2021-04-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt..endast de som SKA göra sysslorna gör det. Samt att det ska vara rättvist fördelat.. inte att vissa ska ta maten varje vecka. De som inte sköter det blir auto. Då skulle det bli fart på latmaskarna. Eller kanske bättre som du säger att de inte fick någon mat för då hade de andra deltagarna definitivt blivit sura till slut.
+100000
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror bara att han skiter i andra, om de får eller inte får. Enda gången jag hört honom fråga är när de åt pannkakor häromdagen och det var jävligt tydligt att alla bara fick två var. Då frågade han om han fick ta de sista. Annars roffar han bara åt sig. När de åt hemgjord bra, fläskfilé mm så serverade Joel och Judit maten, det fanns nog en orsak till det.

Ja och det är för jävligt! Ena minuten ska AD verka så sympatisk och springer och jagar alla för att ställa frågor och låtsas bry sig. Sanningen är att han bara bryr sig om de som kan ge honom någon slags vinning av det. Likadant med maten där han tydligt visar vart han står och inte är det med sina rumskompisar. Han lever inte upp till sina ord, jävlar han åt visst upp dem också?

AD:s största mål i huset är genom medveten viljehandling att klä på sig s.k sympati, medkänsla o.sv är endast för att hjälpa sig själv fram, då det kommer gynna honom.Tyvärr tappar han sin självkontroll emellanåt, tex kring maten eller när han bli ombedd att göra något och då visar han sitt sanna jag. Ju fler som lämnar ju mer kommer detta att komma fram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha det är något djävulskt måndag-och-jag-hänger-löst-specialare. Emelie brukar duscha med en baddräkt på så topless är extremt för att vara henne.

Sätter sitt sista hopp till flytbojarna!
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar verkligen Simon, men fan va han kollar i kamerorna.😀😀😀😀😀
2021-04-26, 16:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vem är ägaren av den blå teddyjackan?
Madde
2021-04-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vem är ägaren av den blå teddyjackan?
Madde.
2021-04-26, 16:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Du ligger nog rätt nära sanningen. Skulle vilja veta namnet på tjejen som han, enligt egen utsago, har varit sambo med.
Är väl ADs problem, inte hans fel?🙈
2021-04-26, 16:40
Medlem
basiss avatar
Full action i DC, Nardos diskar 😂
2021-04-26, 16:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Noll självinsikt.

Brukar förresten Emelie duscha topless? Eller är det en måndag-och-jag-hänger-löst-specialare?

Vaktar inte duschkameran men de gånger jag sett henne i duschen har hon haft bikini på sig. Dompa kanske lovade att täcka boobsen åt henne? Vad jag sett har hon varit lika försiktig med att visa dem som Nardos.
2021-04-26, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

Det får man väl 🙂🙂 röstar du på Dennis idag?
2021-04-26, 16:44
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du är en otäck kärring på riktigt. Läskig och sjuk. Har aldrig varit med om en sån hatisk människa. Hoppas du brinner upp på bål första maj.
Personen är sjukligt besatt i Emelie tror han är kär i henne
2021-04-26, 16:45
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

Jag vill gilla Simon men det går fan inte! Har tyckt det varit så skönt när han varit låg och inte gjort mycket väsen av sig.
Jag vet inte, jag tror inte jag gillar när folk försöker vara roliga och clownar sig. Tycker det mesta han gör känns tillgjort och krystat. Men vad fan vet jag om det är tacksam iaf att han bidrar med något annat än vad exempelvis bitterheten själv från ystad gör .😅

Något dock jag gillar med honom dock är när han pratar ofiltrerat som när han kommenterade juddans stora röv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in