2021-04-25, 17:41
Medlem
Conny63s avatar
Det finns bara 1 vinnare i år Tanja ! Ingen annan är i närheten detta kan inte TV4 styra bort
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Tanjas och Judiths kompisrelation, den är äkta dessutom.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nardos kände sig träffad. Tror fler gör det

Ja men hon erkände det iaf öppet vilket inte många skulle göra så det måste jag ge Nardos!
2021-04-25, 17:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tror inte jag, hon surar väl för hon inte fick först.

Nardos kommer inte få hälsning alls, hon var inte en av de sex utvalda "modiga" så att hon fick ett hjärta på hjulet spelar ingen roll.
2021-04-25, 17:43
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:

Jo hon sa ju själv att hon kände sig träffad och är en av dem som har ifrågasatt Tanjas positivitet.
2021-04-25, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kommer inte ihåg vad det stod men Tanja fick ett straff att städa hela huset men har svårt att tro att BB sätter handbojor på de andra. Ja det är riktigt fittig stil. Hon är så fin Tanja och ger så mycket av sig själv och delar med sig av sin positiva energi till "ALLA" De som ifrågasätter Tanja är bara avundsjuka och inte alla formas så fint av livets prövningar som Tanja. Fina Människa!

Ja, finaste Tanja! ❤️
2021-04-25, 17:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Hon sa ju att hon kände sig träffad?
2021-04-25, 17:44
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ja men hon erkände det iaf öppet vilket inte många skulle göra så det måste jag ge Nardos!

Ja absolut. Hon kan erkänna’t iaf.
2021-04-25, 17:45
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ehhh what? Om någon tryckt ner en och traumatiserat en (jag har ingen aning om vad hon påstår att han har gjort) så är det väldigt klassiskt att behålla kontakten med den personen. Se på alla som far illa i sina relationer, inte många som har styrkan att lämna.

Jag har som sagt ingen aning om vad hon har påstått eller vad som är sanning eller lögn. Men du verkar ha levt i en skyddad miljö som tur är!

skit snack, jag har levt 11år i en riktigt hemsk traumatiserat förhållande och jag vill inte träffa den personen resten av min liv. Hon är mytoman, ljuger som det ryker om henne.
Medlem
Conny63s avatar
Hoppas bara på Tanja Simon Dennis hela finalveckan! ingen annan är i närheten av att få vara med så länge o gnälla o leva lyx
Medlem
Citat:
Det sjuka är ju att vissa i huset har ifrågasatt Tanja (Björnen Baloo) för att vara för positiv och det tyder snarare på avundsjuka. Att berätta naket om svåra saker man varit med om tyder bara på att man är tillfreds med sig själv och man lärt sig att brösta det. Det kallar jag för styrka medan t.ex AD verkar livrädd att tappa sig själv om han skulle öppna upp sig det minsta lilla. Ändå går han runt och "ber" andra om att få tillhöra hans närmsta? Hur kan AD anse sig vara känslomässigt nära någon när han själv är som en mussla och totalt stängd? AD vill bli välkommen "IN" men han vill inte själv "ÖPPNA" och välkomna in de andra?

Är inte det besynnerligt??
Folk kan inte hantera en positiv människa som Tanja. De känner sig små i jämförelse och måste därför förminska henne...
2021-04-25, 17:47
Medlem
Citat:

Vad sa hon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in