2021-04-28, 10:15
Medlem
pukkas avatar
Kan tycka att det är lite mesigt att lämna med så kort tid kvar. Varför ansöka om man har kvar navelsträngen. Finns andra som verkligen vill tävla.
2021-04-28, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
NÄÄÄÄEJ MEN VA ÄRE JAG SER

inte kollat på liven idag men fick pushnotis från Cmore om att valpis lämnar?!?!?!!?!??!?!!?!

vafaaaaaaaan

Han ska tillbaka ut i stora världen. Blir väl att ta första bästa tåg till Umeå och SKYDDA MED MITT LIV.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Saknar familjen.
Men ÄLSKLINGEN

han skulle till final ju

valpis

kommer bli TOMT utan honom
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"Familj" behöver ju inte nödvändigtvis innebära biologiska föräldrar och syskon.

Nä det har vi ju hört där inne i huset. Nardos är ju lillasyster till Pedram, Mergim blev son till AD osv.
Medlem
Det intressanta blir ju nu hur produktionen agerar. Antingen ta in en gammal deltagare eller att ingen åker på Måndag. Jag tror lite på det först nämnda faktiskt. Och då blir det väl Mergim eftersom han åkte senast eller något sånt dumt
2021-04-28, 10:17
Medlem
1754s avatar
Hur fan kan man vara så jävla korkad att man lämnar så här nära finalen? Speciellt när man kan vinna skiten.

....
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Han ska tillbaka ut i stora världen. Blir väl att ta första bästa tåg till Umeå och SKYDDA MED MITT LIV.

Go go go!

Citat:
Men ÄLSKLINGEN

han skulle till final ju

valpis

kommer bli TOMT utan honom
Det kommer det. Fina Joel.
Medlem
Citat:
Vad sa han när han berättade att han ska lämna? Anledning liksom????
Saknade familj, släkt och vänner. Sedan krystade han fram några tårar som att det skulle se genuint ut. Hela storyn och sättet han sa det på var falskt. I själva verket var det krokodiltårar och han har varit regisserad av BB ifrån start som mullvad. Har sett det ifrån början.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
GUD Vad Judiths röst irriterar mig.
Ska alltid låta som att hon VET OCH KAN precis ALLT, så mkt bättre än alla gör.
Haha eller hur! Jag stör mig också på hur hon pratar som att hon vet allt och hur hon betonar ordet i slutet på sin mening.

Ex: Joel är innerst inne fin och EXAKT DET.. är det som gör honom så underbar och jag VET., verkligen innerst inne så VET JAG.. att han tänkte ta ut denna 24 timmars so THATS IT!

och så låter hon som en karaktär ur det tecknade barnprogrammet "rasten" som gick för 20 år sedan när hon betonar orden.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hur fan kan man vara så jävla korkad att man lämnar så här nära finalen? Speciellt när man kan vinna skiten.

....
Han skulle aldrig ha vunnit, och det vet han om
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nä det har vi ju hört där inne i huset. Nardos är ju lillasyster till Pedram, Mergim blev son till AD osv.

Hahahaha, exakt! BB-band är starkare än blodsband.
Medlem
Citat:
Jag kommer haffa honom när han är på väg upp och låsa in honom i min lägenhet SÅ INGENTING HÄNDER HONOM

NÅGONSIN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in