Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
Ni har fel. Det handlar om Narcissistiska klaner. Er "judereflex" är bara en intränad reflex. En fobi. Vissa har duvskräck. - Det kallas för PsyOps inom psykiatrin. Det är enkelt att få en massa att reagera reflexmässigt för ett ord genom massiv nötande påverkan. - Ryggraden reagerar före hjärnan. - Tex ordet "SD". Prova att säga "åkesson är den bästa politikern" bland en grupp DN-läsare och studera deras reaktion. Det är som om du slängt upp en kobra på bordet. Det är instikterna de är tränade till - Reflexer. - Pawlows hundar. - Jonna Sima är en symbol letande/forskande sektmedlem när landet samtidigt kollapsar. Lyxproblem på red. Mina känslor. Me, Myself and I. Mina ego-känslor skall bli din verklighet. Det är vad PsyOpsade sekter sysslar med.
Bulletin är inte ens mainstream dansk debatt och de danska socialdemokraternas invnadringspolitiska program är 10 ggr mer radikalt än SDs och i Sverige i SD "nazister". Danska socialdemokraterna river ghetton. (typ rosengård) 7 st skall rivas, - jämnas med marken. De som bor där har fått 24 månmader på sig att hitta nytt boende alldeles själva som vuxna människor. Om detta vet du sannolikt ingenting.
För min del får du naturligtvis diskutera judiska konspirationer, SD, dansk migrationspolitik och de andra spåren i ditt osammanhängande inlägg hur mycket du vill. Allt jag ber dig om är att ta det i trådarna avsedda för detta, så att denna kan ägnas åt nättidningen Bulletin.
Under tiden noterar jag att nyhetsdelen tuffar på i samma makliga tempo som hittills. Igår (24 april) publicerade de t.ex. inte en enda nyhet (!). Idag publicerades sammanlagt fyra nyheter, varav två från TT.
I gengäld verkar de satsa mer på lite djupare reportage och intervjuer under avdelningen "fokus". Oklart om det är en medveten prioritering dock. Har t.ex. sett en intervju med Sofie Löwenmark snurra runt på Twitter och för inte så länge sen intervjuades Nima Sanandaji. Inget stort journalistiskt bakgrundsarbete som krävs för den typen av artiklar (Per Brinkemo är ju nära bekant med Löwenmark och Nima är Tinos bror), men slutresultaten är skapligt intressanta. Om nu medlen är små på nyhetsredaktionen (vilket i och för sig är svårt att förstå) så är det åtminstone bättre investerade resurser än att rewritea fler TT-utskick. Vore kanske bättre att satsa på att bli ett vecko/månadsmagasin i stil med tidningen Fokus, där sånt här material kan utgöra grunden för publikationen.