2021-04-27, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Dom flesta här inne verkar det som.

Trevlig helg!!

Det är väl bara tisdag idag.
Men tack för välönskningarna
2021-04-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Det tog mig en vecka att inse vad som pågår.
Nixter och skrollock tillämpar
"se här. Valfusk. Se här. Titta nu här. Öppna denna länk. Kolla nu denna sida" taktiken. Vilket resulterar i volymer av inlägg Men väldigt llite substans .

Jag vill att vi saktar ner och börjar debunka samtliga utspel steg för steg.
Det är tröttsamt att hela tiden ställa samma fråga men få hundratals olika svar. Istället för ett ja, nej, vill inte svara

Jag föreslår :vägrar någon svara på en konkret fråga så ställer man den om igen och igen och ignorerar övriga utspel och inlägg.

Är det fler här som håller med?

Du kommer aldrig att få ett dugligt svar. Moderaterna kommer att stänga tråden eller rensa inlägg.
2021-04-27, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vi kan väl hoppas att domstolarna i Arizona inte är korrupta. Det är bla i Arizona supreme court dessa case kommer landa. Att många domstolar speciellt på lägre nivå visade sig inte vilja ta upp fallen efter valet i November är uppenbart för var och en. Därav detta omtag. Även USAs supreme court vägrade ju ta upp caset som Texas och ett stort antal stater lade framför dem, korrupt eller ej så fick inte caset höras. https://www.texastribune.org/2020/12/11/texas-lawsuit-supreme-court-election-results/

Det är nog ett fåfängt hopp. Enligt Scrollock är i princip samtliga amerikanska domare och domstolar korrumperade, så sannolikheten att just den här aktuella domstolen inte skulle vara det måste nog betraktas som närmast minimal. Så du kan nog lugnt utgå från att även domstolen i Arizona kommer att strunta i att titta på bevisen.
2021-04-27, 18:54
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Det tog mig en vecka att inse vad som pågår.
Nixter och skrollock tillämpar
"se här. Valfusk. Se här. Titta nu här. Öppna denna länk. Kolla nu denna sida" taktiken. Vilket resulterar i volymer av inlägg Men väldigt llite substans .

Jag vill att vi saktar ner och börjar debunka samtliga utspel steg för steg.
Det är tröttsamt att hela tiden ställa samma fråga men få hundratals olika svar. Istället för ett ja, nej, vill inte svara

Jag föreslår :vägrar någon svara på en konkret fråga så ställer man den om igen och igen och ignorerar övriga utspel och inlägg.

Är det fler här som håller med?

Detta är ett mycket roligt inlägg, inte riktigt i klass med Emma18's men nånstans straxt under. Tack.
Senast redigerad av Nixter 2021-04-27 kl. 19:10.
2021-04-27, 19:02
Medlem
Citat:

Trevlig helg!!
Eller hur, i synnerhet dom som ifrågasätter valfusk verkar mest övertygade om att denna granskning är ett hot 😜
2021-04-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Eller hur, i synnerhet dom som ifrågasätter valfusk verkar mest övertygade om att denna granskning är ett hot 😜

Mycket märkligt är det. Om man är säker på att allt gått rätt till och att Biden fått flest röster i USAs historia, då är det ju bara att luta sig tillbaka och invänta förnedringen när denna audit bekräftar det.
2021-04-27, 19:35
Medlem
Citat:

Trevlig helg!!

Först undrade jag lite över detta, men så kom jag ihåg att en viss falang här inne alltid sitter och väntar på att det ska bli fredag
2021-04-27, 19:38
Medlem
Nixters avatar
Förstått att den stat som man planerar audit i efter Arizona är Michigan.

Valet 2020
Låt oss ej glömma hur rösterna var fördelade innan man stängde vallokalerna, skickade hem rösträknarna och började ösa valsedlar från lastbilar som ankom till vallokalerna långt efter att man stängt.

https://pasteboard.co/JZiz3wX.jpg
2021-04-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Mycket märkligt är det. Om man är säker på att allt gått rätt till och att Biden fått flest röster i USAs historia, då är det ju bara att luta sig tillbaka och invänta förnedringen när denna audit bekräftar det.

Hotet har ingenting med valet att göra; denna audit har inte legitimitet att förändra valets utgång, än mindre har Cyber Ninjas någon trovärdighet ifall dom skulle få för sig att hävda att Biden inte vann.

Hotet kommer från att så många klamrar sig fast vid dessa konspirationsteorier och aldrig ger upp, oavsett hur många gånger dom blir motbevisade.

Vinkelhak och Bottenslam, kommer ni vara kvar i den här tråden när den senaste auditen rinner ut i sanden, som alla andra tidigare försök att göra något åt att Trump faktiskt inte vann? Eller kommer ni försvinna bort och hoppa på andra konspirationståg?

