2021-04-26, 08:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Överdriver du inte lite nu? 😂😂😂😂
Nä? 😁
2021-04-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Joel har väl inte fått något hatbrev? Man kunde få brev om man var utsedd till en av de modigaste i huset och lyckades få ett hjärta på hjulet som skulle snurras. Joel var inte en av dom som frivilligt anmälde sig till en av de modigaste i huset, det var sex andra deltagare.

Joel fick brev häromdagen från sin familj. I brevet hade pappan skrivit att han ”var död för honom”... Det var anledningen till att Joel var så ledsen..
2021-04-26, 08:56
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det får bli en taktikröst på Dennis. Jag förmodar att de flesta andra här resonerar på samma sätt?

Jag är med på den.
2021-04-26, 08:56
Medlem
Ikväll ser vi till att rädda Dennis nu, visa power of the FB
2021-04-26, 08:57
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenmelon11
Hur ser röstningen ut? Vem åker?

Det ser ut som att det antingen är Mergim eller Dennis som åker, så rösta på Dennis.
2021-04-26, 08:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Joel fick brev häromdagen från sin familj. I brevet hade pappan skrivit att han ”var död för honom”... Det var anledningen till att Joel var så ledsen..
Hmm, han fick väl det redan innan BB startade?
Har för mig att det var en av "snackisarna" innan allt drog igång?

Var väl några som trodde det bara var en pr-kupp dessutom? (av Joel då)
2021-04-26, 08:59
Medlem
Citat:

När fick han det brevet?

Var det inte något gammalt på Insta?
2021-04-26, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Inte jag heller. Bara svarar på inlägg???

Skrolla längst ner på sidan. Längst till vänster finns en ruta med en pil där et står SVARA. Klicka på rutan så kan du skriva ett eget inlägg
2021-04-26, 09:10
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, han fick väl det redan innan BB startade?
Har för mig att det var en av "snackisarna" innan allt drog igång?

Var väl några som trodde det bara var en pr-kupp dessutom? (av Joel då)

Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
När fick han det brevet?

Var det inte något gammalt på Insta?
Joel lade upp en sms konversation precis innan han gick in i huset där han och hans pappa skrev till varandra angående Joels homosexualitet. Detta finns/fanns att beskåda på Joels instagram. Där skriver Joels pappa att han är död för honom.
Att Joel fått in ett brev i BB huset där detta upprepas är dravel. Det har inte hänt.
2021-04-26, 09:18
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Joel lade upp en sms konversation precis innan han gick in i huset där han och hans pappa skrev till varandra angående Joels homosexualitet. Detta finns/fanns att beskåda på Joels instagram. Där skriver Joels pappa att han är död för honom.
Att Joel fått in ett brev i BB huset där detta upprepas är dravel. Det har inte hänt.

Nu vet jag inte vilket typ av relation Joel och hans pappa hade innan han gick in.. Men det måste vara jävligt tungt att få ett besked av sin pappa att man är död för honom, precis innan man skall in i ett hus och vara isolerad i ett antal dagar.. Fy fan... Sedan kan jag ifrågasätta vad det är för pappa som säger en sådan sak till sitt barn. Vilken gubbjävel...
2021-04-26, 09:28
Medlem
esetts avatar
Förmiddag:
-Väckning
- Luncha med BB (se gratis en timmes live sändning)

Eftermiddag:
- -De som hänger löst ska packa sina väskor

Kväll:
- Det är dags för veckofinal
2021-04-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Förmiddag:
-Väckning
- Luncha med BB (se gratis en timmes live sändning)

Eftermiddag:
- -De som hänger löst ska packa sina väskor

Kväll:
- Det är dags för veckofinal

Alltså en tråk måndag ännu en gång, Söndagar samt Måndagar e ju dem absolut sämsta dagarna. ( Även i verkligheten )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in