2021-04-25, 22:31
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Trist... jag missade gårdagen/natten. Bröt han ihop i natt igen?
Åh ja. Gick runt i huset. Satt vid poolen och grät. Hade i princip en ångestattack. Han mådde verkligen skit.
2021-04-25, 22:32
Medlem
Nardos och Pedram är så jävla fula, tjuvkollar när dom kör maffia?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
NEJ! Och INTE heller säger någon jag växt upp med så! Han har växt upp i ett område som tillhör "de sämre" och med utländska vänner. Han pratar därefter... (oBBBSZZzz inget illa menat)
Nej, har inget minne av att min kompis sagt UST någonsin. Han känns ju väldigt blattig av sig så är inte förvånad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Rött och svart pumpar hjärtat ❤️🖤
Alla dar i veckan ❤🖤
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jättevackert idag när mitt ÖFK tog 1 p från dom ...eller 3 🥰

fusk laget ÖFK men får väl erkänna att dom hade ett par lirare jag gärna sett i mitt älskade mff
2021-04-25, 22:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Du tänker helt rätt. För att rubba både Nardos och Adrians psyke måste Pedram åka. Hur kan folk här inte fatta det?

Att folk röstar kvar Pedram för han kan hjälpa Tanja till final? Hon klarar sig oavsett. Fattar fan inte hur folk tänker.

Tanja behöver inte Pedram. De hade lite kuttrasju med varandra, that`s it. Snarare förstörde han väl mer för henne där , om du vet vad jag menar? Tess åkte väl också ut pga Pedrams äckelbeteende för att han pressade henne så jävligt och sen blev det henne folk irriterade sig på. Själv klarade han sig och försvann från tittarnas minnen.

Fyfan säger jag och sen sitter folk på Insta och spyr galla över Dompa som "EN GÅNG" gått över gränsen och han ska ut. Nu gör man allt för att Pedram ska stanna som betett sig sju tusen resor värre än Dompa? Dubbelmoral! Han smög sig på Tess när hon sov, han höll på med Tanja i poolen "TROTS" att hon sa ifrån exakt som Emelie, att det kändes bedrövligt och var obekväm då hennes pappa och familj tittade men han fortsatte ändå? Hon berättade dessutom för Mergim att hon får blackouts och inte kommer ihåg vad som händ

Nu sitter människor på Insta och säger att Pedram ska stanna, varför? Jag fattar inte!! Ska vi belöna hans tidigare beteende genom att blunda för det och se fram emot att se nästa jävla vredesutbrott och härskarteknik ytterligare?

Jag fattar att många här tror att han är bra för Tanja och Simon men nej det tror jag inte och även om de sitter nominerade så är det vi som bestämmer. Deras öde hänger verkligen inte på Pedram. Alla tänker olika men jag har mina val klara och jag tänker inte stå bakom hans skumma framfart i huset genom att rösta kvar honom.

Vi som såg liven alla de tillfällen Pedram förödmjukat Tess och Tanja vet vad vi har sett och det spelar ingen roll hur lång tid som gått för det är lika vidrigt och bara under all kritik att han slapp undan att ta ansvar för sitt snuskiga beteende.
Medlem
Citat:
Jag hörde det men han kanske menade att han hade tänkt lämna på tisdag men är bara kvar för att.....

Nu sa Joel något om ”jag bryr mig inte om främlingen samtidigt som jag bryr mig”.
Var det som någon skrev här i tråden om hans pappa sant då? Som hade varit utanför och skrikit. Hoppas fan inte, så jävla vidrigt isåfall.
Oj, när har detta skett i sådan fall?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, har inget minne av att min kompis sagt UST någonsin. Han känns ju väldigt blattig av sig så är inte förvånad.

UST Känns väldigt Helsingborg
2021-04-25, 22:34
Medlem
Okej så de här är lite vad som ja sett i tråden...
så Joel ska troligtvis lämna på tisdag för han har nattvandrat och mått dåligt på sistone. Han sa nyss innan censur också att han kommer bli ihågkommen som den som grät hela tiden.

Och nått om hans farsa ? Innan censur snacka han nått om främling, vad menar han me främling?
2021-04-25, 22:34
Medlem
Citat:
Jag hörde det men han kanske menade att han hade tänkt lämna på tisdag men är bara kvar för att.....

Nu sa Joel något om ”jag bryr mig inte om främlingen samtidigt som jag bryr mig”.
Var det som någon skrev här i tråden om hans pappa sant då? Som hade varit utanför och skrikit. Hoppas fan inte, så jävla vidrigt isåfall.
Gå in på Joels kusaris insta ... han har lagt ut vad hans pappa messade när han kom ut
2021-04-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
Stämmer det att Joel ska lämna för att han har gubbsädsabstinens?
Käften... beroende på vad hans far skrev
2021-04-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kanske nalle puh har dragit i handbromsen för joels fortsatta medverkan. Alla hans ångest nattvandringar och senaste brytet han hade igår var hemskt att se.
Vad gjorde han igår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in