2021-04-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrians syrra tror att Robinson skulle vara perfekt för honom... Knappast med tanke på hur matfixerad han är, han skulle lämna efter första portionen palmhjärta.
De andra skulle lynchat honom med machete då han inte lyft ett finger och ätit upp all mat.
2021-04-25, 16:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Förstår inte det där med handskar, läppar, mun och hela matspjälkningssystemet utsätts, så varför farligt för händer som har annan hud och kan tvättas?

Tror det har med att göra att de petar sig i ögonen osv., Eller så är det bara för dramaturgin?
2021-04-25, 16:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Tack TV4 för att ni visat att programmet är styrt. Alla fick hjärta? Och 2 straffas. Fast det är ju samma som alltid straffas med mindre tv- tid m.m. Varför bjöd ni in Tanja om ni ändå bara vill hacka på henne. Är det bra tv eller har hon ett annat kontrakt. Jävla styrd skitproduktion! Jag hänger med så länge Tanja är kvar men sen upphör prenumerationen😡

De kanske gör allt för att hon ska tappat det.. För att hon är "för positiv" eller nåt. Produktionen vill ju att Nardos ska vinna och trycker de på tillräckligt många knappar hos Tanja så kanske vi får se ett monster från värmlandsskogarna vråla.
2021-04-25, 16:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Stackars Simon! Har inte han nåt magproblem? Å ändå gör han det som krävs!!?

Simon och Tanja är i särklass mest värdiga vinnare. Dompa skulle också vara det om han slutade fjanta för Aemiliae.

Ja detta är vad jag menar med Simon, han bjuder på sig själv trots risker och även Tanja tillhör de som utstår saker och inte bangar. Dompa skulle vara dubbelt så bra om han inte gav energi till Emelie.

Stod det något om att de andra inte fick hjälpa Tanja att städa hela huset? Den kunde de ha gett till AD istället.
2021-04-25, 16:51
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
De andra skulle lynchat honom med machete då han inte lyft ett finger och ätit upp all mat.

100%
2021-04-25, 16:52
Medlem
Tanja ger de att städa hela huset, fy fan vad äckliga de är.
Nardos fick hälsningar för hon var ärligast vid Boxen fast hon inte fick en endaste fråga.

Jag avskyr BB lika mycket som Nardos, Adrian och Mergim åt helvete med dem.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD stor i käften om matlagningen, ja sätt igång då och sluta sitt och säg till alla andra och ge order!

Hur kommer det sig att AD ALLTID klarar sig??????

Detta är sjukt men jag stör mig mer på AD:s beteende än Mergims just nu och då förstår man att det måste vara knas!

Jag fattar det inte... Det är ett mirakel att de andra inte har flippat på fanskapet ännu. Jag blir förbannad av att bara se hans beteende utifrån. De som är därinne måste ju koka inombords.
Medlem
Citat:
Ja detta är vad jag menar med Simon, han bjuder på sig själv trots risker och även Tanja tillhör de som utstår saker och inte bangar. Dompa skulle vara dubbelt så bra om han inte gav energi till Emelie.

Stod det något om att de andra inte fick hjälpa Tanja att städa hela huset? Den kunde de ha gett till AD istället.

Ja precis! Tror Juddan sa nåt om att de övriga iaf kunde plocka bort sina egna saker. Vet inte om de gjorde ens det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Instämmer till fullo. Stör mig på allt han gör.

”När är det mat, när ska du börja laga?”
"Vad var frågan..?" Konstant, vad det än gäller. Nä fy faan. Hoppas man kan få chansen att rösta ut han välldigt snart. ☹
2021-04-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De kanske gör allt för att hon ska tappat det.. För att hon är "för positiv" eller nåt. Produktionen vill ju att Nardos ska vinna och trycker de på tillräckligt många knappar hos Tanja så kanske vi får se ett monster från värmlandsskogarna vråla.
Två själar och en tanke.
Tur att Tanja har nerver av stål.
Snart ger de väl henne strömdräkten det enda som skulle få henne att bryta ihop.
2021-04-25, 16:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrians syrra tror att Robinson skulle vara perfekt för honom... Knappast med tanke på hur matfixerad han är, han skulle lämna efter första portionen palmhjärta.

Hahahahahahah jag skulle fan börja kolla Robinson för att se idioten sova på ett palmblad i monsunregn och svälta
2021-04-25, 16:55
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Klokt skrivet som vanligt.👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in