2021-04-28, 09:45
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad var grejen med tuff start på veckan? Fast det är klart, beror hur man definierar tufft för om BB bestämt att detta är det.... så ehh va?
Ja man undrar verkligen hur dom tänker om dom kan tänka 😠
2021-04-28, 09:45
Medlem
lillaflippens avatar
Tycker inte ni att att dom lägger upp väldigt få bikter i appen i år jämfört med förra året? Minns att jag tyckte det var kul att kolla deras bikter förra året för dom deltagarna då vågade verkligen öppna upp sig och ventilera och snacka om dom andra deltagarna i deras bikter.

I år tycker jag det är väldigt få bikter som kommer upp. Men det kanske är för att årets deltagarna bara säger "det är inte personligt, jag ÄLSKAR verkligen alla här inne", så det är ingen idé att dom lägger upp det i appen ens...
2021-04-28, 09:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Verkar bar gått ut till storebröderna.

Nä dom hörde ju det i lilla bb också?
2021-04-28, 09:47
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så klart han måste. Nu gnäller han över ägget. Han sa att han ville ha ägget sunny men visste väl inte vad det betyder. ”Deeet vaaaeeer väääeendstäääkt jaeeg väääälle haaee”. Stek ditt jävla ägg själv då. De verkar inte ens ha matbrist. Hade det varit andra personer hade de fått in ett par barnmatsburkar och välling.
Ja dom verkar ha det bra .
Senast redigerad av Conny63 2021-04-28 kl. 09:49.
2021-04-28, 09:48
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Verkar bar gått ut till storebröderna.
Ock inget händer som vanligt Ne vad är detta😖😖
2021-04-28, 09:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Ad måste seriöst hänga löst så vi kan rösta ut fanskapet!

Han är verkligen helt allvarlig när han kör spegel pose trixet med munnen och omsorgsfullt smeker sin lilla lugg i rätt vinkel!
2021-04-28, 09:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Såg klippet precis när dom skulle gå till attack och ta ölen och Adrian PRECIS när dom ska ut och göra det måste KISSA!!!! Hahahahahah helt sjukt ju dör vad konstig han är!! aldrig sett ngn så konstig människa, ska starta saker men när det väl gäller så ska han fan springa och kissa

Ja han vill ju att andra ska se "dåliga ut", så han är med och driver på men sen backar ur när det väl gäller så att han ska se bra ut och som att han inte är med i det.

Det värsta var ju igår när han blev tjurig och skulle kissa i evigheter och inte ville lämna lilla BB när det var tävling för att han trodde det var en tävling i att diska Det är väl hans svaga punkt. Hushållsarbete, han får ju alltid alla att göra hans jobb eftersom han aldrig behövt göra nåt själv hemma, han vet inte hur man gör.
2021-04-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Pedram stör inte mig, han kommer givetvis aldrig vinna. Däremot ska flera andra ut innan honom. Bla dom tre du nämnder.
Nej jag tycker att Pedram ska ut först. Han är falsk och han spelar ett spel där han låtsas vara så vänlig och kärleksfull när han i själva verket är djävulsk. Han vill gärna sätta sig på andra men blir själv galen om något negativt drabbar honom. Hoppas han blir nominerad och hänger löst.
2021-04-28, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men nu var det ju Simon som vann den extra rösten igår och det var väl inte enligt produktionens plan. Dom vill väl att AD eller Nardos vinner den så då måste det vara en till tävling så det blir som BB vill...

Fy fan jag blir så less.
2021-04-28, 09:56
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Nej jag tycker att Pedram ska ut först. Han är falsk och han spelar ett spel där han låtsas vara så vänlig och kärleksfull när han i själva verket är djävulsk. Han vill gärna sätta sig på andra men blir själv galen om något negativt drabbar honom. Hoppas han blir nominerad och hänger löst.

Haha falsk? Då hamnar han inte ens på top 7 därinne när det kommer till falskhet.
2021-04-28, 09:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Storebrorsorna planerar dagen

- 12.00 Luncha med Big Brother. Director's cut öppnas upp för alla på TV4 Play i en timme.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävling om extra nomineringsröst

- Aktiviteter som Storebrorsorna har planerat

Det kommer med andra ord inte hända ett skit förrän tidigast kl 15. Dom äter frukost nu. Innan dom har planerat dagen och käkat lunch hinner det väl bli kväll.
2021-04-28, 09:58
Medlem
Paladins avatar
Men varför i helvete vill man se Joels spermafläck?!?! Vidrigt juh!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in