2021-04-28, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Finns hur många sätt som helst. Ett exempel är ju att man tar de blå pennorna (som är absolut förbjudna att ha i lokalen men som ändå fanns på samma bord som valsedlarna) och kryssar i Trump's ruta på rösterna. Sen säger man att "här var båda rutorna kryssade men man räknade den som en Biden-röst".

En annan är att man sorterar ut massvis med Biden-röster och eldar upp dem, och sen påstår att man räknat om rösterna och att Trump vann.

Ytterligare en annan är att man bara hittar på massa lögner rakt upp och ner, typ att det saknas vattenstämplar på röstsedlarna fast det inte gör det.
Filmas inte allt 24/7 typ?
2021-04-28, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Filmas inte allt 24/7 typ?

Jag tycker det är svårt att se. Kamerorna är placerade ungefär 50m bort. Och inga journalister än OANN tillåts vara inne i byggnaden.

Den enda konspirationen jag kan se så här långt är att betalda demokratiska aktivister medvetet använder sig av fett på fingrarna för att sabotera alla Ballots i förväg så att de inte kan skannas i en UV-läsare.
Dessa rackare tillhör naturligtvis deep state

För övrigt.
Vet någon vart Frankfurt-servern tog vägen? Jag skulle behöva ett avslut
2021-04-28, 07:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
7 vänsterpack skriver sen 3 vettiga... sida ut o sida in... kan ni inte bara hålla käft så jag slipper sålla era meningslösa nästintill hjärndöda inlägg..

JAG VILL LÄSA OM FUSKET !!! INTE ERAT JÄVLA FÖRNEKANDE!!!!!!!!!!!!
Hur ska du kunna läsa om nått som inte existerar och ett systematiskt valfusk, och den enda vi sett bevis på att försökt är trumpen och när han skulle få delstater och "hitta" röster.

Vi är i vecka 25 nu och inte ens en snudd på några bevis systematiskt valfusk finnes än, hur många veckor till måste vi vänta?
2021-04-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hur ska du kunna läsa om nått som inte existerar och ett systematiskt valfusk, och den enda vi sett bevis på att försökt är trumpen och när han skulle få delstater och "hitta" röster.

Vi är i vecka 25 nu och inte ens en snudd på några bevis systematiskt valfusk finnes än, hur många veckor till måste vi vänta?

Du kan ju fråga dina vänner demokraterna som gör allt dom kan för att fördröja och dra ut på detta. En arme av jurister har skickats ut för att försöka stoppa/fördröja granskningen. Jurister som finansieras av dina vänner Zuckenberg och Soros bla.

Så varför inte fråga dom?

För vår del och för Arizonas senats del, så kan det här bli klart ganska snabbt. Så varför inte bara delta och hjälpa till så detta blir överstökat? Varför inte ordna fram lite demokrater som kan vara med och observera, det ÄR helt öppet. Dom ÄR välkomna. Så varför håller dom sig undan?
2021-04-28, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja efter lång tid så fick en reporter tillgång till revisionen (detta förbjöds senare) och framme frågade hon varför de hade BLÅ pennor och gjorde markeringar med dessa på valsedlarna.

Blå pennor är ok att använda för din röstning!

Blå pennor ÄR FÖRBJUDNA ATT ANVÄNDAS I EN REVISION FÖR ATT INTE KUNNA MANIPULERA RÖSTSEDLARNA men det har nu redan skett..

Är det misstag eller medvetet? (vem betalade för vad)

Varför får inte Media ELLER allmänheten tillgång och granska denna som de får vid vanlig rösträkning..

Kanske därför demokraterna VÄGRADE då de insåg att om de deltog så skulle de bli rövknullade, och det på ett sett som du troligtvis kommer uppleva många gånger!

]Varför dölja Vem som betalar OCH för VAD denne vill ha?

Dom hade inte ens börjat då när denna journalist påstod detta, INGA valsedlar fanns framme. Detta är bara ett försök att diskreditera granskningsprocessen.

Det är bara gröna och röda pennor som används vid borden, inget annat och har aldrig förekommit något annat.
2021-04-28, 10:33
Medlem
DRAVKCABs avatar
Kan ni tänka er att vänstersekten här inne driver helt ogrundade teser
om audit fusk som dom hämtar från sina konspirations publikationer.
Denna missinformation har troligtvis sin härkomst från Kinesiskt håll
då det är dom som har mest att förlora på denna process och med
MYCKET nära ekonomiska band till ett flertal inom Bidenadministrationen.
Tråkigt att se så många Kinesiska agenter även på ett Svenskt forum som detta.
2021-04-28, 10:37
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Det är bara gröna och röda pennor som används vid borden, inget annat och har aldrig förekommit något annat.

Varför man överhuvudtaget ska använda pennor är den egentliga frågan. Nästa fråga är vad man ska ha Auditten till. Skulle det framkomma något så går det ju inte att komma vidare då alla inkl. domare i domstolar är korrupta. Ska man slå lite med knytnävarna i en vägg och sen sikta på nästa val?

Ner med valfusket.

Mike Pensé
2021-04-28, 10:42
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Kan ni tänka er att vänstersekten här inne driver helt ogrundade teser
om audit fusk som dom hämtar från sina konspirations publikationer.
Denna missinformation har troligtvis sin härkomst från Kinesiskt håll
då det är dom som har mest att förlora på denna process och med
MYCKET nära ekonomiska band till ett flertal inom Bidenadministrationen.
Tråkigt att se så många Kinesiska agenter även på ett Svenskt forum som detta.

