2021-04-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Åhå, ytterligare 22000 falska röster på Trump.

Det kan ju vara så. Tror du det är så?
2021-04-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
”I want you to find me 11 780 votes ”

Var det någon som sade.

Ja, det lät som att han erbjöd en deal: om ni bara fixar fram 11780 röster så låter jag er komma undan. Tänk om verkligheten visar att de fuskat ännu mer än så.
2021-04-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det får du nog utveckla lite mer.
Hur konkret går det till när folket ser till detta?
Behöver man inte blanda in domstolarna alltså? *förvirrad*

Det är ju en forensisk analys. Resultatet kan eventuellt bli aktuellt att presentera för en domstol. Det är folket som har initierat analysen. Inte så svårt.
2021-04-26, 20:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag tror dock inte det blir något konkret ens av de senaste avslöjandena från Arizona.

Ett land där Trump får 10 miljoner fler röster än någon tidigare republikan, trots att hans motståndare har rekordlågt "approval", trots att man har överbefälhavarposten, högsta domstolen & över 100 miljoner vapen, & ändå låter sig köra över av uppenbart valfusk. Det landet är kört & förtjänar att gå under.
2021-04-26, 20:53
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Dr Peter Navarro går igenom röstfusket i Arizona, bara de röstsedlar som lämnats in innan de skickats ut, 22.000st överstiger Bidens seger om 10.000 röster.

https://youtu.be/xPKhgWo1QZo
Det är sjukt att ni kommer dragande med exakt samma argument och "bevis" som för 2 månader sen, 3 månader sen och 4 månader sen. Varje gång har vi debunkat det och ni byter ämne som att inget hänt. Sen 1 månad senare dyker ni upp igen med exakt samma saker och låtsas som att det är något nytt ni kommer med.
2021-04-26, 20:59
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror dock inte det blir något konkret ens av de senaste avslöjandena från Arizona.

Vad är de senaste från Arizona? Jag är tveksam till om dom kommer att hitta något. Och om dom hittar något som liknar valfusk så tror jag inte dom vågar dra det vidare. Rudy spottade rätt friskt på ParkeringsPKn men sen gick det utför. Någon som vågar spottade upp sig? Spännande.

Mike Pensé
2021-04-26, 21:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
”I want you to find me 11 780 votes ”

Var det någon som sade.

Du menar från samtalet som Washington Post refererat till i sin artikel men sedan upptäcktes ljugit om ?

Washington Post gör massiv avbön ang Georgia:
https://www.google.com/amp/s/www.foxnews.com/media/washington-post-correction-trump-georgia-votes-election.amp
2021-04-26, 21:07
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det är sjukt att ni kommer dragande med exakt samma argument och "bevis" som för 2 månader sen, 3 månader sen och 4 månader sen. Varje gång har vi debunkat det och ni byter ämne som att inget hänt. Sen 1 månad senare dyker ni upp igen med exakt samma saker och låtsas som att det är något nytt ni kommer med.

Hur är detta debunkat Emma ? Endast genom en kontroll av rösterna likt det som sker i Arizona är detta möjligt. Det sker för första gången nu. Vi vet resultatet om 30dgr, men kan följa dem live och hur de bla testar alla röstsedlar i UV ljus mm.

Ytterst intressant om du frågar mig, men detta är i din mening en onödig övning och debunkad ? Varför då inte bara tillåta de små liven i Arizona utföra sin helt onödiga audit... ? Demokraterna har +70 advokater i Phoenix som försöker stoppa auditen, även det ett hyfsat slöseri med pengar då ?
2021-04-26, 21:07
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du menar från samtalet som Washington Post refererat till i sin artikel men sedan upptäcktes ljugit om ?

https://www.google.com/amp/s/www.foxnews.com/media/washington-post-correction-trump-georgia-votes-election.amp

Du blandar ihop samtal
2021-04-26, 21:10
Medlem
Ett tecken på fusk är all energi som demokraterna lägger ner för att stoppa auditen tyder på att det
har något att dölja. Det råder nu panik inom de demokratiska leden! eller ska vi säga de odemokratiska leden.

https://twitter.com/i/status/1386741159721009153
Senast redigerad av punishersweden 2021-04-26 kl. 21:13.
2021-04-26, 21:12
Bannlyst
Citat:

Det du länkar till är samtalet mellan Trump och Frances Watson. Vilket är mer katastrofal eftersom Trump säger det rakt ut att han tycker hon ska göra honom en tjänst och ställa upp likt en plikttrogen republikan.
Jag tror att de flesta här syftar till samtalet mellan Valsekreterare Raffensberger och hans Advokat Berlin med på luren. Det som är 1h09min långt
Där Trump erkänner att hans mål med samtalet är att få Raffensberger att "hitta" 10tusen röster i hans favör. Vilket inte är något en valförättare ska få göra. Varken till Biden eller Trump.
2021-04-26, 21:16
Medlem
Ja, inte ens demokraterna tror ju på sitt eget case.

"On Friday, Democrats filed a temporary restraining order to stop auditors from counting the ballots. They later retreated from their position after a judge ordered them to pay $1 million if they lost their legal challenge."

Zuckerberg hade ju lätt kunnat lägga upp 1 miljon. Men inte ens han tror väl på det. Och domaren i målet har sen dess dragit sig tillbaks p.g.a jäv.

https://twitter.com/i/status/1386749101526552577

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in