Citat:
Ursprungligen postat av
hittanemoo
Jag röstade så. Nu hade dock Madde lite mer stöd än Simon och Tanja lite mindre. Pedram särklass minst.
Gillar Tanja men hon har inte varit bästa storebror. Och allt dessa visar hur populär Madde faktiskt är.
Juddan leder bland lillebröderna. Vem fan ska diska och fixa mat därinne om de får in Pedram istället.
Läste med om Joel. Ge honom nu bara kärlek <3 Jag tycker Big Brother borde reagerat mer när han hade sina nattliga upptåg. Och sedan sova i lilla BB och behöva serva Adrian blev nog spiken på kistan. Puss och kram till dig Joel.
Ja förstå vilken kaos det kan bli nu "OM" det blir ett byte. Hoppas det!
Ja det var en natt som jag var riktigt bekymrad över Joel då han var på snudden att få en ångestattack såg det ut som. Han var helt otröstlig nästan så, ja man ska följa sitt hjärta för man delar det med så många nära och kära genom livet och talar känslan så starkt till Joel så ska han lyssna på den inre rösten.
De här två ordspråken är så himla bra.
Det är bättre att ångra vad man har gjort än att ångra det som man aldrig gjorde.
Har man gjort vad man har kunnat, så har man ingenting att ångra.
Så tror jag Joel tänkte och hoppas han fortsätter att tänka så efter att han lämnade BB-huset bakom sig. Såklart finns det sorg också men också en massa kärlek och hjärtan som slår för varandra, för alla känslor är tillåtna.

<3