2021-04-26, 17:42
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Någon som vet om tv4 kristiserats för deras dryga halvtimmes cencur igårkväll?

Antar att ingen attackerat dom och att dom själva inte ens tar upp det. Såg att dom tagit med Jo-Els sammanbrott i 2 sekunder men inte anledningen till det trots att det var uppbyggt runt just det.

Du skriver om censur varje dag och vet fortfarande inte hur det stavas?
2021-04-26, 17:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Är det fortfarande bara en som åker ikväll?

Baserat på infon som ligger ute så svar ja.
2021-04-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.
Fint!
2021-04-26, 17:44
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fattar inte hur folk tänker som vill rösta kvar Pedram? Han är med AD, Judith och Nardos. Ni såg Judiths sorgsna blick nyss när Pedram packade. Vill ni se deras glädje om Pedram kommer tillbaka in från annexet ikväll? Tror inte de bryr sig ett skit om Simon och jag får känslan av att han känner sig utanför ibland. AD gillar inte Simon alls, det vet vi.

Jag funderade enbart att rösta kvar honom för att det skulle sticka Emelie i ögonen men precis som du skrev igår så hade det skapat mer kaos om Pedram åker ut. Jag la mina röster på Dompa
2021-04-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.
Sant... men ett bra steg, för sig själv, är att sluta definiera sig. Många till synes orimliga saker händer då man släpper tanken och låser upp porten. "Jag är" är inte ett beslut cementerat, det ligger i betraktarens öga...Att våga utan rädsla att slås ned är victory! Rädslan bor där oavsett om man provat.
2021-04-26, 17:45
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Tar vi bort Pedram så kommer Tanja och Simon komma närmare varandra också. AD har inte Pedrams skydd längre då en av hans närmaste åker, vi måste spela ut smart nu.
Pedram åker inte. Mergim åker. Vill du veta (igen) hur de som röstar kvar Peddie tänker ber jag dig backa några sidor i tråden. Det tas upp cirka 200 ggr. Där svaras det även på frågor du själv ställt runt ämnet.
2021-04-26, 17:46
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Skulle inte förvåna om Adrian gått över gränsen och antastat lille Joel. TV4 vill inte ha fler skandaler på ett tag och helst inte av detta slag. Man har ju sett hur förtjust Adrian är i den lille.

Den äldre nästan 31 årige herren borde ha rykt för längesedan. Det är rent osmakligt att se hans hand och arm runt den lilles penis flera gånger om dagen. Någon borde ha lyft ut honom och bankat skiten ur honom, vilket jag hoppas någon gör.
2021-04-26, 17:47
Medlem
GUD vad fin tanja blev! INTE BORSTA!!! IDIOTKLIPPTSIGSJÄLV: Hur hade du reagerat om nån hällt vatten på nu...
2021-04-26, 17:47
Medlem
Citat:
Fattar inte hur folk tänker som vill rösta kvar Pedram? Han är med AD, Judith och Nardos. Ni såg Judiths sorgsna blick nyss när Pedram packade. Vill ni se deras glädje om Pedram kommer tillbaka in från annexet ikväll? Tror inte de bryr sig ett skit om Simon och jag får känslan av att han känner sig utanför ibland. AD gillar inte Simon alls, det vet vi.

Citat:
Tar vi bort Pedram så kommer Tanja och Simon komma närmare varandra också. AD har inte Pedrams skydd längre då en av hans närmaste åker, vi måste spela ut smart nu.

peddi är en tönt som har 0 stöd där ute förutom dem som typ håller på simon för att just nu kommer peddi aldrig rösta på någon från det turkosa rummet viket ger fördel för firma simon&tanja att inte hamna iför myckt uderläge mot det rosa rummet peddi tar vi och skicka ut nästa gång han sitter
2021-04-26, 17:49
Medlem
Citat:

Jag har funderat på just detta att AD verkar ha så svårt för just Simon? Han har sagt några gånger att han ogillar hans dåliga förlorar mentalitet , han har också ifråga satt Nardos när han tycker att hon försvarar Simon? I det stora hela borde han tycka mer illa om ex Mergim som verkligen har brusar upp och tjafsat med han . Det kan så klart vara så att han bara inte klickar med Simon .
2021-04-26, 17:49
Medlem
Oljudith!!! Klockren! 🤣🤣🤣🤣🤣👍
2021-04-26, 17:50
Medlem
Simon gillar verkligen att klämma och stryka på damernas fötter och smalben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in