Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Ja, så otroligt otrevligt beteende. Ingen som helst vett. Jag fick så mycket skit för att jag klagade på att han tog 14 av 40 (?) fiskpinnar som var mat åt vegetarianer/de som inte äter fläsk. Redan innan hade jag sett hans beteende men där det fullständigt började spåra ur.
Jag vet och kommer så väl ihåg det och du har så rätt som reagerar på sånt. Tror du och jag var av de första som såg detta hos AD och det är rätt sjukt att man känner att man måste äta veggisarnas mat "dessutom".
Han hämnas de som tillrättavisar honom genom att t.ex klippa sina tånaglar i protest i rummet mot den personen och han rensar ur illaluktande rester i sängen som avslut.
Madde stör sig också på AD som äter av Veggmaten. Hon kanske har sagt åt honom men han skiter väl i det. De måste säga ifrån till AD på skarpen och fattar han inte det så får man gå tillbaka till skolköket och då får mattanten hälla upp till honom. Det som är det sjuka är att han göra detta på fullaste allvar för att han ska ha av allt????
Eller så får BB gå in och påminna AD om att de betalar maten och att vegan maten är bara för dessa, för de andra ska inte behöva uppfostra en vuxen man heller. Detta "ska" han veta för det är logiskt och han är ju så himla logisk med vissa tävlingar ,t.ex ballongtävlingen. Han vill inte för han är sugen och hans behov är viktigast.