Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Jag tror bara att han skiter i andra, om de får eller inte får. Enda gången jag hört honom fråga är när de åt pannkakor häromdagen och det var jävligt tydligt att alla bara fick två var. Då frågade han om han fick ta de sista. Annars roffar han bara åt sig. När de åt hemgjord bra, fläskfilé mm så serverade Joel och Judit maten, det fanns nog en orsak till det.
Ja och det är för jävligt! Ena minuten ska AD verka så sympatisk och springer och jagar alla för att ställa frågor och låtsas bry sig. Sanningen är att han bara bryr sig om de som kan ge honom någon slags vinning av det. Likadant med maten där han tydligt visar vart han står och inte är det med sina rumskompisar. Han lever inte upp till sina ord, jävlar han åt visst upp dem också?
AD:s största mål i huset är genom medveten viljehandling att klä på sig s.k sympati, medkänsla o.sv är endast för att hjälpa sig själv fram, då det kommer gynna honom.Tyvärr tappar han sin självkontroll emellanåt, tex kring maten eller när han bli ombedd att göra något och då visar han sitt sanna jag. Ju fler som lämnar ju mer kommer detta att komma fram.