2021-04-25, 20:27
Medlem
Mouchinos avatar
Var det någon mer än mig som såg när Pedram flikade in under AD:s samtal med Emelie? AD brukar ju annars vara så jäkla intresserad av allas samtal men när situationen urartade så sitter AD helt plötsligt och kör nån klapplek med Tanja istället för att försöka lugna ner situationen?

När jag såg klippet igen kunde jag konstatera att det var "ETT" av AD:s mest patetiska moves under hans tid i huset.
2021-04-25, 20:27
Medlem
Bra där Madde " jag vill inte ha Adrian längre "
2021-04-25, 20:28
Medlem
amiliasharborstes avatar
Enligt en kommentar på instagram ska Nardos ha erkänt sitt intresse för Adrian, till Emelie. Såg någon det? Eller är det bara ett rykte?
Medlem
Blaisens avatar
Håller Adrian på och slingrar sig ur att göra något igen? Om han ska göra det ska han hålla käften om vad andra inte gör (Simon framför allt) och bara sitta tyst!
Medlem
Hur fan äter Domon egentligen? Slafsar, spottar tillbaka yoghurt (?!) i skålen och fortsätter sedan äta ur den.

Vad fan ska Narcos skippa disken. Hon har väl typ aldrig haft disk som ansvar?
2021-04-25, 20:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Madde vill inte ha Adrian som diskplockare, Simon försökte slipp disk och deala med Madde

Bra Madde, Visa att du inte är hans livegna!
Medlem
Simon drygar om att han vill byta sysslor i köksveckan och ropar på Madde, frågar om hon vill byta så att hon kan få hänga med Adrian istället.

Simon: Ey Madde, vad tycker du om det?

*kameran filmar på nöjd Adrian*

Madde: Jag vill inte ha Adrian längre!

*kameran filmar på förvirrad Adrian*

ASSÅåååå Madde du är så jävla rolig! Det där brevet gav henne nog en rejäl boost i att hon är så mycket mer.
Bannlyst
Inget roligt ikväll? Värt att dra igång liven?
2021-04-25, 20:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Det är en snark-emoji.
Ok tack, såg konstig ut på min skärm
2021-04-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Mergim hjälper till ganska mycket därinne faktiskt. Inte så lat när det kommer till hushållsarbete. Vet inte om det är hans sätt att fjäska och framstå som snäll. På så sätt kanske folk glömmer hans negativa och gnälliga sidor. Eller så är han bara inte så lat.
nej jag tycker han verkar vilja försöka iaf sen om han har några motiv bakom kan jag inte svara på
2021-04-25, 20:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Ta inte åt dig! Ziggarillen mår antagligen inte bra och känner att hen måste ta ut sina aggressioner och problem genom att skriva nedlåtande om folk här. Det är såna personer jag tycker moderatorerna ska vara hårdare mot.

Du har så rätt Nemoo! Dags att ignorera from nu.
2021-04-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Simon drygar om att han vill byta sysslor i köksveckan och ropar på Madde, frågar om hon vill byta så att hon kan få hänga med Adrian istället.

Simon: Ey Madde, vad tycker du om det?

*kameran filmar på nöjd Adrian*

Madde: Jag vill inte ha Adrian längre!

*kameran filmar på förvirrad Adrian*

ASSÅåååå Madde du är så jävla rolig! Det där brevet gav henne nog en rejäl boost i att hon är så mycket mer.
Hon växer verkligen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in