Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Du kan ju fråga dina vänner demokraterna som gör allt dom kan för att fördröja och dra ut på detta. En arme av jurister har skickats ut för att försöka stoppa/fördröja granskningen. Jurister som finansieras av dina vänner Zuckenberg och Soros bla.
Så varför inte fråga dom?
För vår del och för Arizonas senats del, så kan det här bli klart ganska snabbt. Så varför inte bara delta och hjälpa till så detta blir överstökat? Varför inte ordna fram lite demokrater som kan vara med och observera, det ÄR helt öppet. Dom ÄR välkomna. Så varför håller dom sig undan?
Ska jag fråga Demokrater om vart det systematiska valfusket och bevis finnes och som ingen ens vet vad det är.
Vi är i vecka 25 nu av inget bevis det allra minsta, och ett försök till systematiskt valfusk har man kunnat identifiera med trumpens försök att få delstater att "hitta" röster.
Annars är det bara tomt prat har vi lärt oss nu 25 veckor efter valet.
Men för all del, återkom gärna när man har ett fall som når rätten.
Svaret är idag pga avsaknaden av bevis som håller för granskning att inget systematiskt valfusk går att identifiera, än mindre bevis.
Dina fantasier om vad någon på YouTube berättat för dig utan källor ifrån offciellt håll, de är irrelevanta och ointressanta.
Men du är välkommen tillbaka när ett fall nått rätten, för det är först då det finns nått och prata om.
Och det verkar hopplöst svårt, och med tanke på alla bevis man har men aldrig visar.
Så är min gissning att inte ett enda fall kommer nå rätten och bli prövat.
Det är vad vår erfarenhet berättar oss.
Och det roligaste av allt, före ens valet startade så berättade jag att vi kommer få höra varje vecka om bevis som ska komma, och sen aldrig kommer.
Och nu har vi radat upp 25 veckor av inget.
Och största frågan, kommer vi få vänta länge på dessa bevis????
Eller är det på Fredag igen
Citat:
Ursprungligen postat av
moderator-hataren
DENNA TRÅD HANDLAR OM VALFUSK! INTE VAD DIN MICROHJÄRNA ANSER VARA FAKTA!
Jag scrollar bara förbi alla era inlägg oavsett., man har ju lärt sig namnet på de som är fullständiga idioter sen länge.. så sluta citera detta så jag slipper få en notis tack!
Bara tomma ord om systematiskt valfusk och aldrig prestera bevis som håller för granskning.
Det är exakt vad tråden handlar om och om valfusk och ett systematiskt sådant då det är enda som kan ändra valresultat.
Jag förstår att du tycker det börjar bli pinsamt efter 25 veckor av inga bevis och det enda försök man sett till systematiskt valfusk är trumpens försök att få delstater att "hitta" röster så rumpen kunde vinna.
Dock förstår jag inte att det kan vara så satans svårt med dessa bevisen, för eftersom man säger det är uppenbart att ett systematiskt valfusk skett.
Så måste jag tillstå och säga att det finns inget tyder på det, och med tanken på vi står här fortfarande med I N G E N T I N G !! !!! !!
Och bara för du stoppar huvudet i sanden som en struts, betyder inte verkligheten försvinner.
Så spelar ingen roll hur mycket du än scrollar förbi, verkligheten berättar exakt samma sak varje gång upp till denna punkten = inget systematiskt valfusk existerar.