2021-04-25, 21:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
hahahahah asså Nardos har blivit så jävla Rolig
Hon har fan alltid varit rolig. Hade haft kvar henne på min topplista om inte Dompa hade klampat in med två flak bärs.
2021-04-25, 21:45
Medlem
Ridnes avatar
Såg precis klippet där de får kärlekshälsningarna....

De visar SAMTLIGAS uppläsning av breven utom Tanjas. Varför kan man då undra? Jo, för att Nardos outade och tog åt sig av vad som stod i brevet när Tanja läste upp det. För att Nardos HAR attackerat Tanja om att hon är positiv och glad. Produktionen strikes again. Det är ingen slump att alla visades utom Tanjas.

Man blir så trött...
2021-04-25, 21:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det var fult gjort ....kom det med att han var ledsen i avsnittet

Jag vet faktiskt inte om det kom med.. ligger efter lite med avsnitten :P Ska försöka klämma de jag inte sätt innan sovdags. Men ja..produktionen arbetar fult på många olika sätt.
2021-04-25, 21:47
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ger sig Adrian på chokladbollarna. Blir väl 10-15 stycken han kommer att trycka i sig.
Glömmer aldrig Jassa förra året
https://imgur.com/a/uEox76J
2021-04-25, 21:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

De visar SAMTLIGAS uppläsning av breven utom Tanjas. Varför kan man då undra? Jo, för att Nardos outade och tog åt sig av vad som stod i brevet när Tanja läste upp det. För att Nardos HAR attackerat Tanja om att hon är positiv och glad. Produktionen strikes again. Det är ingen slump att alla visades utom Tanjas.

Man blir så trött...
Yes. Kollade precis nu och reagerade också på det. Vafan fick man inte se deltagarnas reaktion över Tanjas brev? Tänkte jag. Tills jag kom på det med Nardos.
2021-04-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Luis var ju som en 70-åring i kroppen och katti är ju nära en halv fot i graven hon med.Tänk dig de två som rekryter det kunde väl ha tagit med någon som var över 40 utan att behöva CPAP och blodtrycksmedicin

Sant! Fast både Luis och Katti var härliga personligheter. Jag är helt säker att deras närvaro satte en positiv prägel på gruppen. Bra med blandade åldrar och de som är lite äldre måste ändå vara ung i sinnet.
2021-04-25, 21:49
Medlem
Citat:

Man blir så trött...

För fan alltså
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Haha i morse när jag gjorde frukost började jag garva när jag tog fram usten, jag sa ”ust” högt för mig själv. BB framkallar djup- och långtgående förändringar. 😂

Och jag kom på mig själv nyss när jag stod i köket att säga en del ord högt på det sättet som emelie och Mergim säger "fågelen" "sadelen" "cykelen".

Fast jag sa också ett eget ord, KNIVELEN (kniv)
Medlem
Citat:

Man blir så trött...

Jag reagerade exakt lika! Jag såg inte liven så jag ville se just den scenen. Ruttet!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Yes. Kollade precis nu och reagerade också på det. Vafan fick man inte se reaktionen på övriga deltagana på Tanjas brev? Tänkte jag. Tills jag kom på det med Nardos.

Det var ju ändå snällt av produktionen att inte skicka in något negativt till henne... de verkar ju älska att straffa Tanja.

Extremt genomskinligt att ALLAS uppläsning för övriga var med utom just hennes. Fattar de inte själva hur genomtydlig deras Nardos-favorisering är?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Verkar som han och Nardos “tränat” innan, därav deras sena ankomst. Konstigt att inget av det visades...🧐

De sparar säkert det till avsnittet imorgon....
Vad är grejen med att de tränar men inte duschar efter? Blir de inte ens svettiga?
2021-04-25, 21:50
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller inte med alls. Anser Mergim vara ett mycket större "hot" än Peddie. Just att Peddie är nära Juddan och Tanja gör att han är värd mer "levande än död" för mig just nu. Hoppas och tror verkligen att Mergim åker.

äntligen nån som tänker rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in