Jag vill ha garantier för att dom som man ödslar tid på i den här tråden någon gång stannar upp och förhåller sig till alla gånger dom haft fel och blivit motbevisade. Annars är ju detta ett enda stort sisyfos-projekt. Varje gång man frågar hur det egentligen blev med Frankfurt-servarna, vad som egentligen hände med Powells bibliska stämning, varför Pence aldrig ogiltigförklarade valet, eller varför inte Qanon grep makten med våld och kastade ut demokraterna, eller vad resultatet blev av Guilianis 30 domstolsfall, hoppar alla trumpanhängare glatt vidare utan att blicka bakåt en enda sekund. Och nu sätter man alltså all sin tillit åt ett gäng konspirationsbejakande amatörer som kallar sig "cyber ninjas" av alla jävla möjliga namn. Sicken cirkus.

Jag kommer tillbaka när den här auditen anses vara överstånden.
2021-04-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DemosthenesNu
Hotet har ingenting med valet att göra; denna audit har inte legitimitet att förändra valets utgång, än mindre har Cyber Ninjas någon trovärdighet ifall dom skulle få för sig att hävda att Biden inte vann.

Hotet kommer från att så många klamrar sig fast vid dessa konspirationsteorier och aldrig ger upp, oavsett hur många gånger dom blir motbevisade.

Vinkelhak och Bottenslam, kommer ni vara kvar i den här tråden när den senaste auditen rinner ut i sanden, som alla andra tidigare försök att göra något åt att Trump faktiskt inte vann? Eller kommer ni försvinna bort och hoppa på andra konspirationståg?

Jag vill ha garantier för att dom som man ödslar tid på i den här tråden någon gång stannar upp och förhåller sig till alla gånger dom haft fel och blivit motbevisade. Annars är ju detta ett enda stort sisyfos-projekt. Varje gång man frågar hur det egentligen blev med Frankfurt-servarna, vad som egentligen hände med Powells bibliska stämning, varför Pence aldrig ogiltigförklarade valet, eller varför inte Qanon grep makten med våld och kastade ut demokraterna, eller vad resultatet blev av Guilianis 30 domstolsfall, hoppar alla trumpanhängare glatt vidare utan att blicka bakåt en enda sekund. Och nu sätter man alltså all sin tillit åt ett gäng konspirationsbejakande amatörer som kallar sig "cyber ninjas" av alla jävla möjliga namn. Sicken cirkus.

Vi får väl se om du dyker upp

Som sagt, trådarna kommer knytas ihop. Den tekniska bevisningen från auditen i Arizona (plus även samma typ av auditer i dom andra staterna) tillsmannans med all annan teknisk bevisning, tex från dominionmaskinerna, all spårning av trafiken mellan valmaskiner och servrar runt om i världen, tillsammans med alla vittnen, alla leveranser av valsedlar mitt i natten, osv. Det kommer bli ett jäkla liv.

Jag tror inte du dyker upp då.
2021-04-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Förstått att den stat som man planerar audit i efter Arizona är Michigan.

Valet 2020
Låt oss ej glömma hur rösterna var fördelade innan man stängde vallokalerna, skickade hem rösträknarna och började ösa valsedlar från lastbilar som ankom till vallokalerna långt efter att man stängt.

https://pasteboard.co/JZiz3wX.jpg
Jaa, och i alla övriga stater var man redan då i stort sett klar med rösträkningen. Men i dessa fortsatte det i veckor.......helt galet. Inte undra på att USA är så splittrat i denna fråga.
2021-04-27, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DemosthenesNu

Jag vill ha garantier för att dom som man ödslar tid på i den här tråden någon gång stannar upp och förhåller sig till alla gånger dom haft fel och blivit motbevisade. Annars är ju detta ett enda stort sisyfos-projekt. Varje gång man frågar hur det egentligen blev med Frankfurt-servarna, vad som egentligen hände med Powells bibliska stämning, varför Pence aldrig ogiltigförklarade valet, eller varför inte Qanon grep makten med våld och kastade ut demokraterna, eller vad resultatet blev av Guilianis 30 domstolsfall, hoppar alla trumpanhängare glatt vidare utan att blicka bakåt en enda sekund.
Och nu sätter man alltså all sin tillit åt ett gäng konspirationsbejakande amatörer som kallar sig "cyber ninjas" av alla jävla möjliga namn. Sicken cirkus.

Detta är en mycket bra fråga.
Nixter,Vinkelhak,Bottenslam,Scrollock,zperm-qannon, mfl

Stannar ni kvar här efter Arizona-auditen visar att inget som helst valfusk sker?

Har ni någonsin reflekterat över tidigare påståenden i denna tråd och kommit fram till om de varit sanna eller inte?
Finns det något utrymme för er att ändra åsikt eller tänker ni fortsätta driva samma linje?
Är svaret nej,vi ändrar inte åsikt oavsett så kliver jag ur denna tråd och låter er få tala till de redan frälsta så att säga.

Det är er fulla rätt att diskutera påstått valfusk om ni så vill. Men förvänta er inte att bli tagna på särskilt stort allvar om det inte finns någon som helst konsekvens av att sitta och hitta på . Det gäller för både ja och nej sidan i de som tror att enormt valfusk har skett i valet 2020
Senast redigerad av egbert-v 2021-04-27 kl. 20:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in