2021-04-25, 22:36
Medlem
Ridnes avatar
Simon, Tanja eller Madde måste vinna immunitetstävling nästa vecka.. Det vore fasen mardrömmen om de sitter mot varandra nästa måndag. Risken finns att det blir så för att de tre är de enda folk vågar nominera eftersom alla andra bölar och hotar folk om de får poäng på sig. Plus Dompa, men han kanske åker imorgon.
Medlem
Paladins avatar
"Mammagruppen" på facebook hörde samma angående att Joel lämnar på tisdag. För er som undrar.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tror AD har fler och Tanja är nog en av dom och Pedram dessutom eftsom han jobbar hårt på att samla ihop de som ska hålla hans rygg sen. Han har även Mergim.

Ja det blir väl så att Pedram blir kvar men tyvärr kommer väl ingen våga nominera honom efter detta med sin skrämseltaktik.

Tanja gillar ju alla. Inte ens säkert att hon nominerar Nardos igen efter deras snack igår. Tanja har säkert reagerat på att Nardos ifrågasatt hennes positivitet på ett negativt sä - vilket Nardos erkände när de fick breven hemifrån, och därför sett henne som längst ifrån sig själv. Inga konstigheter egentligen.

Simon och Joel kommer nog fortsätta nominera Mergim OM han blir kvar. Kanske även Tanja skulle kunna göra det.

Jaja, vi får se, jag röstar inte alls - tror jag - för jag mår fysiskt illa av tanken på att rösta på Pedram när det ändå verkar som att han kommer klara sig. Men ska jag röst på någon blir det Pedram. Tyvärr.
2021-04-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Okej så de här är lite vad som ja sett i tråden...
så Joel ska troligtvis lämna på tisdag för han har nattvandrat och mått dåligt på sistone. Han sa nyss innan censur också att han kommer bli ihågkommen som den som grät hela tiden.

Och nått om hans farsa ? Innan censur snacka han nått om främling, vad menar han me främling?
Måste jag gissa så har det med att göra när Joel kom ut som bög via sms till sin pappa.

Pappan skrev något om att Joel tar död på pappans hjärta, Joel är inte hans son, han känner inte Joel. Osv, kan vara en tolkning därifrån och fått smeknamnet främling. Bara gissar, smset ska finnas publicerad på Joels Instagram.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Åh ja. Gick runt i huset. Satt vid poolen och grät. Hade i princip en ångestattack. Han mådde verkligen skit.

vet nån varför?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Sa Joel att han ska lämna på tisdag?

Ja man hörde snabbt det sen blev det censur, jäkla skit BB, censurerar ju allt intressant.
Bannlyst
Vilka jävla bögar
Medlem
Såklart Joel ska berätta nått viktigt så stänger dom av . Alltså fan fattar inte mig på produktionen , vi betalar för detta. Och dom vet att dom är med och sänds live . Vill man berätta så alla svenska folket få dom väl skylla sig själva .

Sen tv 4 tog över rena skiten . 2 säSonger dom kan lika gärna lägga ner det och låta nån annan kanal som våga köra på utan attstänga av KAMROR varje gång nån gör bort sig , säger nått fel yaad yaad

Tv 11 var ju fan bättre på skiten , dom hade ju till och med ett knullrum hahaha , hände grejer varje dag som va skoj.

Ska dom balla ur och ha skoj sen tv 4 tog över är det väl i fyllan då saker värkligen händer . Annars ganska dött
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
vet nån varför?
Nä oklart. Spekulationer finns men tror inget vet exakt varför.
2021-04-25, 22:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hörde det men han kanske menade att han hade tänkt lämna på tisdag men är bara kvar för att.....

Nu sa Joel något om ”jag bryr mig inte om främlingen samtidigt som jag bryr mig”.
Var det som någon skrev här i tråden om hans pappa sant då? Som hade varit utanför och skrikit. Hoppas fan inte, så jävla vidrigt isåfall.

Vad var det de som ropade in på utegården sa till Joel egentligen..? Något om hans pappa? Jag är förvirrad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Dom är bara ute efter arvet 😂😂😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Alltså fina Joel mår inte alls bra ... Undra om han funderar på att gå ut? 😢 Hoppas iaf att han får hjälp om han behöver där inne ..

Jag tror att han även har ångest för att Emelie hänger löst, att han är rädd för att hon åker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in