2021-04-24, 07:54
Medlem
Dan88s avatar
Har hittat ett knep som ger tillgång till PS5s låsta webbläsare. Låt någon av dina kontakter skicka ett meddelande till dig med "www.google.com" Efter du klickar på det så öppnar sig webbläsaren och du kan besöka andra sidor genom google.

Flashback fungerar
Senast redigerad av Dan88 2021-04-24 kl. 07:57.
Citera
2021-04-24, 08:15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Har hittat ett knep som ger tillgång till PS5s låsta webbläsare. Låt någon av dina kontakter skicka ett meddelande till dig med "www.google.com" Efter du klickar på det så öppnar sig webbläsaren och du kan besöka andra sidor genom google.

Flashback fungerar

Vad pratar du om? Låst webbläsare?
Citera
2021-04-24, 09:10
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Vad pratar du om? Låst webbläsare?

PS5 har en webbläsare som man inte kan använda. Den är endast till för att kunna gå in i PS support sidor. Med min metod så kan man använda den till att gå in i vilken hemsida man vill.
Citera
2021-04-24, 09:26
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valdebo
Någon som fått PS5:a från Iphonehome.se ännu?

Väntar själv på leverans därifrån. Jag skrev till dem i måndags, 19 april, och fick återkoppling inom en timme. De bekräftade att PS5orna har skickats ut med deras leverantör och att det därefter borde ta 2-5 arbetsdagar.

Även i onsdags skickade de ut ett mejl och bekräftade (till alla som beställt gissar jag) att PS5orna är på väg.

Jag är optimistisk och hoppas därför att den kommer antingen idag eller imorgon...

Var väl en scam sida det där? Eller har du fått den?
Citera
2021-04-24, 09:49
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valdebo
Någon som fått PS5:a från Iphonehome.se ännu?

Väntar själv på leverans därifrån. Jag skrev till dem i måndags, 19 april, och fick återkoppling inom en timme. De bekräftade att PS5orna har skickats ut med deras leverantör och att det därefter borde ta 2-5 arbetsdagar.

Även i onsdags skickade de ut ett mejl och bekräftade (till alla som beställt gissar jag) att PS5orna är på väg.

Jag är optimistisk och hoppas därför att den kommer antingen idag eller imorgon...
Varför beställer du från en sida som heter iphonehome, och ser ut att vara gjord av en 15-åring? Hoppas du inte kommer sakna dina pengar

Edit: https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=38678 fina omdömen...
Citera
2021-04-24, 10:35
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
PS5 har en webbläsare som man inte kan använda. Den är endast till för att kunna gå in i PS support sidor. Med min metod så kan man använda den till att gå in i vilken hemsida man vill.

Va?
Den går visst att använda till allt vanligt man gör på nätet.
Citera
2021-04-24, 11:20
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Va?

Nej.
Citera
2021-04-24, 14:15
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Va?

Officiellt har PS5 ingen webläsare. Den har en gimpad variant man kommer åt med bla Dan88 trick.

PS5 lär aldrig heller få någon officiell webläsare eftersom Sony är rädd för att den ska hackas den vägen precis som PS4.
Citera
2021-04-26, 16:19
Medlem
Dan88s avatar
Ny Ratchet & Clank: Rift Apart gameplay trailer: https://www.youtube.com/watch?v=9p_gg9UW9k4

Verkar som att det kommer ta över tronen från Demon's Souls som snyggaste PS5 spel. Ser ut som en Pixar film.
Citera
2021-04-27, 07:24
Medlem
GormDenGamles avatar
Fick mail av Dustin. De sänder ut PS5 den 31/5.
Citera
2021-04-27, 07:43
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Fick mail av Dustin. De sänder ut PS5 den 31/5.
Samma här.

På tillbehören stod det dock "inväntar information från leverantör" men själva konsolen skulle skickas den 31 maj. Det blir en perfekt present till sonens skolavslutning. Det var dock tänkt som julklapp...
Citera
2021-04-27, 07:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Samma här.

På tillbehören stod det dock "inväntar information från leverantör" men själva konsolen skulle skickas den 31 maj. Det blir en perfekt present till sonens skolavslutning. Det var dock tänkt som julklapp...

Vi får kryssa fingrarna. Främst för din son.
Själv ska jag sälja den för inköpssumman til min vän som fortfarande väntar på en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in