2021-04-25, 22:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
lite trist med joel tycker jag han har ju som inte gjort någon nåt ont.Känns ju lite läskigt om det stämmer att hans skitfarsa sätter sig i bilen och kör ut för att stå utanför och skrika. Frikyrklig alban låter ju inte helt stabilt
Har gubbjäveln gjort det?
Nu idag?
2021-04-25, 22:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
lite trist med joel tycker jag han har ju som inte gjort någon nåt ont.Känns ju lite läskigt om det stämmer att hans skitfarsa sätter sig i bilen och kör ut för att stå utanför och skrika. Frikyrklig alban låter ju inte helt stabilt
Var har du fått info om att han varit utanför?

Pappan skrev ju att "Du är död för mig". Jag tolkar det som att han kommer behandla honom som luft, som om han inte fanns. Eller var det ett dödshot? I så fall är ju Joel säkrast om han stannar i huset.

F ö skrev farsan också "Du kommer brinna i helvetet".
2021-04-25, 22:58
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nu idag?
"Trådsanningar" bara som jag förstått det.
2021-04-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
STOR anledning att bli kvar i huset, inte vilja ut...
han kan ju ha lite panik över vad som kommer att hända efter bb med en sån knäpp pappa.Om han blir helt utesluten ur familjen eller vad det nu kan vara
2021-04-25, 22:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Julia ber sina följare rösta kvar Pedram.
Självklart att Judiths älskarinna vill att Judiths trygghet ska vara kvar.
2021-04-25, 22:59
Medlem
Kom igen nu BB. Lova Pedram att ni aldrig kommer ge honom några flera Harakiri-korvar.
Och så fort han trycker på knappen eller misslyckas med något uppdrag ger ni honom en Seppuku-korv!
2021-04-25, 23:00
Medlem
Citat:
var väldigt ledsen med en massa gråtattacker
Stackars lilla gubben. Han har ju varit uppe själv ganska många nätter på sistone då han mår nog inte så bra.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja behöver inte Pedram. De hade lite kuttrasju med varandra, that`s it. Snarare förstörde han väl mer för henne där , om du vet vad jag menar? Tess åkte väl också ut pga Pedrams äckelbeteende för att han pressade henne så jävligt och sen blev det henne folk irriterade sig på. Själv klarade han sig och försvann från tittarnas minnen.

Fyfan säger jag och sen sitter folk på Insta och spyr galla över Dompa som "EN GÅNG" gått över gränsen och han ska ut. Nu gör man allt för att Pedram ska stanna som betett sig sju tusen resor värre än Dompa? Dubbelmoral! Han smög sig på Tess när hon sov, han höll på med Tanja i poolen "TROTS" att hon sa ifrån exakt som Emelie, att det kändes bedrövligt och var obekväm då hennes pappa och familj tittade men han fortsatte ändå? Hon berättade dessutom för Mergim att hon får blackouts och inte kommer ihåg vad som händ

Nu sitter människor på Insta och säger att Pedram ska stanna, varför? Jag fattar inte!! Ska vi belöna hans tidigare beteende genom att blunda för det och se fram emot att se nästa jävla vredesutbrott och härskarteknik ytterligare?

Jag fattar att många här tror att han är bra för Tanja och Simon men nej det tror jag inte och även om de sitter nominerade så är det vi som bestämmer. Deras öde hänger verkligen inte på Pedram. Alla tänker olika men jag har mina val klara och jag tänker inte stå bakom hans skumma framfart i huset genom att rösta kvar honom.

Vi som såg liven alla de tillfällen Pedram förödmjukat Tess och Tanja vet vad vi har sett och det spelar ingen roll hur lång tid som gått för det är lika vidrigt och bara under all kritik att han slapp undan att ta ansvar för sitt snuskiga beteende.

Jag minns, tro mig! Det är därför det bär mig emot att rösta på honom och istället skita i att rösta för övriga är inget alternativ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nu idag?
en del säger att det stämmer och en del inte ..så jag vet inte
2021-04-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
skit snack, jag har levt 11år i en riktigt hemsk traumatiserat förhållande och jag vill inte träffa den personen resten av min liv. Hon är mytoman, ljuger som det ryker om henne.

Bra för dej då att du kom ur det. Hon har ej kommit ur allt för henne är det bara ca ett år sen .

Finns många som det tar lång tid att komma ur sånt förhållande , och jäkla lätt att falla tillbaka lite då och då . Tills den dagen man bara gå vidare. Så förmodligen har hon väl ej kommit ifrån det helt om hon forfarande ha kontakt. Vi har ingen aning vad allt handlar om .

Hon är jävligt trasig och konstig den där bruden Emelie, hon borde inte vara med i sånt här program och många fler där inne oxå jäkla många trasiga själ där inne.
2021-04-25, 23:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Pappan skrev ju att "Du är död för mig". Jag tolkar det som att han kommer behandla honom som luft, som om han inte fanns. Eller var det ett dödshot? I så fall är ju Joel säkrast om han stannar i huset.

Vilken jävla "pappa"!

Vissa borde tvångssteriliseras för att sedan deporteras till Ystad, där dom får leva resten av sina ynkliga skitliv utan att kunna förstå ett ord av vad som sägs.
2021-04-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

nån skrev det igår men det är ju än så länge bara en trådsanning tycker joel ändå har varit modig som har valt sin väg trots påtryckningar från religiösa föräldrar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in