2021-04-27, 21:46
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Glöm inte hans brutala panik och pulshöjning när han trodde han skulle tävla i någonting som hade med diskning att göra. Inte lätt för grabben.

Så konstigt antagande. Vad skulle det vara för konstig tävling? Och att han tyckte att alla tjatade på honom när det var hans tur, men han bara fortsatte att äta OCH dessutom gå och kissa innan han ens hade tanken att bemöda sig gå dit. Trodde han gillade tävlingar? Och sen trodde han även mitt under tävlingen att det var ett prank.

Tror han blev rejält skakad av både att han igår överhörde någon säga att Madde förtjänar nån bättre än honom och Nardos roast tidigare. Han mår piss. Men det kan han gärna göra, så kan han begrunda anledningen till folks syn på honom.
2021-04-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Inte ens kul längre. 🙁
Varför rösta då BB gör som dom vill.
Håller med! Helt meningslöst att rösta
Medlem
Mouchinos avatar
Så fort brevet om tummen upp kom in så blev AD högljudd som fan men var en mus när det verkligen gällde. Han borde inte få vara en av "Grabbarna grus" om han ens är det? Är han det?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vadå tittarna tycker? produktionen annars. Jag som tittare har då fan inte fått några frågor om hur dom skött sig
Jag röstade för att de skulle ha straff. Det alternativet hade relativt stor ledening bara minuten innan omröstningen avslutades. Riggad skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Samma här. Riggat som alltid. Varför kollar jag ens?

Rigg Brother.
Senast redigerad av Bellie72 2021-04-27 kl. 21:49. Anledning: Skrev fel
2021-04-27, 21:48
Medlem
Chandler Bings avatar
Nu försvann ju poängen, varför blir det uppmuntran när dom t.ex sa att Adrian o Emelie skulle få en mindre bra start på veckan? Det kulle ju vara som straff att vara därinne, sen får dom en jävla tumme upp!
Medlem
Citat:
Samma här. Riggat som alltid. Varför kollar jag ens?

Ja håller med, varför ens lägga energi på deras piss undersökningar när det aldrig händer nåt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Håller med! Helt meningslöst att rösta
Var tre svarsalternativ va? Bestaffning, ej bestraffning och ett äsch det är bara roligt. Gissar att straff behövde över 50% för att vinna då
2021-04-27, 21:49
Medlem
Citat:
Jag röstade för att de skulle ha straff. Det alternativet hade relativt stor ledening bara minuten innan omröstningen avslutades. Riggad skit.
Håller med att det tappar sin finess med regler om man ska bryta mot dem. Dock kul att händer lite saker
Medlem
Snyggt jobbat BB. Varför ska småbröderna överhuvud taget vara kvar i uppdragsrummet. De kan vä lika gärna gå ut och hämta mat,bada och dricka öl. Man straffar väl storebrorsorna i morgon istället...
Medlem
Paladins avatar
Går och borstar tänder och kommer tillbaka till vaddå? Inget straff? Va faaaaaaan.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Sjukt att jag idag (under ett möte på jobbet. SÅ BB-skadad är man...) var du hade försvunnit.

Välkommen tillbaka. Emelie är ännu mer jobbig och gnällig än tidigare. Nu verkar de andra förstå att det inte är hennes humor utan att hon bara är så. Hon kunde inte ta att bli nominerad utan det var såklart tvunget att det var en pakt ifrån turkosa rummet. Hur skulle man annars kunna nominera henne - hon som har så tydlig och rolig humor?

Pedram har visat att han verkligen kommer från orten. Varit extremt dramatiskt och kunde inte ta att han blv den fjärde nominerade.

Adrian har visat att han äter ännu mer än vad vi trodde och städar ännu mindre. Han vinner fortfarande typ alla tävlingar.

Joel har genomgått en sort personlig kris därinne och är uppe på natten och gör konstiga upptåg. Bl.a. städar och tvättar.

Nardos kommer fortfarande sist i alla tävlingar och det tar fortfarande henne minst fem gånger så lång tid som någon annan att förstå hur tävlingen funkar. Hon skriker fortfarande EYY och HELLOW!

Madde är fortfarande kär men börjar inse att det bara är hon som jagar Adrian.

Dompa tofflar efter Emelie och det har varit massa drama om att han ska ha tjatat till sig sex.

Mergim är ute. Efter att faktiskt ha varit ganska human och trevlig sista veckan.

Simon gråter fortfarande på fyllan.

Tanja är fortsatt skön och positiv.

Simon och Tanja är typ de enda som förtjänar att vinna.

Tack för sammanfattning min kära vän.

Så det är kanske värt att gynna sionistfyran och ta ett tvåveckors Censurmore till då?
Jag har faktiskt saknat att gå till sängs rosenrasande.
Ska skumma igenom tråden lite snabbt innan jag bestämmer mig.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in