2021-04-26, 10:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Hon och Dennis har som sagt diskuterat detta en tid. Emelie tyckte att det kunde vara bra om de flyttade till turkosa men då bara om ”rätt” personer flyttade till rosa. Hon sa aldrig vilka men jag antar att det var ungefär alla utom Tanja och Simon som skulle kunna få flytta in i rosa om de flyttade till turkosa. Nu fanns ju lediga platser i turkosa och de kunde flytta dit utan att någon behövde flytta från turkosa.

Jag förstår att det är jobbigt för dig att se Emelie spela spelet och finta bort dina favoriter men det får du helt enkelt leva med.
Hehe, ja du får väl leva med med din helt snevridna illusion att surjävla Emelie är nån slags självutnämnd mastermind. 😂

Om hon nu är en sån fantastisk "spelare" som du inbillat dig, skulle hon ju till att börja med ENTE vara nominerad. 😁

Hon är ju enbart en sur, extremt bortskämd och patetisk snorunge, vars lilla tonårs-hjärna bara reagerar instinktivt på "hot". (typ som en mobbare i årskurs 7 som alltid vill vara i det populära gänget )
Dessutom ett jävla megaego, som lämnar sina stackars vilsna undersåtar kvar i sticket.
2021-04-26, 10:49
Medlem
Ghandis avatar
Dennis lämnar ikväll o Emelie fäller en tår och blir nere efter som hon ju känner mer för honom egentligen.

Jag hoppas dom INTE har en spökvecka i år....Vi kan det vid det här laget....
2021-04-26, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Spelade maxinsats på Mergim, bara att hålla tummarna.

Fick du också bara satsa mindre summor som 400kr?

/Sting 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-26, 10:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon har INTE sagt att de ska flytta in där. Pedram skulle berätta sin historia om Titanic igår och det var snack om att alla skulle sova i rosa, sen blev det inte så och Dennis låg i turkosa och Emelie frågade ”ska du sova här inatt?”, så sov hon med han där.

Folk här inne är ju fan värre mytomaner än Mergim. Shit helvete alltså.
Aha. Dr King is full of shit då, med andra ord. 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-26 kl. 10:55.
2021-04-26, 10:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Måndagar är nog den dagen jag sällan drar på liven. Det händer liksom ingenting
2021-04-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85

Håller med... Söndagar och Måndagar är urtråkiga!
2021-04-26, 10:55
Bannlyst
Många har en teori som visat sig stämma dom två senaste gångerna nån fått lämna.
Den som åker ut får extra mycket tv-tid den dagen.
Så var det med Jackie förra måndagen och samma med Stephanie veckan innan.
Och i dag har Mergim synts väldigt mycket 👮🏽‍♀️✌️
/Sting 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85

Mest sminkning och klädbyten idag.

För en person som mest kollar liven är det lustigt att se hur utseendemedvetna deltagarna blir inför måndagsfinalen. En annan har ju redan sett dem i alla tillstånd, menar jag.
2021-04-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Dennis lämnar ikväll o Emelie fäller en tår och blir nere efter som hon ju känner mer för honom egentligen.

Jag hoppas dom INTE har en spökvecka i år....Vi kan det vid det här laget....

Gör mig inget om Dennis lämnar. Då går nog Madde över på att nominera Pedram. Han kommer aldrig bli nominerad annars, om Dennis är kvar. Vad hände med Tishko? Skulle inte han ut så fort vi fick chansen 🤣
2021-04-26, 10:58
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Fick du också bara satsa mindre summor som 400kr?

/Sting 👮🏽‍♀️✌️
Satsade 400, men provade inte högre belopp. Kollade nu igen hur mycket man kunde satsa och för mig var det 1 miljon.
2021-04-26, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Satsade 400, men provade inte högre belopp. Kollade nu igen hur mycket man kunde satsa och för mig var det 1 miljon.

Inte på Big Brother väl?
Vilket bolag?
2021-04-26, 11:00
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon har INTE sagt att de ska flytta in där. Pedram skulle berätta sin historia om Titanic igår och det var snack om att alla skulle sova i rosa, sen blev det inte så och Dennis låg i turkosa och Emelie frågade ”ska du sova här inatt?”, så sov hon med han där.

Folk här inne är ju fan värre mytomaner än Mergim. Shit helvete alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Aha. Dr King is full of shit då, med andra ord. 😁
De hade som sagt redan under dagen igår bestämt att sova i turkosa. Sedan om det är för gott eller om de kommer att flytta lite fram eller tillbaka återstår att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in