2021-04-25, 18:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han har ju nästlat sig in, man är ofta chanslös, iaf första gången man har en sån i sin närhet.

Jepp.. man lär sig känna igen fula fiskar allt eftersom i livet :P
Men de fula fiskar jag har stött på har oftast haft verbal charm.. liksom varit bra på att övertala folk och charma folk..Skämta och vara allmänt karismatiska.
Adrian har inget av det förutom att han ser ut som Danny Saucedo haha
2021-04-25, 18:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Piss-redaktionen hatar verkligen Tanja...
Tror inte dom hatar men många ser henne som en billig dokusåpamedlem. Man får inte direkt någon hög status av att medverkat i PH. Tanja borde sluta klä sig som en porrskådis och sluta hångla med Judit.
2021-04-25, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Varför får jag en känsla av att tråden känns mer familjär och ren från en massa skit? Vi skriver om deltagarna, vi har våra spekulationer, åsikter men känns som vi ändå visar varandra respekt och inte en massa ordbajsande och heller inget kränkande mot de i huset. Den större delen av de flesta här inne verkar vara vuxna, mogna och sjyssta människor men sen dyker det upp några enstaka som gärna förpestar tillvaron i tråden.
2021-04-25, 18:33
Medlem
Ridnes avatar
Fan vad Nardos smörar för Tanja senaste dagarna... Svansar efter henne hela tiden.
Medlem
Detta med motgångar i Adrians brev kan det vara ett hint om att han har tappat lite av sin populäritet på utsidan, kanske...
Medlem
basiss avatar
Är det inte dags att Nardos får en eftersläng av sin bakfylla, hon har varit i centrum sista 90 min utan att ens ha fått något brev. Lägger sig in alla andras brev, nästan sliter dom ur händerna på dom för att komma i centrum. 😤
Medlem
Sitta kvar och vara social tills alla ätit upp existerar inte i det huset. Oftast Adrian och Pedram som äter mest, som två maskiner och sen lämnar de bara bordet, i väntan på nästa matstund.

Hälften sitter ändå kvar och småpratar tills alla är klara med sin mat. Ja Nardos är ju svårt att vänta på.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Har sett tendenser till den flummigare Madde, men besattheten av Mössan har dragit ner henne i tråkträsket.

Att bli kär i huset har ofta den effekten, de blir tråkiga.
2021-04-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Skyddad miljö? Hahaha du har humor! EMELIE är den som vuxit upp i en skyddad miljö om någon, herregud, Tycker du hennes liv varit hårt är du lika curlad som hon är!
Du har ingen aning om vad hon sagt men ändå försvarar du henne blint? Du ser inte problemet här?

Kan lova dig att jag har erfrenheter som skulle få dig att grina

Jag har inte sagt att vare sig hon eller någon annan där inne har haft ett lätt eller tufft liv. Eftersom jag inte känner dom i huset har jag ingen aning om vad som är lögn och vad som är sanning av det dom berättar.

Nu missuppfattar du. Jag försvarar inte henne. Jag bara förklarar att många som upplevt trauma i en relation fortsätter ha kontakt med den andra parten. Du hävdade att så aldrig är fallet.

Men eftersom du avskyr bland annat Emelie så tolkar du varje inlägg utan avsky som att man älskar den personen.

Synd för dig. Alltid bättre att slippa trauman anser jag.
2021-04-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Trashet Tanja käkar med sina fingrar igen efter att ha grävt först i arslet sedan i fittan. Helvete vad vilken äcklig människa rakt igenom

Hur kan man sitta och hata på någon så mycket som du gör? T.o.m gjort ett konto med hennes namn, alltså hur mår du? Att du lägger ner så mycket av din tid på en människa du inte känner och som dessutom är genomgod är helt sinnessjukt.
2021-04-25, 18:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Sitta kvar och vara social tills alla ätit upp existerar inte i det huset. Oftast Adrian och Pedram som äter mest, som två maskiner och sen lämnar de bara bordet, i väntan på nästa matstund.

Hälften sitter ändå kvar och småpratar tills alla är klara med sin mat. Ja Nardos är ju svårt att vänta på.

Sköljde AD ens av sin tallrik för det gick så jäkla fort?
2021-04-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. man lär sig känna igen fula fiskar allt eftersom i livet :P
Men de fula fiskar jag har stött på har oftast haft verbal charm.. liksom varit bra på att övertala folk och charma folk..Skämta och vara allmänt karismatiska.
Adrian har inget av det förutom att han ser ut som Danny Saucedo haha

Det leendet och dom puppyeyesen kommer man tydligen långt med.
Adrian gör bäst i att hålla tyst för börjar han prata försvinner den lilla charmen han förtrollat huset med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in