Citat:
Ursprungligen postat av
Hurtbullen10
Du tänker helt rätt. För att rubba både Nardos och Adrians psyke måste Pedram åka. Hur kan folk här inte fatta det?
Att folk röstar kvar Pedram för han kan hjälpa Tanja till final? Hon klarar sig oavsett. Fattar fan inte hur folk tänker.
Tanja behöver inte Pedram. De hade lite kuttrasju med varandra, that`s it. Snarare förstörde han väl mer för henne där , om du vet vad jag menar? Tess åkte väl också ut pga Pedrams äckelbeteende för att han pressade henne så jävligt och sen blev det henne folk irriterade sig på. Själv klarade han sig och försvann från tittarnas minnen.
Fyfan säger jag och sen sitter folk på Insta och spyr galla över Dompa som "EN GÅNG" gått över gränsen och han ska ut. Nu gör man allt för att Pedram ska stanna som betett sig sju tusen resor värre än Dompa? Dubbelmoral! Han smög sig på Tess när hon sov, han höll på med Tanja i poolen "TROTS" att hon sa ifrån exakt som Emelie, att det kändes bedrövligt och var obekväm då hennes pappa och familj tittade men han fortsatte ändå? Hon berättade dessutom för Mergim att hon får blackouts och inte kommer ihåg vad som händ
Nu sitter människor på Insta och säger att Pedram ska stanna, varför? Jag fattar inte!! Ska vi belöna hans tidigare beteende genom att blunda för det och se fram emot att se nästa jävla vredesutbrott och härskarteknik ytterligare?
Jag fattar att många här tror att han är bra för Tanja och Simon men nej det tror jag inte och även om de sitter nominerade så är det vi som bestämmer. Deras öde hänger verkligen inte på Pedram. Alla tänker olika men jag har mina val klara och jag tänker inte stå bakom hans skumma framfart i huset genom att rösta kvar honom.
Vi som såg liven alla de tillfällen Pedram förödmjukat Tess och Tanja vet vad vi har sett och det spelar ingen roll hur lång tid som gått för det är lika vidrigt och bara under all kritik att han slapp undan att ta ansvar för sitt snuskiga beteende.