2021-04-26, 11:01
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Inte på Big Brother väl?
Vilket bolag?

Betsson. Så här stod det när jag provade olika insatser "DIN INSATS ÖVERSTIGER DEN HÖGST TILLÅTNA INSATSEN PÅ 1 000 000,00 KR."
2021-04-26, 11:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Många har en teori som visat sig stämma dom två senaste gångerna nån fått lämna.
Den som åker ut får extra mycket tv-tid den dagen.
Så var det med Jackie förra måndagen och samma med Stephanie veckan innan.
Och i dag har Mergim synts väldigt mycket 👮🏽‍♀️✌️
/Sting 👮🏽‍♀️✌️

Stephanie fick ju höra någon låt hon tjatat om.
Imorse spelade dom en låt som pedram pratat mycket om och bett BB spela upp. Så kan ju vara pedram också.
2021-04-26, 11:03
Medlem
1754s avatar
Nu ställer Adrian frågor till Emelie om vad hon tror att hennes föräldrar tycker om saker hon säger och gör i huset, ingen censur.

När Adrian gjorde detsamma mot Mergim igår, censur fort som fan. Det enda vi hann höra då var att hans föräldrar inte hade gillat Mergims hångel med Lennie.
2021-04-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Betsson. Så här stod det när jag provade olika insatser "DIN INSATS ÖVERSTIGER DEN HÖGST TILLÅTNA INSATSEN PÅ 1 000 000,00 KR."
Fan, man kan bli rik på att betta på Big brother. Vet dock inte hur tillförlitliga Betsson är när det kommer till större summor. Betsson måste nog förlora en del pengar på dessa bettingodds inför varje veckoeliminering.
2021-04-26, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
De hade som sagt redan under dagen igår bestämt att sova i turkosa. Sedan om det är för gott eller om de kommer att flytta lite fram eller tillbaka återstår att se.

Sluta snacka skit.
2021-04-26, 11:10
Bannlyst
Tror inte så många spelar på Big Brother, och alla spelar ju inte på samma person.
Eftersom Max insats var 400kr på odds 1.80 gör bolagen inga jätteförluster.
Tror dom tar det mer som en reklam tjänst för folk ska regga konto.
Där jag bettade ligger jag -30.000kr senaste 12 månaderna, det dom förlorar på karusellen tar dom igen på gungorna 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️🤓
2021-04-26, 11:12
Medlem
Cred till Madde som lyckats få Adrian att släppa mössan. 😂
2021-04-26, 11:12
Medlem
Judith försöker framställa sig själv som att hon har ADHD och generaliserar det. Hon hör exakt alla prata samtidigt och kan ta in det. Sån skitkonstig retorik. Alla ljud blir till en sörja i skallen hos de med ADHD inte att man hör allt och är på alerten likt någon superagent. Judith håll käften
2021-04-26, 11:13
Medlem
Citat:
Tror inte så många spelar på Big Brother, och alla spelar ju inte på samma person.
Eftersom Max insats var 400kr på odds 1.80 gör bolagen inga jätteförluster.
Tror dom tar det mer som en reklam tjänst för folk ska regga konto.
Där jag bettade ligger jag -30.000kr senaste 12 månaderna, det dom förlorar på karusellen tar dom igen på gungorna 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️🤓
Jag la 500 kr. Nästa gång höjer jag insatsen till 1000 kr. Sedan 5000 kr.
Man är så insatt i BB så helt klart har man oddsen på sin sida om man gör en objektiv bedömning utifrån vad folk röstar i de olika grupperna.
2021-04-26, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av esett

Tror du fattar fel, du kan inte betta så mycket på Big Brother eliminering, kanske på övrig sport, men inte heller tillåts då såna summor utan tillstånd.
För mig står det jag måste ansöka om att få satsa mer än 400kr, just på Big Brother.
På annat kan jag betta tusenlappar utan problem.

Men det finns 3 bolag som erbjuder spel på detta, är man säker på sin sak, bara regga konto och maxa på alla 3, det gjorde jag 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Well. Det logiska är ju att rösta på Dennis eller Pedram för att se Mergim lr Emelie lämna.
Vill du gynna Tanja mest är det Pedram som gäller då han sover i Turkosa och har en rätt nära relation till Tanja men kanske främst till Tanjas bästis Judith vilket definitivt gynnar Tanja.

Sedan har Tanja och Nardos närmat sig varandra den senaste tiden också och där kommer ju Pedram in igen som en slags mellanhand.

Så Pedram och du vill gynna Tanja MEST.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
ELLER så tänker du så här. Tanja och Dennis klickar som fan. Dennis sover med fienden som inte gillar Tanja. Dennis kan påverka fienden att inte nominera Tanja.

Största problemet där tror jag dock är att Dennis är en toffel. KAN dock vara strategiskt smart att ha den mellanhanden kvar mellan Emelie och Tanja.

Mycket kloka resonemang från dig i vanlig ordning. Undermedvetet har jag nog redan bestämt mig för att rösta på Pedram av just de anledningar du nämner men samtidigt känns det så fel. Uh. MEN som det ser ut nu så är det ju med största sannolikhet Mergim som ryker och då är det hugget som stucket. Kände mig mer kluven då en röst på Pedram eller Dennis skulle kunna vara avgörande på ett annat sätt.

Började resonera i hur de kan komma tänkas lägga sina nomineringspoäng framöver men kändes bortkastat. Efter ikväll är det fyra veckor kvar och tio personer kvar i huset. Om det ska vara fyra kvar till finalveckan innebär det att två måste ryka varje vecka fram till dess.
2021-04-26, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jag la 500 kr. Nästa gång höjer jag insatsen till 1000 kr. Sedan 5000 kr.
Man är så insatt i BB så helt klart har man oddsen på sin sida om man gör en objektiv bedömning utifrån vad folk röstar i de olika grupperna.

Vilket bolag?
Kanske du la spelet tidigt och fick betta mer än 400kr, även om det är småsummor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in