2021-04-28, 13:51
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ja dom tror det är ett lekprogram. Det 'r det enda man ser i dagsavsnitten, tävlingar och så.
Det är ett socialt spel. Dom måste ha anställda riktiga psykologer som förstår hur man leker med en grupp människor. Inga idiot psykologer som har noll koll.
Jo det blir svårt för ny produktion i Sverige att få nytt förtroende för BB Tror själv att BB inte komma nå mer i Sverige det är kaputto !
2021-04-28, 13:51
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja förstå vilken kaos det kan bli nu "OM" det blir ett byte. Hoppas det!

Ja det var en natt som jag var riktigt bekymrad över Joel då han var på snudden att få en ångestattack såg det ut som. Han var helt otröstlig nästan så, ja man ska följa sitt hjärta för man delar det med så många nära och kära genom livet och talar känslan så starkt till Joel så ska han lyssna på den inre rösten.

De här två ordspråken är så himla bra.

Det är bättre att ångra vad man har gjort än att ångra det som man aldrig gjorde.

Har man gjort vad man har kunnat, så har man ingenting att ångra.

Så tror jag Joel tänkte och hoppas han fortsätter att tänka så efter att han lämnade BB-huset bakom sig. Såklart finns det sorg också men också en massa kärlek och hjärtan som slår för varandra, för alla känslor är tillåtna. <3

Haft noll koll i det senaste. Har Joel lämnat huset i ångest? Tack för svar
2021-04-28, 13:53
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Simon måste vara i centrum o ska såklart SJÄLV tejpas upp.....o kan inte bara låta det vara som det är sagt att AD ska bli upptejpad....

O BB har koll på att d e bra o tejpa på väggarna....

Låter han sig tejpas upp frivilligt menar du? Det är inte straffet för knappen då?
2021-04-28, 13:55
Medlem
Mouchinos avatar
Ok detta måste vara något lurt med. Rösta i appen vilka av brorsorna som tejpade bäst?
2021-04-28, 13:58
Medlem
Nardos sitter och luktar på joels lakan 😕

Iaf, tycker Nardos skött sig bäst som lillebror. Inte för jag gillar henne utan hon har lyssnat, diskat och städat. Jutidh har inte varit bästa lillebroshan utan bara jobbig
2021-04-28, 14:02
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Låter han sig tejpas upp frivilligt menar du? Det är inte straffet för knappen då?

>Inte vad jag har hört
2021-04-28, 14:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Haha, ser nästan ut som dom har ristat en blodsörn på mössan! (våra icke så politiskt korrekta förfäders, allra brutalaste avrättningsmetod)
2021-04-28, 14:05
Medlem
Paladins avatar
Min skall lämna huset lista, utan någon speciell ordning:
Simon
Adde
Emelie
Nardos
Pedram

I final:
Tanja
Judith
Madde
Dennis

Vinnare:
Tanja ♥️

Typ. Detta ändras dock rätt ofta. De som ej ändrats på länge är Simon, Emelie, Nardos och Tanja.
2021-04-28, 14:06
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁
Exakt så är det ju!

Minutiöst välplanerad husvistelse av honom minsann, synd bara att Adrian och co inte verkade tänka på hur kopiöst tråkig, menlös och verbalt efterbliven han är?
Spelet för han har totalkrachat blir han nominerad så åker han direkt utan tvivel vem han än sitter emot .
2021-04-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja förstå vilken kaos det kan bli nu "OM" det blir ett byte. Hoppas det!

Ja det var en natt som jag var riktigt bekymrad över Joel då han var på snudden att få en ångestattack såg det ut som. Han var helt otröstlig nästan så, ja man ska följa sitt hjärta för man delar det med så många nära och kära genom livet och talar känslan så starkt till Joel så ska han lyssna på den inre rösten.

De här två ordspråken är så himla bra.

Det är bättre att ångra vad man har gjort än att ångra det som man aldrig gjorde.

Har man gjort vad man har kunnat, så har man ingenting att ångra.

Så tror jag Joel tänkte och hoppas han fortsätter att tänka så efter att han lämnade BB-huset bakom sig. Såklart finns det sorg också men också en massa kärlek och hjärtan som slår för varandra, för alla känslor är tillåtna. <3

Jaa han kommer att vara saknad. Joel hade rollen som keldjur och tröstare, han kunde vara djupt filosofisk på ett lite barnsligt sätt och klokare än många för sin ålder. Ser ingen som kan ta hans roll. Han var Emelies enda riktiga trygghet och Nardos bästis. Han erbjöd sin famn till alla som behövde som tex Madde när hon hade sina ledsna stunder och han var den ende som lyssnade och kunde ha riktiga samtal med Simon. Hopas han hittar det han önskar sig där hemma i Umeå ❤
2021-04-28, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Såna här kommentarer är så jävla onödiga. Vad har Joel gjort dig för att förtjäna att få såna ord skrivna om sig? Jag hoppas moderatorerna börjar bli lite hårdare mot såna som dig.

Joel har haft ångest och inte mått bra. Det är ett socialt experiment och han var väldigt ung och dessutom nyutkommen som homosexuell med en far som inte accepterade det. Sedan att han saknar sin familj är inte konstigt - han verkar ha en stor familj och har sagt att hans andra familjemedlemmar varit stöttande i detta.

Stort beslut av honom att ta då han inte direkt låg i riskzonen att bli nominerad. Sedan hade han egentligen bara en person som genuint stöttade och tröstade honom - Madde. Madde var nu på andra sidan.

Hoppas Joel mår bra och slipper läsa såna kommentarer som du skriver. Sedan hoppas jag att BB lär sig lite att inte ta in så unga människor och dessutom reagerar mer och ger de mer stödinsatser och de uppvisar sån ångest som Joel gjort många kvällar.
Men håll käft bara. Vad gör du ens här på FB om du inte kan läsa sånt? Gå och göm dig och kom inte tillbaks.
2021-04-28, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Verkar som att det inte blir en immunitetstävling? Är BB rädda att storebröderna ska anordna en tävling som de vinner? Bra iallafall då AD inte kan vinna en immunitet...

Iallafall, vem vill vi vinner den extra rösten idag? Vem är det högst sannolikhet att den ger poängen till AD? Joel är ju inte med längre, han tänker jag att han skulle kunna göra det. Simon är en annan.

Och det stora dilemmat - Emelie! Tror hon absolut skulle kunna göra det då han nominerade henne förra veckan. Emelie kommer nog nominera Pedram och Adrian. Båda två är personer jag vill ska få röster!

MEN man vill inte att Emelie vinner? Då kan inte rösten användas emot henne. Jag är kluven.

Det blir ju ingen immunitetstävling stod det när storebrorsorna läste upp deras brev tidigare idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in