2021-04-27, 16:59
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja, både Simon och Tanja leder alla listor så dom som håller på någon av dom två behöver nog inte oroa sig.😘
Dom kommer vara de sista kvar i huset.👍
2021-04-27, 17:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag röstade JA.

Tycker tävlingar är det roligaste momentet att kolla på under veckorna, speciellt när en immunitet står på spel och det verkligen betyder något.

Ska jag avlivas för detta?
Ja/Nej/Kanske

Sorry men JA!

De kan tävla om extraröst eller åtminstone ha tävlingar som INTE gynnar Adrian! Hur blir vi annaras av med honom? Vill du ha Adrian i final?

Ska det vara immunitetstävlingar måste vi åtminstone få rösta UT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
tv4 riggar väl skiten så att deras hyrda AdrianBot återigen får vinna en immunitet för de måste få valuta för pengarna de lagt på produkten. De vet att han skulle bli utröstad direkt annars.

Vissa förstår uppenbarligen inte att det blir konsekvensen av att rösta just "ja".. Nu vinner Adrian och blir immun och så har vi ännu en vecka med en hetsätande robot. <3
Medlem
Och Nardos tror det handlar om att hon varit långsam NU. Idag.

Jag kapitulerar.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom kommer vara de sista kvar i huset.👍
Jag tror Madde, men det är Adrians fel.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Flashback

Flashback är älskat i årets säsong. 😃
2021-04-27, 17:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Känner mig helt förvirrad? Vafan sysslar alla deltagare med? Bara ränner runt?!

Ring soc, anmäl ungarna, sätt dom på LVU, in i uppdragsrummet som numera är ett SIS hem. Där gäller bara vatten och knäckebröd. Immunitetstävlingen handlar om att shanka flest personer och bli den sista kvar.

Win-win.
Haha!😂
2021-04-27, 17:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Naturligtvis. Han sticker och lägger sig med Nardos varenda gång Madde skulle vara i närheten. Även om Madde inte behöver vara vackrast i världen är så ser hon inte hemsk ut. Att bara ligga och mysa, utan att det behöver hända något, skulle alla killar i huset göra, även många på utsidan. Han är homosexuell, och det är självklart inte något fel. Felet är att han spelar fult med hennes känslor och det gillar inte tittarna.

Jag är chockad att han inte lagt in stöten att försöka charma Madde mer. Var säker på att han skulle bli mer offensiv för att ragga tittarröster. Det vore det enda han kan göra för att få någon sorts popularitet.
Glad att han inte gjort det dock för Madde förtjänar bättre än att en mösstönt ska leka med hennes känslor.
Medlem
Paladins avatar
Om en trycker - den får lägga sig direkt.

On en - eller fler - trycker. De får vara uppe längre.

Vilken luring!
Medlem
Fy fan vad de har svårt med instruktioner det är fan sanslöst
2021-04-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Naturligtvis. Han sticker och lägger sig med Nardos varenda gång Madde skulle vara i närheten. Även om Madde inte behöver vara vackrast i världen är så ser hon inte hemsk ut. Att bara ligga och mysa, utan att det behöver hända något, skulle alla killar i huset göra, även många på utsidan. Han är homosexuell, och det är självklart inte något fel. Felet är att han spelar fult med hennes känslor och det gillar inte tittarna.

Tror inte alls han är gay , han är inte intresserad och hon har varit väldigt på det gör bara att han undviker henne mer och mer. Han har dock inte varit tydlig nog ligger nog inte i hans natur, han är rädd och feg så han försöker vara smidig vilket inte funkar med Madde för hon behöver få höra svart på vitt att det finns nada chans.
2021-04-27, 17:06
Avstängd
Simon typ väldigt efterbliven? han fick svar på frågan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in