Tror inte det handlar om maten för Simon utan att dom uttnytjade honom för att han är för snäll. Han reagerade ju inte så här igår när dom tog alkohol till exempel.
Precis. Äntligen en vettig människa som förstår. Det hela handlar om tillit. Han trodde att han kunde lite på Tanja, Adrian och Peddi. Han har varit alldeles för snäll mot Lilla, och detta är alltså tacken.
Alltså jag fattar inte varför Judith ska föminska Maddes och Simons känslor just nu? Har hon glömt när hon själv blev fett lack över låtsasbråket och fick ursäkter och det var långsinta samtal efteråt om hur sårad hon var?
Så säg inte hur fan folk ska reagera och speciellt inte som Madde och Simon gått och väntat på just Donken hela jävla dagen. Pedram blev tyvärr nedröstad av tittarna av någon anledning?
Jag är på ett sätt glad att detta hände nu så folk kan fundera lite extra nästa gång de slösar röster på Pedram,för detta är vad ni får när ni ger honom en massa extra luft han inte behöver?
Jag har mina tre favoriter och det är Dompa, Tanja och Emelie sköna karaktärer på olika sätt minst skön tycker jag Simon är känns inte genuin nånstans men det är endast min åsikt.
Äh. Simon är en jättebebis som bölar vid minsta möjliga motstånd. Han har behandlat andra som skräp i mellan åt och sedan bölar han och ber om ursäkt och allt skall vara okej.
Ursäkta??? Ser vi samma program?
VEM har Simon behandlat som skräp?
Alla var med på det så inte dålig stil av bara Tanja. Det som är dålig stil är hur peddot beter sig, först lipa och vansinnig på att han inte får donken sen kan med att ta det ifrån de andra och njuta av det och sitta och hånskratta. Sitt fula hånskratt utan tänder
Ja det håller jag med om, tänkte mer bara på att Tanja och Simon är ganska nära i huset och hon vet att han längtade efter det så handlar nog mer om att känna sig sviken än om maten skulle jag tro...