Citat:
Dom har ju inte flytt islam, dem har flytt från förtryck av ledande skicket.
Samt blodhämd, stympningar, hängas på torget, stening, eller liknande.
Ta ex Tjetjener, dem har bara flytt från Ryssland. Inte kulturen.
Oavsett så får alla springa runt med dessa i landet.
Vi var nästan ledande i resande som SVT så snyggt skrev.
Så roten till alla dessa jävla problem är SVT som står som en grindvakt för dessas rätt till att vara fast i 600talet.
Uppdrag granskning gjorde en undersökning och 9 av 10 moskéer kör på i samma tempo och en stor del med medel från Saudi.
Konstigt allt går snett då man ständigt göddslar med skattepengar och föreningsstöd, friskolor, hemmresor, hela bostadshus med självutnämnda shariapoliser.
Sen får man inte glömma släkten i hemlandet som nu enklare än aldrig kan se vad du gör för något på socialamedier.
Deras ränta, eller kreditvärdighet vilar på ryktet till familjen, och då går det såklart inte att bete sig hur som.
Nu jobbar jag av och till med muslimer och har en del vänner från världen så jag är inte orolig för dem, snarare ideologin som ger fritt spelrum till åvanstående.
Samt blodhämd, stympningar, hängas på torget, stening, eller liknande.
Ta ex Tjetjener, dem har bara flytt från Ryssland. Inte kulturen.
Oavsett så får alla springa runt med dessa i landet.
Vi var nästan ledande i resande som SVT så snyggt skrev.
Så roten till alla dessa jävla problem är SVT som står som en grindvakt för dessas rätt till att vara fast i 600talet.
Uppdrag granskning gjorde en undersökning och 9 av 10 moskéer kör på i samma tempo och en stor del med medel från Saudi.
Konstigt allt går snett då man ständigt göddslar med skattepengar och föreningsstöd, friskolor, hemmresor, hela bostadshus med självutnämnda shariapoliser.
Sen får man inte glömma släkten i hemlandet som nu enklare än aldrig kan se vad du gör för något på socialamedier.
Deras ränta, eller kreditvärdighet vilar på ryktet till familjen, och då går det såklart inte att bete sig hur som.
Nu jobbar jag av och till med muslimer och har en del vänner från världen så jag är inte orolig för dem, snarare ideologin som ger fritt spelrum till åvanstående.
Exakt. Bra inlägg. Varför i helvete låter vi sekteristerna härja och tar inte hand om de liberala muslimerna som kommit till Sverige. För mig är det obegripligt. Det är de liberala muslimerna som varnat oss för utvecklingen med extremism, då vi kallat oss själva för islamofober, då vi kritiserat islam.
Det är även muslimer och invandrare med annan tro som berättat för min sambo att Migrationsverket är infiltrerat och skickar hem de som inte är radikala muslimer. Och det där med att Migrationsverket är infiltrerat har jag hört på annat håll att det stämmer.
I Sverige låter vi dem härja ostört.