2021-04-26, 10:23
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, VA?

När Simon (för nån vecka sen) förstod att DC och mupparna som klipper avsnitten har som praxis att filma Emelie och Nardos 85 % av tiden, och att rosa rummet paktade ut dom i turkosa en efter en, ville han ju att alla skulle sova i rosa rummet.

Men NÄÄEEE, det gick ju den sura jävla Ystadshäxan verkligen INTE med på, alla skulle ju ligga i sina respektive soouuuvrum minsann! Som det alltid varit, tyckte hon ju surare än någonsin!

Men när det (för en gångs skull) är idioterna i rosa rummet som blir nominerade, då jävlar passar det minsann för den bortskämda surfittan att flytta på sitt platta arsel OCH dessutom lämna kvar sina korkade och vilsna shackpjäser (Joel och Madde) ensamma i sitt gamla rum!

Stackars lilla radiostyrda Joel blir så lost in space att han bestämmer sig för att lämna.

FY FAN vilket surt beräknande svin hon är! 😂
Hon och Dennis har som sagt diskuterat detta en tid. Emelie tyckte att det kunde vara bra om de flyttade till turkosa men då bara om ”rätt” personer flyttade till rosa. Hon sa aldrig vilka men jag antar att det var ungefär alla utom Tanja och Simon som skulle kunna få flytta in i rosa om de flyttade till turkosa. Nu fanns ju lediga platser i turkosa och de kunde flytta dit utan att någon behövde flytta från turkosa.

Jag förstår att det är jobbigt för dig att se Emelie spela spelet och finta bort dina favoriter men det får du helt enkelt leva med.
2021-04-26, 10:23
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Haha inte alls.

Jag tänker såhär. Jag vill att Tanja skall vinna 100%. Min röstning skall åtminstone inte skada Tanjas direkt. Denna gången tror jag därför man är ganska "fri" att rösta på Peddie eller Dennis utan att det gör så mycket.

Mergim och Emelie vill jag se lämna a s a p.

Joho du! Min morgontrötta hjärna är mer än tacksam för någon som kan dela med sig av sina tankar. Du har dessutom tänkt olika möjliga utlopp som både kan gynna och skada vår Tanja. Så du har denna morgon titeln Big brain!
2021-04-26, 10:24
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Har vi i tråden varit positiva att Mergim skulle in i huset innan han gick in? Han sa att han läst att han passar bättre in i denna säsongen mm.

Nej, men han är medlem och har varit aktiv i BB supportergruppen på Facebook där han blev uppmuntrad och älskad
2021-04-26, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Nej, han verkar vägra erkänna det för sig själv. Så uppenbart!

Nä men snälla rara nån.. Jag var helt säker på att han gick ut med det förra året! Sa han inte då att han blev kär i Lennie?! (Såg iof inte alls, så är väl bara ngt jag fått för mig)
Är han muslim?
2021-04-26, 10:26
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej, men han är medlem och har varit aktiv i BB supportergruppen på Facebook där han blev uppmuntrad och älskad

Vet du något om hur dem ställer sig till hans medverkan nu när han inte är aktiv i gruppen själv? Är det såna som får bruna tungor när personen är närvarande men direkt byter åsikt efter?
2021-04-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men vänta, är Mergim inte öppet gay?!
Han är enligt egen utsago 100% straight. Fniss...
2021-04-26, 10:29
Medlem
Lägger min röst på Pedram, lätt en person som förtjänar det mer än dem som sitter löst. Sån dunderkväll om Mergim samt Emelie får ta med sig väskan hem.
2021-04-26, 10:30
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Har vi i tråden varit positiva att Mergim skulle in i huset innan han gick in? Han sa att han läst att han passar bättre in i denna säsongen mm.
Nej ! Så korkat att ta med gamla BB deltagare !
2021-04-26, 10:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Joel fick brev häromdagen från sin familj. I brevet hade pappan skrivit att han ”var död för honom”... Det var anledningen till att Joel var så ledsen..

Nej det där skrev pappan i ett sms till Joel innan han gick in i huset när Joel berättade att han var gay. Kolla Joels instagram, det ligger uppe där och kom upp innan han gick in i huset.
2021-04-26, 10:32
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vet du något om hur dem ställer sig till hans medverkan nu när han inte är aktiv i gruppen själv? Är det såna som får bruna tungor när personen är närvarande men direkt byter åsikt efter?

För att besvara sista frågan, exakt så.

Nu ogillar de honom. Men samtidigt så tror jag man blir bannad/nedtystad från gruppen om man har negativa åsikter mot en deltagare när denne är aktiv i tråden.
Medlem
Finns det någon som vill lyssna på andra människor drömmar? Det är fan det tråkigaste jag vet. Det är ju för fan drömmar, spelat väl för fan ingen roll. Varför går folk frivilligt till Madde för att lyssna på detta?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Joel lade upp en sms konversation precis innan han gick in i huset där han och hans pappa skrev till varandra angående Joels homosexualitet. Detta finns/fanns att beskåda på Joels instagram. Där skriver Joels pappa att han är död för honom.
Att Joel fått in ett brev i BB huset där detta upprepas är dravel. Det har inte hänt.

Precis så

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in