2021-04-26, 00:57
Medlem
Sagostund i båda rummen nu. Pedrams monotona röst kommer inte hamna på ljudbok, den möjligheten kan han stryka. Joel berättar i andra rummet, mer potential där
2021-04-26, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Såg precis klippet där de får kärlekshälsningarna....

De visar SAMTLIGAS uppläsning av breven utom Tanjas. Varför kan man då undra? Jo, för att Nardos outade och tog åt sig av vad som stod i brevet när Tanja läste upp det. För att Nardos HAR attackerat Tanja om att hon är positiv och glad. Produktionen strikes again. Det är ingen slump att alla visades utom Tanjas.

Man blir så trött...
Jävla pissproduktion! Har motarbetat henne från början till fördel för Nardos.
2021-04-26, 01:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vilken dag ska man säga upp sitt CMORE abonemang som ifall man vill se ända fram till Finalen. Är det inte idag (måndag)

Bra fråga. Man vill ju inte behöva betala fullpris när man tog dealen på halva priset i tre månader.
2021-04-26, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ingen aning, men man behöver nog inte jobba på CIA för att kunna rigga ett sånt där hjul?
Några magneter, servos och en simpel tvåkanals rc? Eventuellt kanske nåt lite mer avancerat, med ett styrchip?

Finns dessutom säkert färdiga att köpa, på typ Fasttech? Riggat och klart för 39.90 $. (+ ett 10000 pack ballonger för 12 $ så blir det fri frakt och dessutom 95% av alla "BB-tävlingar" färdig-planerade och betalade.)😁

Huh..intressant! Tack snälla för svar!
Då antar jag att du håller med om att det VAR riggat idag?
2021-04-26, 01:02
Medlem
Snyggt DC bytte till rosa innan dom bad om tumme upp från Emelie och Dennis

Nu slafsas det till berättarrösten, medan sexy Peddo är kamerans enda fokus.

Kul att ungdomarna får till det och feminazis blir utan bildmaterial till sin våldtäktsanmälan imorgon
Och jag...
Senast redigerad av sejja 2021-04-26 kl. 01:05.
2021-04-26, 01:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vilken dag ska man säga upp sitt CMORE abonemang som ifall man vill se ända fram till Finalen. Är det inte idag (måndag)

Det beror väl på när du tecknade och har din betalningsperiod? Om man har streamingpaket och inte via sin tv-operatör så har man ingen bindningstid eller uppsägningstid. Så låt säga att du betalar för cmore den 10:e varje månad, så Säger du upp nu så kommer du kunna se cmore till den 10 maj.
2021-04-26, 01:05
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
När det är dags sätter du väl 4 på Adrian?
Hehe.
Den dagen lär inte komma
2021-04-26, 01:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Huh..intressant! Tack snälla för svar!
Då antar jag att du håller med om att det VAR riggat idag?
Ja, det måste ju varit det?
Så där många hjärtan i följd är ju matematiskt orimligt, tycker man.
2021-04-26, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja tyvärr. Å Katti lyckades inte briljera i andra tävlingar heller, trodde t ex att hon skulle naila den med mat och karta... men icke.
Nyss fyllt 60 men fysiskt imponerar de inte. Frågan är väl å hitta en person i min ålder som vill va med.
2021-04-26, 01:16
Medlem
Vad tyckte ni om när Tanja bröt ihop vid brevet?
2021-04-26, 01:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det beror väl på när du tecknade och har din betalningsperiod? Om man har streamingpaket och inte via sin tv-operatör så har man ingen bindningstid eller uppsägningstid. Så låt säga att du betalar för cmore den 10:e varje månad, så Säger du upp nu så kommer du kunna se cmore till den 10 maj.

Cmore drar pengar från mitt kort 10 varje månad, så då lär jag säga upp den när dom dragit pengar 10 Maj. Fast då åker jag på en fullbetalning. Jag ( och flera ) felanmälde att deras erbjudande att få hela säsongen för halva priset inte stämmer eftersom koden bara funkar för 3 månader. Fick detta svar:

" Hej *************!

Tack för ditt mail!

Självklart ska vi kika närmare på detta.

Tyvärr så ger rabttkoden endast halverat pris i tre månader, så det stämmer.

Jag tar självklart vidare detta och dubbelkollar så att det inte blivit

något fel med att det ska vara rabatt under hela säsongen.

Ha en fin dag

Med vänliga hälsningar,"

Sen dess har det varit tyst.
2021-04-26, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Produktionen förstår inte konceptet med Big Brother. Ägarna av konceptet borde straffa Tv4 med höga böter.
Absolut! + ofentligt spöstraff!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in