Men i går på presskonferensen medgav Bennett att valsedlarna inte har någon vattenstämpel. Hur kommer det sig att ingen vet någonting? Det borde väl vara glasklart vad som gäller tänker jag.
2021-04-28, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp

Mike Pensé

Jag ser verkligen fram emot att läsa dina inlägg ska du veta.

=)
2021-04-28, 20:29
Bannlyst
Citat:
Men i går på presskonferensen medgav Bennett att valsedlarna inte har någon vattenstämpel. Hur kommer det sig att ingen vet någonting? Det borde väl vara glasklart vad som gäller tänker jag.

Deep state ledda av Hillary Clinton har i hemlighet tagit bort vattenstämplar från alla röstsedlar.
Likaså att fettmärken inte syns på valsedlarna. Det beror väl på att valsedlarna har skickats till Kina för att steriliseras.
avsaknadet av bevis är samma sak som påvisandet av indicium för att valfusk har skett.

/Så är det bara
2021-04-28, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Känns omedelbart som att vi som föredrar demokrati och fria val håller med dig, medan de i tråden som föredrar diktatur, valfusk (ex. att ”hitta” 11 780 röster) och konspirationer, typ Nixter och scrollock, kommer du att få mothugg av. Bara en gissning....

Men ingen av dem verkar exempelvis vilja svara på frågor om serven i Frankfurt och vart den tog vägen.

Mest av allt handlar det om sanningen och oviljan att delta i fler lögner.

Jag har idag läst några kapitel i "On Tyranny: Twenty Lessons from the Twentieth Century" av Timothy Snyder
Denna bok ger en inblick i hur allt kunde gå fel i Arizona.

Jag vet med mig att ingen Trump-supporter skulle vilja se detta moraliska förfall i Sverige. Ingen här skulle vilja se Sushi Express AB hämta ut våra röstkort från Valmyndighetens låsta boxar och sedan "kontrollera dem" efter valfusk för röstning som skett genom ombud.

Men kanske är Trumpisterna av tron att ändamålet helgar medlen.

Ändamålet är att bedriva auktoritär identitetspolitik .
Medlen är: Lögner,korruption,fanatiska attacker på allt som står i dess väg såsom demokratiska instutioner,massmedia,domstolar,universitet,kultur världen,underhållningsindustrin,samt fysiska attacker på kongressen,och spridandet av falska nyheter runtom på sociala medier

Demokrati bygger på att vi alla är delaktiga i att bevara våra offentliga instutioner.
Den dagen när privata företag tillåts få manipulera röstkort,är dagen då en institution har fallerat.
Så om du bryr dig om att bevara våra instutitioner så välj ut en och försvara den mot lögner. Inte bara på twitter och facebook,utan överallt där lögnerna sker.

Ex1:Stöter ni på någon som plötsligt tycker att Skolverket har invaderats av "vänsteraktivister" så ifrågasätt det. Uttala ditt missnöje men gör det med artighet och respekt. I min erfarenhet brukar trollen tappa tålamod när de inte kan få diskussionen att urarta i att handla om

"Invandrare,Judar,Mona sahlin,Clinton,Reinfeldt,HBTQ,Bidrag,Feminism,Gret a Thunberg,klimatfrågan" eller liknande. För allt de har är ilskan. Utan denna ilska och förmågan att måla upp en nattsvart bild av Sverige,så är det väldigt svårt att få vuxna människor att ge upp sina rättigheter och överlåta sin självidentitet till en auktoritär tyrann.

Ex2: Råkar ni höra någon säga att felet med Sverige är att Pressombudsmannen i själva verket tillhör "Deep state" så be om att få en källa. Jämför sedan den med flera andra. Gå sedan sakligt igenom varför det inte är lämpligt att förlita sig på allt man läser på nätet.

Det här är varför jag så passionerat emot det som pågår i Arizona. Jag vill nämligen inte se vår demokrati urholkas till den grad att detta blir den nya normen för Sverige
2021-04-28, 21:43
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Nu hoppas vi att den nytillsatta domaren i caset inte stänger ned auditen. Livesändning pågår. Domaren är för övrigt tillsatt av en fd Demokratisk Guvernör, vi får se om man kan hålla fingrarna från syltburken denna gång. Intressant.

https://youtu.be/8xrF3SjYj8c

Domaren beslutar ingen tillfällig nedstängning, så granskningen fortsätter.
2021-04-28, 22:18
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Jag frågar inte om 80%. Jag frågar om siffrorna som beskrivs med: "långt fler är 100% röstberättigade."

Jag har ytterligare lite frågor kring procedurerna i Arizona (förutom den jag redan ställt, varför sitter folk utan handskar och letar fingeravtryck?). Och vi vet alla vilken ryggrad du har, så det kommer inte bli några problem för dig att svara.

Att man letar efter vattenstämplar bekräftades av Ken Bennett bara för någon dag sedan.
On Monday former Arizona Secretary of State Ken Bennett confirmed the audit officials are using ultraviolet light to scan the ballots for folds and watermarks!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/big-news-az-official-confirms-ultra-violet-method-currently-used-identify-creases-watermarks-ballots -video/

On Sunday, forensic experts confirmed they are examining thousands of ballots cast in November as part of the audit in the Grand Canyon State. They are using ultra-violet lights to search for ballot watermarks and weed-out phony ballots.

https://www.oann.com/ariz-audit-underway-officials-finding-signs-of-fraud/

Flera av metoderna som nyttjas är HEMLIGA. Just detta vill man behålla så länge som det är möjligt. Att du vill ha svar av mig i detalj tycker jag är uppmuntrande då du annars påstår att jag har fel i det mesta, men givetvis har jag långt ifrån alla detaljer, kan dessutom ha fel precis som du (din paradgren).

Vad gäller UV ljus finns mycket som kan kontrolleras.
Papprets fiberstruktur, avsaknaden av fett, vattenstämpel, mikroskopiska-korn man lagt in i pappret, tryck, osv. Röstsedeln tillverkas ju lokalt i Arizona och likt en sedel är alla detaljer inte presenterade för att man skall ha flera sätt att kunna skilja en äkta från en falsk. Det finns ett otal videos där man visar upp vattenstämpel på Youtube. Huruvida det stämmer eller vet jag ej. Man har även noterat att man verkar väga röstsedeln. Olika papperstyper väger olika..

GOLD STANDARD OF AUDITS
Som sagt, denna audit sätter en ribba som andra stater inte kommer kunna gå under, när fusket väl presenteras. Kan man med denna metod visa på fusk som många i 6 månader hävdat inte existerar har man givetvis hittat en mycket bra metod, inte sant ? Att i det läget gå tillbaka till att göra audits mitt i natten med pizzakartonger på fönsterna likt dina kompisar gjorde blir liksom inte aktuellt framåt. Man lär även börja ifrågasätta varför myndigheten EAC och de två privata bolag som hyrts in i samtliga fall av EAC för att utföra audits efter valet (du vet bolaget med en fd Dominion chef som Ansvarig) inte kunnat finna fusket..
Senast redigerad av Nixter 2021-04-28 kl. 22:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in