Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Det er tydeligvis så interessant at du gidder å bruke tid på å svare..
Jeg registrerer at du oppfører deg helt annerledes i gruppa "Kriminalhistoria". Høflig og hyggelig, ydmyk og spørrende.
I denne gruppa er det som om du skifter ham. Det er mulig man kan bli beruset av andres applaus. Så bråkjekk at man må påpeke at en annen bruker feilstavet navnet "Columbo". Vitner om umodenhet.
Jag borde inte svara men eftersom du inte förstår någonting måste jag försöka en sista gång att få in det...
tänk på det här och svara mig inte fler gånger :
1, slå upp frasen "kasta sten i glashus".
2, om du inte har fattat det än så har jag försökt vara ärlig mot alla samma faen och såvitt jag kommer ihåg har jag aldrig hackat på någon utan anledning, kan du säga det samma?
3, att jämföra den här tråden med en annan tråd visar bara vem jag svarar nu,
en som inte kan förstå att trådarnas ton förändras baserat på både temperatur och objektivitet och nu har du spenderat en hel dag till att förstöra tonen, temperaturen och objektiviteten i denne, att vara oense är bra, men att tjata om något du hävdar är omoget til det närmar sig manisk är bara typiskt dig...
du är en som går så långt som möjligt för att få människor som har andra åsikter arga, förbannade och förstöra tråden så mycket som möjligt,
det fungerar inte på mig och jag hoppas att du börjar bidra med fler fakta och slutar slicka röv som du har gjort för mycket hittills...