2021-04-27, 11:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Och Ponne. Typ alla deltagare som åkt ut har sagt Simon. Iofs många av de som stod honom nära som sagt honom men det visar ändå på att han nog inte är så falsk som Mergim påstod.
Precis. Jag tror att Mergim ville svartmåla Simon, eftersom han visste att han var favorit (tillsammans med Tanja). De båda hade lägst odds när Mergim gick in.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas och vill att Simon vinner
Tror fan jag hoppas på Nardos ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt, det enda han är riktigt bra på!
Betänk då att han har hybris då han tror att han är svinpopulär hos tittarna, blir bra det här
2021-04-27, 11:53
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Och Ponne. Typ alla deltagare som åkt ut har sagt Simon. Iofs många av de som stod honom nära som sagt honom men det visar ändå på att han nog inte är så falsk som Mergim påstod.
Nej det är han inte. Det Mergim påstod sin tid inne i huset skall tas med en näve salt.
2021-04-27, 11:53
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas och vill att Simon vinner

Ja, det vill väl vi alla här inne? (Även om han är en barnrumpa ibland) men han förtjänar det. Och Nardos förtjänar att ha det lite hårt.

Kul ändå om det är Madde, Simon, Tanja och Pedram som vuxna. Kanske Madde kommer närmare de i turkosa. Och man kommer bara se de andra sitta och sura i sovrummet hela veckan. Perfekt. Ingen fan av Pedram men kan bli skoj om han står över Emelie.
2021-04-27, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Du skrev det, vågat, men vill vi se hela havet stormar så...
Medlem
Madde blev direkt gladare nu när hon dumpat I, Robot ett tag. Hoppas det håller i sig.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Ja Pedram vann, han kommer att ge igen på Emelie vilket kommer att sluta med gråt, gap och tandagnissel, toppen.

PS. Oroa er inte Pedram är ingen favorit men starta bråk kan han å det gillar jag.

Tror inte det, igår predikade han kärlek yada, yada så blir han inte provocerad kommer han nog hålla sig till nomineringen iaf.
2021-04-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ja, det vill väl vi alla här inne? (Även om han är en barnrumpa ibland) men han förtjänar det. Och Nardos förtjänar att ha det lite hårt.

Kul ändå om det är Madde, Simon, Tanja och Pedram som vuxna. Kanske Madde kommer närmare de i turkosa. Och man kommer bara se de andra sitta och sura i sovrummet hela veckan. Perfekt. Ingen fan av Pedram men kan bli skoj om han står över Emelie.

Håller med dig, skönt att Judith är på andra sidan så att Madde och Tanja kan bli närmre.
Heja Simon
2021-04-27, 11:58
Medlem
ja nardos är fan sämst på tävlingar men är det någon i huset som kan lyckas med konstycket att förlora mot henne så är det ju simon
2021-04-27, 11:58
Medlem
Paladins avatar
Hör bara:

"åh...åh...åhåhåh...åh va kyyyyyl"

I bakgrunden hela tiden. Adde är sååå nervös nu.
2021-04-27, 11:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Jag är kluven, men tror inte hon kommer upprepa militärveckan, hon vill inte bli så illa omtyckt igen. Hon kan bli en curlingförälder de luxe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in