2021-04-25, 22:11
Medlem
Har Joel tänkt lämna? Mellan censuren hörda jag något om tisdag och han bara är kvar for att... Innan det återigen blev censur.
Medlem
Och den jävla produktionen höll på det tills Joel tog sats och sa motsvarigheten till "Och mördaren är", och då klipper dom!

Fast nu öppnade dom just när han sa "jag lämnar på tisdag, jag är bara kvar för att..." och så censur igen.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelie har ju slutat spekulera (säger hon). 🙄
Visst!
Lika troligt som att Louie ska springa ett maraton på måndag, Steff ska sluta säga "såhär", Peddot och Adrian ska transplantera sig var sin ryggrad, Tjackie bli nykterist och Mergim ska skaffa sig en flickvän?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Alltså fina Joel mår inte alls bra ... Undra om han funderar på att gå ut? 😢 Hoppas iaf att han får hjälp om han behöver där inne ..

Hoppas (och tror ) verkligen på Joel, Tanja och Simon i final <3
Innan var jag så säker på att Simon skulle vinna. Men nu har jag verkligen vänt, HOPPAS OCH TROR på Joel!
Medlem
Nu tycker jag de ska ändra på skylten ”Tillfälligt avbrott” för det finns inget som helst tillfälligt med det. ”Orimligt långa och täta avbrott” borde det stå.

Lyckades iaf uppfatta Joel som sa ”jag är kvar här bara för att...” och sen bröts det igen.
2021-04-25, 22:12
Medlem
xrlpyts avatar
Han sa något om "lämna på tisdag, och jag är bara kvar för att", sen censur igen.

En optimistisk tolkning är kanske att han lämnar om Emelie åker ut, men jag vet inte.. han kanske redan har bestämt sig oavsett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Helt rätt! Det går att ta sig en bit på att vara bra på tävlingar men knappast hela vägen.
Jag som 59 år hade tagit mig hela vägen. Hade slagit ut ungdomarna en efter en 😂
Medlem
Flor-Idas avatar
Jaha, censur när Joel ska öppna upp om vad som tynger honom. Jag trodde det var meningen att vi tittare skulle ta del av deltagarnas känslor och funderingar. Det de inte vill avslöja offentligt kan de ta i bikten.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och den jävla produktionen höll på det tills Joel tog sats och sa motsvarigheten till "Och mördaren är", och då klipper dom!

Fast nu öppnade dom just när han sa "jag lämnar på tisdag, jag är bara kvar för att..." och så censur igen.
Vill väl ha kvällens dos av uppmuntrande kramar?
Medlem
1754s avatar
Nu ska dom leka mördarleken igen. Hade inte BB förbjudit dom att leka det?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Peddot fick tre röster av mig (fast röstnings-fingret nästan började Peddo-skaka av självförakt) enbart för att det gynnar Tanja och Simon mer i längden.
Dompa som jag gillar betydligt mer fick bara en ynka röst av samma anledning, och för att han jämt röstar på Simon samt tyvärr blivit Emelies lilla bitch alldeles för ofta.

Hoppas du har rätt, då jag inte litar ett dugg på Pedram. De som har varit tveksamma och ifrågasatt Tanja och Simon är ju AD och Nardos men ja vi får se hur allt utvecklar sig. AD är ju definitivt ingen vän till Simon, det märks. Jag förstår dock hur du tänker.
2021-04-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Visst!
Lika troligt som att Louie ska springa ett maraton på måndag, Steff ska sluta säga "såhär", Peddot och Adrian ska transplantera sig var sin ryggrad, Tjackie bli nykterist och Mergim ska skaffa sig en flickvän?

Ja när du säger det så... 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in