Nja, det kan likaväl vara högersekten som är inne och förvirrar. Nästa steg är väl att republikanerna bjuder in demokraterna på auditter i de stater som DJT vann bara för att visa att man har rent mjöd i pungen.

Ner med valfusket.

Mike Pensé
2021-04-28, 10:43
Medlem
groovesnuss avatar
GOP har ju redan gjort två genomgångar av resultatet i AZ utan att hitta ett enda bevis för valfusk, vad tror dom att dom skall hitta nu?

Å varför släpps ingen oberoende observatör eller media in? (OANN är inte oberoende).

Mycket skumt som pågår här, kommer ha noll påverkan då ingen tror på resultatet.
2021-04-28, 11:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Du kan ju fråga dina vänner demokraterna som gör allt dom kan för att fördröja och dra ut på detta. En arme av jurister har skickats ut för att försöka stoppa/fördröja granskningen. Jurister som finansieras av dina vänner Zuckenberg och Soros bla.

Så varför inte fråga dom?

För vår del och för Arizonas senats del, så kan det här bli klart ganska snabbt. Så varför inte bara delta och hjälpa till så detta blir överstökat? Varför inte ordna fram lite demokrater som kan vara med och observera, det ÄR helt öppet. Dom ÄR välkomna. Så varför håller dom sig undan?
Ska jag fråga Demokrater om vart det systematiska valfusket och bevis finnes och som ingen ens vet vad det är.

Vi är i vecka 25 nu av inget bevis det allra minsta, och ett försök till systematiskt valfusk har man kunnat identifiera med trumpens försök att få delstater att "hitta" röster.

Annars är det bara tomt prat har vi lärt oss nu 25 veckor efter valet.

Men för all del, återkom gärna när man har ett fall som når rätten.

Svaret är idag pga avsaknaden av bevis som håller för granskning att inget systematiskt valfusk går att identifiera, än mindre bevis.

Dina fantasier om vad någon på YouTube berättat för dig utan källor ifrån offciellt håll, de är irrelevanta och ointressanta.
Men du är välkommen tillbaka när ett fall nått rätten, för det är först då det finns nått och prata om.
Och det verkar hopplöst svårt, och med tanke på alla bevis man har men aldrig visar.
Så är min gissning att inte ett enda fall kommer nå rätten och bli prövat.

Det är vad vår erfarenhet berättar oss.
Och det roligaste av allt, före ens valet startade så berättade jag att vi kommer få höra varje vecka om bevis som ska komma, och sen aldrig kommer.
Och nu har vi radat upp 25 veckor av inget.

Och största frågan, kommer vi få vänta länge på dessa bevis????
Eller är det på Fredag igen
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
DENNA TRÅD HANDLAR OM VALFUSK! INTE VAD DIN MICROHJÄRNA ANSER VARA FAKTA!

Jag scrollar bara förbi alla era inlägg oavsett., man har ju lärt sig namnet på de som är fullständiga idioter sen länge.. så sluta citera detta så jag slipper få en notis tack!
Bara tomma ord om systematiskt valfusk och aldrig prestera bevis som håller för granskning.
Det är exakt vad tråden handlar om och om valfusk och ett systematiskt sådant då det är enda som kan ändra valresultat.

Jag förstår att du tycker det börjar bli pinsamt efter 25 veckor av inga bevis och det enda försök man sett till systematiskt valfusk är trumpens försök att få delstater att "hitta" röster så rumpen kunde vinna.

Dock förstår jag inte att det kan vara så satans svårt med dessa bevisen, för eftersom man säger det är uppenbart att ett systematiskt valfusk skett.
Så måste jag tillstå och säga att det finns inget tyder på det, och med tanken på vi står här fortfarande med I N G E N T I N G !! !!! !!

Och bara för du stoppar huvudet i sanden som en struts, betyder inte verkligheten försvinner.
Så spelar ingen roll hur mycket du än scrollar förbi, verkligheten berättar exakt samma sak varje gång upp till denna punkten = inget systematiskt valfusk existerar.
Senast redigerad av klyban 2021-04-28 kl. 11:43.
2021-04-28, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Det tog mig en vecka att inse vad som pågår.
Nixter och skrollock tillämpar
"se här. Valfusk. Se här. Titta nu här. Öppna denna länk. Kolla nu denna sida" taktiken. Vilket resulterar i volymer av inlägg Men väldigt llite substans .

Jag vill att vi saktar ner och börjar debunka samtliga utspel steg för steg.
Det är tröttsamt att hela tiden ställa samma fråga men få hundratals olika svar. Istället för ett ja, nej, vill inte svara

Jag föreslår :vägrar någon svara på en konkret fråga så ställer man den om igen och igen och ignorerar övriga utspel och inlägg.

Är det fler här som håller med?

Känns omedelbart som att vi som föredrar demokrati och fria val håller med dig, medan de i tråden som föredrar diktatur, valfusk (ex. att ”hitta” 11 780 röster) och konspirationer, typ Nixter och scrollock, kommer du att få mothugg av. Bara en gissning....

Men ingen av dem verkar exempelvis vilja svara på frågor om serven i Frankfurt och vart den tog vägen.
2021-04-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Säger Sidney det? Du vet hon som trollat er i ett halvår snart

Ron Watkins aka CodemonkeyZ aka Q har trollat dom rejält också. Att Q aldrig har varit en person nära Trump utan i stället den tidigare Admin av 8Chan och 8Kun har fanbasen här på FB undvikit att låtsas om. Snacka om att ha blivit blåsta...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in