2021-04-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Berömt Madde hela jävla dagen, så börjar hon med det jävla snacket igen, fan blir så trött

Alkoholen går in, vettet ut. Synd, hon har varit rolig idag.
Medlem
Herregud vad denna veckan blev kass!
När produktionens favoriter hamnade på den "sämre sidan" så gäller inte längre regler??

Tänk om Simon och Tanja hade brutit mot dessa regler.....AUTO DIREKT!!
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Simon spekulerar är ju så sjuuuukt mycket roligare än Emelie spekulerar. Varför har vi behövt lyssna på hennes tråkiga spekulationer i 75 dagar när han är mycket roligare?

Han har fel till 75%, Emelie rätt till 75%...

Visst fan är det roligare att höra på Simons spekulationer, man skrattar åt dem

Det gör man ju knappast åt Emelies
2021-04-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Släng in Emelie där också så är jag nöjd.....
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Berömt Madde hela jävla dagen, så börjar hon med det jävla snacket igen, fan blir så trött

Kanske kan hoppas att Tanja har ett bra tips så att hon en gångsskull får ut honom ur systemet.
Vill bara hoppa in i TVn och ruska om henne!
WAKE UP
Medlem
Alltså nu får fan Madde lägga ner. Ge henne alkohoförbud eller nåt så man slipper höra på det här snacket. Hon har ju haft kul med dom andra hela dagen, varför i helvete börjar hon prata om fjanten igen? Vad är det hon ser i honom? Jag fattar INTE.
2021-04-27, 21:58
Medlem
Seriöst! Är detta intelligensbefriade sommarkollo med ”pranks” och att sno och gömma prylar av varandra kul? Det är inte vad jag vill se i BB.

Är det mig det är fel på? Varför tillåter BB detta?
2021-04-27, 21:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
En uppriktig fråga:
Fick du möjljigen sparken från arbetsförmedlingen när dom omorganiserade?

Och hamnade i nån slags psykos?

Hihi! Den där lallaren har väl aldrig haft ett jobb. Han gick direkt från särskolan till Samhall. Det är därför han sitter och spammar sina pinsamheter här. Han är helt enkelt avundjuk på oss vanliga skattebetalare som klarar av ett toalettbesök utan assistent.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-27, 21:59
Medlem
Ridnes avatar
Skitdåligt att de inte får ett straff... Vari ligger det negativa i att vara i Lilla om de inte blir bestraffade när de plundrar?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Tycker det har gått för långt ,lägg ner barnprogrammet omedelbart o kasta produktionen på sopptippen
Exakt!

Är ju som dom gör precis ALLT för att man städigt bli besviken och förbannad på idiotjävlarna i produktionen?
Och i mitt fall lyckas dom verkligen, blir ju bara mer och mer irriterande i längden.

Men så tvär får dom till nån halvlustig och överraskande tvist typ en gång i månaden, och så sitter man en månad till och förgäves väntar på en upprepning som en heroinist på en kick igen!

Suck! ☹
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
HAHA! 😂
Jag har aldrig skrutit om stor kuk bara berättat om mina toabesök det är ungefär som att säga att de som har en Ferrari är för att de behöver en penisförlängare och sen säga att man själv cyklar det kallas humor😀Men jag förstår att du tog illa upp eftersom du och AD är lika ber om ursäkt för det mini🍆
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså nu får fan Madde lägga ner. Ge henne alkohoförbud eller nåt så man slipper höra på det här snacket. Hon har ju haft kul med dom andra hela dagen, varför i helvete börjar hon prata om fjanten hela tiden? Vad är det hon ser i honom? Jag fattar INTE.
Det är nog som hon säger helt enkelt. Hon har behov av närhet och han ljuger och säger att han är intresserad av henne. Han är helt enkelt ett svin som utnyttjar henne för att han tror det ska hjälpa honom att vinna.
Sen borde hon inte gå på det givetvis..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in