2021-04-25, 17:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Går inte lita på hennes ord överhuvudtaget.
Hon börjar likna Mergim mer och Mergim

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, hon ska UT!
2021-04-25, 17:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är sjukt att Tanja får ta allt nu medan AD sitter som ett spädbarn och gapar efter käk. Fick de inte hjälpa henne eller? Det här är ju sjukt, hur har de samvete att sitta och titta på när hon städar. Stört! Hon ska plocka bort allt som ingen orkar ta undan???

Jag hoppas det stod i brevet att de andra inte FICK hjälpa till för annars är de verkligen vidriga!!!!
Kan inte tänka mig att Madde Juddan och Joel skulle bara stå och titta på om de trodde de fick hjälpa till.

Adrian och Pedram hade ju försökt smita undan i vilket fall som helst.. de vill ha full markservice, morsgrisarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tanja ger de att städa hela huset, fy fan vad äckliga de är.
Nardos fick hälsningar för hon var ärligast vid Boxen fast hon inte fick en endaste fråga.

Jag avskyr BB lika mycket som Nardos, Adrian och Mergim åt helvete med dem.
Älskar Tanja! Hatar produktionen. Övriga är bara brickor i spelet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Va?? Erkänner Emelie nu att förhållandet inte var så illa? Att det var corona som fuckade upp reletionen? Hon pratar med honom typ en gång i veckan?
Ofta man gör det med någon som, enligt henne, traumatiserat skiten ur henne! Alltså, hon är gränslös!

Ehhh what? Om någon tryckt ner en och traumatiserat en (jag har ingen aning om vad hon påstår att han har gjort) så är det väldigt klassiskt att behålla kontakten med den personen. Se på alla som far illa i sina relationer, inte många som har styrkan att lämna.

Jag har som sagt ingen aning om vad hon har påstått eller vad som är sanning eller lögn. Men du verkar ha levt i en skyddad miljö som tur är!
Medlem
Mouchinos avatar
Detta är också ett bra test mot de andra genom att se hur mycket sympati de egentligen visar? För BB har väl inte sagt ordagrant att de inte får städa undan sitt eget skit?
2021-04-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahahahahahah jag skulle fan börja kolla Robinson för att se idioten sova på ett palmblad i monsunregn och svälta
😁
2021-04-25, 17:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jo det är det..besynnerligt alltså. Vad som är det konstigaste med Adrian är ju dock varför de andra sätter honom på piedestal och avgudar honom när han är lat, känslomässigt otillgänglig och aldrig bjuder på sig själv. Besitter han magiska krafter..?

Den som minst förtjänar kritik-Tanja..får ta mest skit. Produktionen verkar älska att straffa henne, och deltagarna är väl bara avundsjuka för att Tanja är mer karismatisk och skönare person än vad de själva är.

Som någon skrivit i tråden: angel face syndrome, han kommer undan med allt för att han ser bra ut och är charmig. En sann psykopat för går mot honom blir det andra bullar!
2021-04-25, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Ehhh what? Om någon tryckt ner en och traumatiserat en (jag har ingen aning om vad hon påstår att han har gjort) så är det väldigt klassiskt att behålla kontakten med den personen. Se på alla som far illa i sina relationer, inte många som har styrkan att lämna.

Jag har som sagt ingen aning om vad hon har påstått eller vad som är sanning eller lögn. Men du verkar ha levt i en skyddad miljö som tur är!

+1 (Tack!)
2021-04-25, 17:35
Medlem
Citat:
Jag hoppas det stod i brevet att de andra inte FICK hjälpa till för annars är de verkligen vidriga!!!!
Kan inte tänka mig att Madde Juddan och Joel skulle bara stå och titta på om de trodde de fick hjälpa till.

Adrian och Pedram hade ju försökt smita undan i vilket fall som helst.. de vill ha full markservice, morsgrisarna.

Det stod bara att Tanjas sista straff blev att hon skulle städa, hörde inget om att ingen annan inte fick hjälpa till. I alla fall plocka undan sina egna saker.
2021-04-25, 17:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tanja ger de att städa hela huset, fy fan vad äckliga de är.
Nardos fick hälsningar för hon var ärligast vid Boxen fast hon inte fick en endaste fråga.

Jag avskyr BB lika mycket som Nardos, Adrian och Mergim åt helvete med dem.

Det är vidrigt! Det är så fula människor i huset, på insidan helt ruttna!
2021-04-25, 17:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Nej har svårt att tro det alltså för det finns ju några undantag på personer som inte agerar utifrån sina egon, dessa få gör ju att man får ett hopp om mänskligheten trots allt.
2021-04-25, 17:36
Medlem
Mycket bra brev <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in