2021-04-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Dags för dig att hälla i dig ett par liter vatten tror jag, du verkar jävligt torr. Och då syftar jag inte på ditt namn.
Ta av dig de rosa glasögonen och vakna upp till verkligheten, Moder.
2021-04-28, 11:08
Medlem
Gutis avatar
Joel har inte alls varit en favorit för mig. Har varit otroligt trött på honom. Han kändes som den killen som ville bestämma och styra våra lekar på dagis.

Jag förstår och respekterar att alla är ledsna. Tror joel är omtyckt av alla i huset.

Men vad man sett tidigare under säsongen så kan jag inte släppa tanken på att Surmelie som spelar hårt och tänker spel hela tiden. Att hon är ledsen för att de är minoritet nu och att det inte behövs mycket för att Surmelie, Nardos och Dennis kommer sitta osäkert snart.
2021-04-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Den kommentaren i kombination med din avatar är minst sagt obehaglig.
Hahahah förstår inte vad du menar 👀
2021-04-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ta av dig de rosa glasögonen och vakna upp till verkligheten, Moder.
"De rosa glasögonen"

att du inte kunde komma på något bättre
2021-04-28, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Joel har inte alls varit en favorit för mig. Har varit otroligt trött på honom. Han kändes som den killen som ville bestämma och styra våra lekar på dagis.

Jag förstår och respekterar att alla är ledsna. Tror joel är omtyckt av alla i huset.

Men vad man sett tidigare under säsongen så kan jag inte släppa tanken på att Surmelie som spelar hårt och tänker spel hela tiden. Att hon är ledsen för att de är minoritet nu och att det inte behövs mycket för att Surmelie, Nardos och Dennis kommer sitta osäkert snart.

Du är inte ensam om att tänka så. Det är klart hennes lilla spekulerande hjärna jobbar lite extra hårt nu.
2021-04-28, 11:14
Medlem
Chandler Bings avatar
Vad ere för jävla likvaka!
2021-04-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Sök upp det på nätet.

Fy fan, hans farsa kommer ju slå sönder honom om han får reda på detta om han inte redan fått de
2021-04-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti

Jag tror hon är ledsen for real att han lämnat, de har ändå varit nära sedan day 1. MEN är samtidigt med på linjen att hon nog tänkt/tänker en del på spelet nu också.

Kaka på kaka liksom.

Hahahah fyfan vad deppigt med reaktionsmonstret nu

"åh wow"
"jaaa"

inga Oscars direkt
2021-04-28, 11:19
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Bb hemsida :

Joel Kosari väljer att lämna Big Brother efter 73 dagar i Big Brother-huset på grund av personliga skäl.

STAVA kan dom inte. i princip alltid stavfel när dom skriver...

Och detta är då andra gången då tv4 ljuger för sina tittare o för dom bak ljuset när någon lämnar.

Julia skyllde på sin mamma blivit sämre....o sen några dagar senare är hon hur bra som helst igen...vem tro att cancer fungerar så...hon låg ju för döden o därför hon skulle ut ur huset... patetiskt.

Joels riktiga anledning som tv4 cencurerat bort :

Om du sett o lyssnat på liven så hade du hört från Joel själv at han säljer sin kropp till män för pengar. ja han är en hora med andra ord. Han blev rädd att det nu kommit ut o hans pappa gillade inte att han va bög, o gillar nog inte denna infon mera....

Han sprutade ut sin sperma i kalsongerna i morse...o lämnar efter det.

Bara lite fakta som alla kunnat höra o se om man sett 24/7 live.

Vadå att han blev rädd nu för att hans pappa inte gillade att han är gay? Han visste det innan han gick in i big brother, han har ju lagt upp sms från sin pappa på sin instagram innan han gick in i huset, där pappan skriver sin avsky för att Joel är gay. Så det var inget nytt för honom och han har det ju på sin instagram så han vet att folk har sett det.

Sedan kan jag givetvis inte veta vad som är sant och har hänt med Julias mamma. Men har man cancer kan man absolut bli sämre och sen må bättre igen. Hennes cancer är ju inte borta men det kan gå i vågor hur hälsotillståndet är. Hade jag fått veta att min cancersjuka mamma blivit sämre hade jag också lämnat för att inte riskera att missa hennes eventuellt sista stund i livet.
2021-04-28, 11:20
Bannlyst
Dompa är nog förvånad över hur han så snabbt blev så fäst vid den lilla killen från Umeå 👮🏽‍♀️❤️
2021-04-28, 11:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Joels riktiga anledning som tv4 cencurerat bort :

Om du sett o lyssnat på liven så hade du hört från Joel själv at han säljer sin kropp till män för pengar. ja han är en hora med andra ord. Han blev rädd att det nu kommit ut o hans pappa gillade inte att han va bög, o gillar nog inte denna infon mera....
Om han blev rädd att det kommit ut och att farsan är rasande så är väl åka hem det sista han skulle vilja göra?
2021-04-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är ju fullständigt sinnessjukt, hur fan kommer det vara om säg 10-20 år!??
Hela samhället kommer ju styras av korkade influensor?

Jag tror inte att det kommer att hända, de är bara mer synliga i dag än förr i världen utan internet.

Om korkade influensor och deras anhängare: En klassik narcissist ser andra som sin förlängning utan egen identitet, de andra skall bara tycka och tänka som hen vill och inte vara eller göra ngt eget. De andra skall finnas där för att uppehålla bilden av fullkomlighet, de skall dyrka och beundra. En anhängare till en narcissist är en marionett som gör som narcissisten vill. Anhängaren får narcissisten att glänsa och tror sig glänsa själv vid sin idol. De båda behöver varandra och kan inte existera utan den andre. Innerst inne är båda lika tomma, vilsna och beroende av andra, de bara hanterar problemet på olika vis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in