2021-04-28, 13:26
Medlem
Tanja är inget gemtemot Nardos och Emelies fans! Tanja kommer dock vinna endast när hennes kontoansvariga lägger upp. 112 k följare, det är självklart att minst 20% av de går in och rösta då de är små flickor. Tycker Tanja är väldigt grå . Simon och Nardos sätter färg på årets bb. Hata eller älska de. De behövs i årets bb.
2021-04-28, 13:28
Medlem
hittanemoos avatar
Verkar som att det inte blir en immunitetstävling? Är BB rädda att storebröderna ska anordna en tävling som de vinner? Bra iallafall då AD inte kan vinna en immunitet...

Iallafall, vem vill vi vinner den extra rösten idag? Vem är det högst sannolikhet att den ger poängen till AD? Joel är ju inte med längre, han tänker jag att han skulle kunna göra det. Simon är en annan.

Och det stora dilemmat - Emelie! Tror hon absolut skulle kunna göra det då han nominerade henne förra veckan. Emelie kommer nog nominera Pedram och Adrian. Båda två är personer jag vill ska få röster!

MEN man vill inte att Emelie vinner? Då kan inte rösten användas emot henne. Jag är kluven.
2021-04-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Verkar som att det inte blir en immunitetstävling? Är BB rädda att storebröderna ska anordna en tävling som de vinner? Bra iallafall då AD inte kan vinna en immunitet...

Iallafall, vem vill vi vinner den extra rösten idag? Vem är det högst sannolikhet att den ger poängen till AD? Joel är ju inte med längre, han tänker jag att han skulle kunna göra det. Simon är en annan.

Och det stora dilemmat - Emelie! Tror hon absolut skulle kunna göra det då han nominerade henne förra veckan. Emelie kommer nog nominera Pedram och Adrian. Båda två är personer jag vill ska få röster!

MEN man vill inte att Emelie vinner? Då kan inte rösten användas emot henne. Jag är kluven.

100 ggr hellre Emelie än AD eller Pedram! Tänker jag
2021-04-28, 13:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag röstade så. Nu hade dock Madde lite mer stöd än Simon och Tanja lite mindre. Pedram särklass minst.

Gillar Tanja men hon har inte varit bästa storebror. Och allt dessa visar hur populär Madde faktiskt är.

Juddan leder bland lillebröderna. Vem fan ska diska och fixa mat därinne om de får in Pedram istället.

Läste med om Joel. Ge honom nu bara kärlek <3 Jag tycker Big Brother borde reagerat mer när han hade sina nattliga upptåg. Och sedan sova i lilla BB och behöva serva Adrian blev nog spiken på kistan. Puss och kram till dig Joel.

Ja förstå vilken kaos det kan bli nu "OM" det blir ett byte. Hoppas det!

Ja det var en natt som jag var riktigt bekymrad över Joel då han var på snudden att få en ångestattack såg det ut som. Han var helt otröstlig nästan så, ja man ska följa sitt hjärta för man delar det med så många nära och kära genom livet och talar känslan så starkt till Joel så ska han lyssna på den inre rösten.

De här två ordspråken är så himla bra.

Det är bättre att ångra vad man har gjort än att ångra det som man aldrig gjorde.

Har man gjort vad man har kunnat, så har man ingenting att ångra.

Så tror jag Joel tänkte och hoppas han fortsätter att tänka så efter att han lämnade BB-huset bakom sig. Såklart finns det sorg också men också en massa kärlek och hjärtan som slår för varandra, för alla känslor är tillåtna. <3
2021-04-28, 13:40
Medlem
Ghandis avatar
Simon måste vara i centrum o ska såklart SJÄLV tejpas upp.....o kan inte bara låta det vara som det är sagt att AD ska bli upptejpad....

O BB har koll på att d e bra o tejpa på väggarna....
2021-04-28, 13:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Nardos sköter sig bäst, diskar och så. O hon ger mer till huset än Judith. Pedram ska in i uppdragsrummet innan mc donalds maten kommer.

Var inte det det pratades om just då... d e ju inget han lipar över direkt att han jobbar där.

Det hoppas vi, bara för att ta bort det där flinet på honom!
2021-04-28, 13:44
Medlem
Vad skönt det vore om dom kunde låta Adrian få hänga där några dagar. Titta på när dom andra äter.
2021-04-28, 13:45
Medlem
Är det säkert att pedram (som fick minst röster) ska in i uppdragsrummet eller är de spekulationer.
2021-04-28, 13:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Adrian sitter med nedsänkt huvud och räknar nomineringsröster, ser snyggt ut i bild att låtsas sörja Joel men hjärnan jobbar i 180 att hålla sig till planen som han och familjen lagt upp i månader.
😁
Exakt så är det ju!

Minutiöst välplanerad husvistelse av honom minsann, synd bara att Adrian och co inte verkade tänka på hur kopiöst tråkig, menlös och verbalt efterbliven han är?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-28 kl. 13:54.
2021-04-28, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpjan
Är det säkert att pedram (som fick minst röster) ska in i uppdragsrummet eller är de spekulationer.

Spekulationer
2021-04-28, 13:50
Medlem
Någon som vet hur det funkar med nikotin i huset? Jag tänker Luis hade ju köpt med sig en jävla massa cigg, har resterande också gjort det? Eller får de in cigg lite då och då?
2021-04-28, 13:50
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
JAAAAA HOR-El lömnAR HUSet. o satsar på att tjäna ihop 1 000 000 istället på att sälja sin röv, han saknar sina kunder.

Såna här kommentarer är så jävla onödiga. Vad har Joel gjort dig för att förtjäna att få såna ord skrivna om sig? Jag hoppas moderatorerna börjar bli lite hårdare mot såna som dig.

Joel har haft ångest och inte mått bra. Det är ett socialt experiment och han var väldigt ung och dessutom nyutkommen som homosexuell med en far som inte accepterade det. Sedan att han saknar sin familj är inte konstigt - han verkar ha en stor familj och har sagt att hans andra familjemedlemmar varit stöttande i detta.

Stort beslut av honom att ta då han inte direkt låg i riskzonen att bli nominerad. Sedan hade han egentligen bara en person som genuint stöttade och tröstade honom - Madde. Madde var nu på andra sidan.

Hoppas Joel mår bra och slipper läsa såna kommentarer som du skriver. Sedan hoppas jag att BB lär sig lite att inte ta in så unga människor och dessutom reagerar mer och ger de mer stödinsatser och de uppvisar sån ångest som Joel gjort många kvällar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in