2021-04-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Exakt, så att de visade det en gång, fine, men inte varje vecka när de kommer ihåg att göra det.
Alltså, vad har han för gräddfil? Syrran i studion och tillåts kommunicera med tittarna varje vecka för att göra tittut? Det är säkert andra som skulle vilja hälsa till någon där hemma. Allt kommunicerande med utsidan via kameror var ju tidigare förbjudet. Kommunicera med BB är en sak, typ får vi göra xxxx, men inte mer.
Visas det varje vecka? Jag tittar ju aldrig på avsnitten så har bara sett det på liven. Det för med att systern fick komma till studion är helt sjukt. Har något annans anhöriga fått komma?
2021-04-26, 19:21
Medlem
Mouchinos avatar
Kolla 4.40 och 11.08 eller helst hela

https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
2021-04-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
bigbrother@meter.tv

Tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja!!

Skulle lätt börja yoga!

Rätta takter! Tanja for Yogilärare!
2021-04-26, 19:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Älskar verkligen Simon och Judiths göteborska och sätt o snacka hahaha.

Jag också! Inte många som bjuder på såna där spontangarv
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram: "I do the fuck i Want"
Medlem
Alltså påriktigt, jag förstår inte hur Dompa kan få så mycket hat. Han har inte gjort något fel. Emelie och Dompa har brister i deras kommunikation, ej i gränser. Thats all it is.

Pedram utövar härskartekniker deluxe, finns inget annat att säga. Spola bakåt till när Katttis var fastkopplad "har jag fel - HAR JAG FEL! (ja , Pedram du har fel.) Hade gärna sett Pedram out, verkar inte så, så hoppas Mergim då. Dennis bör stanna. Han är mogen, underhållande och ger content. Faller inte för grupptryck (kommer fucka up alla nomineringar plus en av dem som tar AD alla dagar i veckan!)
Senast redigerad av Somsolklar 2021-04-26 kl. 19:28.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha det summerar henne rätt bra ja
Exakt. Dessutom sa han att hon har grym kropp! 🤣🤣🤣
2021-04-26, 19:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Håll er till att diskutera deltagarna och vad som händer i huset och låt bli att spekulera i kön, ålder m.m. på dem som skriver i tråden.

/Moderator

TACK! 🙏🙏🙏
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-26 kl. 19:35.
Medlem
xrlpyts avatar
Det var lite mer bett i bråken i början av säsongen, Pedram och Emelie och Nardos senaste grej undantaget.
2021-04-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Judith och Dompas felsteg når inte ens hälften av det Pedram gjort och det är beklagligt hur man kan vara så jävla noga med att syna deras misstag med lupp när Pedram ger sig på tjejer som knappt "KAN" försvara sig och sen glöms det bort och han upphöjs till skyarna. Jag röstade efter mina värderingar för jag skiter just nu i taktiskt röstande då detta är viktigare för mig.

Sånt här sänder verkligen ut skeva signaler då man är jävligt noga att trycka till vissa i huset när regelbrott upptäcks men man friar Pedram som ger sig på tjejer som har blackout, tjejer som sover för att tillfredställa sig själv??? Så jävla lågt av Tv4 Produktionen så jag kräks. Vad är det för skillnad på dessa incidenter? Varför går inte BB igenom Pedram/Tanja och Pedram/Tess materialet igen och försök säg sen att det är rättvist att Dompa och Judith ska hängas ut Media???

Har Judith hängts ut i media? Har jag missat!
Trodde bara det var Dompagate som media skrivit om.
2021-04-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet, jag vet. Men den stunden är inte kul. Men häng med oss så kanske det kan kännas lite lite bättre.
Heeelt sjukt att här var första stället jag berättade på. FB blir närmre än man fattar...🙄. Men oxå bra! Ring en vän..? Då hade jag gråtit mig till sömns. Orkar inte det mer...Upp och hoppa! Jag tar ett glas vin! Veckofinal. 🍷

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in