2021-04-26, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
100% säker på att det står mellan Dennis och Mergim, så vill du ha ut Mergim måste Dennis få röster

Tror också det, lade därför min röst på Dennis
2021-04-26, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan inte ha ett endaste hyfs i kroppen. Kommer ihåg i början när några få av oss la märke till denna rätt stora ledtråd till hur han egentligen tänker kring sina medmänniskor. Det var då det gick upp för mig att AD har gigantiskt ego som syns kring matbordet och även andra situationer.
Ja, så otroligt otrevligt beteende. Ingen som helst vett. Jag fick så mycket skit för att jag klagade på att han tog 14 av 40 (?) fiskpinnar som var mat åt vegetarianer/de som inte äter fläsk. Redan innan hade jag sett hans beteende men där det fullständigt började spåra ur.
2021-04-26, 15:38
Medlem
Det blir ett stort misstag om Mergim får lämna. Han är underhållande och bäst. Om Pedram får stanna, så kommer de andra inte våga nominera honom. Då han ska fråga ut alla, bli arg och hota. Han är otäck när han blir arg och urtråkig, tjurig och dålig förlorare. På militär veckan hade Pedram en otäck blick och sa att han var så nära att lämna..
2021-04-26, 15:39
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan inte ha ett endaste hyfs i kroppen. Kommer ihåg i början när några få av oss la märke till denna rätt stora ledtråd till hur han egentligen tänker kring sina medmänniskor. Det var då det gick upp för mig att AD har gigantiskt ego som syns kring matbordet och även andra situationer.

I början skulle han ju spela Jesus. Han vann ju bara på hockeyveckan för att Katti skulle få sitta säkert. Inte alls för att han är extremt tävlingsinriktad. Självklart inte. Att han blev sur över att någon kommenterade att man kanske inte skulle få ligga i målet (som Katti gjorde) hävdade han att hon faktiskt var gammal med artros. De svagas kämpe var han. Det enda felet de andra kunde hitta på honom var att han inte drack öl och att han bajsade långsamt.

Officern kallade folk honom här inne. För mig väntar en officer att ta om mat innan han vet att alla andra är mätte och nöjda...
2021-04-26, 15:40
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Mergim måste vara inbjuden på den polska söndagsmiddagen med bordsbön. Polackerna älskaaaaar ju muslimer. Hoppas bara de serverar fläsk. Nardos och Mergims reaktion. Och glömmer att Nardos inte gillar svamp och vill ha laktosfritt. "Ey Hellow"
Joel utbrister hela tiden "Gud vad trevligt!".

Har en känsla av att de skickar ungen till närmaste kloster i närheten av Warszawa under ett par år med endast bröd och vatten. Frågan är om de överhuvudtaget vill ha honom tillbaka.
2021-04-26, 15:40
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Pedram är ingen favorit bland dessa fyra så har svårt att se att han skulle få massa röster dessutom han ser inte bra ut alls.

Emelie är inte vacker alls , oproportionerligt ansikte , tunnhårig , alldeles för stora bröst och en riktigt oskön personlighet med det sagt vissa gillar henne så hon lär inte åka i kväll.

Dennis har snabbt blivit populär med sina raka rör och lättsamma personlighet , han är den enda av killarna som har någon form av manlig karisma därinne, tyvärr hans tjatande efter sex som blev stort på sociala medier och även fick en notis i nöjesbladet detta drar ner hans chanser i kväll.

Mergim kom in sent gjorde bort sig snabbt med offerkoftan på etc. Tror dock han har hämtat upp det på sista tiden vissa finner han rolig och att han tillför någon slags underhållningsvärde.

Med det sagt , Det kommer stå mellan Dennis och Mergim i kväll för ingen av dem är Og det spelar också en roll i hur folk röstar.

+1000000
2021-04-26, 15:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ja, konstigt den här säsongen att maten typ är en av de roligaste sakerna? Hur många portioner ska Adrian ta? Kommer han ta om innan någon tagit sin första portion? Kommer maten ta slut? Kommer han ta det vegetariska? Kommer folk vara lite passivt aggressiva om det?

Idag fick Judith vara noga med att alla skulle börja med en fiskbit.

Men de borde göra en omröstning där vi väljer att Emelie och Juel ska vara matansvariga säsongen ut.

"Det smakar toalett"
"Juuueeel du kan ente sätta varmt kastrull på plast"

Haha jaa man vet att det är en fattig säsong när det roligaste som händer är när man får räkna hur många fiskpinnar Adrian roffar åt sig. Men det är ju faktiskt lite humor i det.. hur han bara vräker i sig medan vissa knappt får nåt på tallriken men ändå tassar de på tå för fjanten :P

Emelie som matansvarig, och Adrian som diskansvarig tills han åker. Det hade blivit roligt att titta på. Emelie skulle inte göra annat än att stå och gapa på honom. Hade blivit skånskt kackel dygnet runt i köket.
2021-04-26, 15:46
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha jaa man vet att det är en fattig säsong när det roligaste som händer är när man får räkna hur många fiskpinnar Adrian roffar åt sig. Men det är ju faktiskt lite humor i det.. hur han bara vräker i sig medan vissa knappt får nåt på tallriken men ändå tassar de på tå för fjanten :P

Emelie som matansvarig, och Adrian som diskansvarig tills han åker. Det hade blivit roligt att titta på. Emelie skulle inte göra annat än att stå och gapa på honom. Hade blivit skånskt kackel dygnet runt i köket.

Emelie engagerar sig i alla fall i köket och disken. Hade jag varit henne hade jag lackat vid det här laget hårt. Lagt barnet över knät och smiskat samt utökat straffet att inte få tafsa på Joel och inget kli i håret under två veckor
2021-04-26, 15:46
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Mergim måste vara inbjuden på den polska söndagsmiddagen med bordsbön. Polackerna älskaaaaar ju muslimer. Hoppas bara de serverar fläsk. Nardos och Mergims reaktion. Och glömmer att Nardos inte gillar svamp och vill ha laktosfritt. "Ey Hellow"

Joel utbrister hela tiden "Gud vad trevligt!".

hahahaha
2021-04-26, 15:47
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Där har vi det! Den perfekta kombon! Kommer vara så gemytlig och trevlig stämning i köket. Sedan måste de införa hårda straff på de som hjälper dem. Annars kommer Madde stå och diska och Judith laga, iallafall den vegetariska, maten. Kanske att Joel ångest-städar på natten med
2021-04-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ja, konstigt den här säsongen att maten typ är en av de roligaste sakerna? Hur många portioner ska Adrian ta? Kommer han ta om innan någon tagit sin första portion? Kommer maten ta slut? Kommer han ta det vegetariska? Kommer folk vara lite passivt aggressiva om det?

Idag fick Judith vara noga med att alla skulle börja med en fiskbit.

Men de borde göra en omröstning där vi väljer att Emelie och Juel ska vara matansvariga säsongen ut.

"Det smakar toalett"
"Juuueeel du kan ente sätta varmt kastrull på plast"

Jaaaaaaaa! Det är ren och skär komedi att beskåda dessa två vid spisen! 😂
2021-04-26, 15:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Emelie engagerar sig i alla fall i köket och disken. Hade jag varit henne hade jag lackat vid det här laget hårt. Lagt barnet över knät och smiskat samt utökat straffet att inte få tafsa på Joel och inget kli i håret under två veckor

Emelie är den enda som skulle ryta ifrån till Adrian också. Hade blivit kul att titta på när hon står och skriker på honom medan han står med valpögon och säger att hans känslor är sårade :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in