2021-04-25, 16:44
Medlem
Vilka var det som valde vilka som skulle få belöning?
2021-04-25, 16:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Återigen lyckas Adrian få fördel pga andra.. Tanja och Dompa är de enda som borde få belöning. Inte papegojknullaren och Scarface.

AD stor i käften om matlagningen, ja sätt igång då och sluta sitt och säg till alla andra och ge order!

Hur kommer det sig att AD ALLTID klarar sig??????

Detta är sjukt men jag stör mig mer på AD:s beteende än Mergims just nu och då förstår man att det måste vara knas!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Undrar samma sak som du, trodde dom var tillför AD's autism.

han fick det som straff först han fick inte reagera på ljud men han bröt mot reglerna så då fick han chinötterna som ett straff till
Senast redigerad av allanmadsen 2021-04-25 kl. 16:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Haha mer än så. Mycket mer.
Kolla på Instagram.. Verkar som att det är Dennis som kommer åka när man ser så lite 💜 (Dennis) och massa 🧡 och 💚 (mergim och pedram) bye bye Dennis 🤣

Du tror på riktigt att det är bara Instagram folk som röstar eller ??
Finns många andra utanför Instagram OCH SEN bara för att man har Instagram betyder det inte att man går in och gör massa jävla hjärtan. Många som skiter i det

JAG ÄR EN AV DOM. Går inte in och gör nått hjärta för att vissa vem jag vill ska stanna eller inte .
Medlem
Hydraulslangens avatar
Snälla produktionen, ge Judith genast ett ultimatum, antingen håller gorillaarselet käft i en vecka eller så får dom försöka baxa ut fanstyget ut ur huset!

Helvete vad man blir less på hennes jävla röst och satans gorilla skratt! 😡🤬
2021-04-25, 16:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Snälla produktionen, ge Judith genast ett ultimatum, antingen håller gorillaarselet käft i en vecka eller så får dom försöka baxa ut fanstyget ut ur huset!

Helvete vad man blir less på hennes jävla röst och satans gorilla skratt! 😡🤬

Hahahahahahhahahahahaa
Medlem
Blaisens avatar
Adrians syrra tror att Robinson skulle vara perfekt för honom... Knappast med tanke på hur matfixerad han är, han skulle lämna efter första portionen palmhjärta.
Medlem
Gott jobb BB ge Simon med IBS svinstarka nötter, de har lika stor tankeverksamhet som Nardos.
Eller var de smarta, snart sjukhus och vips är de av med ett hot mot Nardos, långsökt men vad ska man tro?
2021-04-25, 16:47
Medlem
Men STACKARS SIMON!!! Fittproduktion, hjälp honom!!!
2021-04-25, 16:47
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooddays10
Förstår Adrian att han framstår som ett glupskt ouppfostrat vider? hoppas han läser igenom tråden när han kommer ut därifrån, helst nästa vecka.

hahaha.. jag tror inte han vågar
2021-04-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Gott jobb BB ge Simon med IBS svinstarka nötter, de har lika stor tankeverksamhet som Nardos.
Eller var de smarta, snart sjukhus och vips är de av med ett hot mot Nardos, långsökt men vad ska man tro?

Nån tänkte inte till där som gav honom dessa nötter. Puckon!
2021-04-25, 16:48
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrians syrra tror att Robinson skulle vara perfekt för honom... Knappast med tanke på hur matfixerad han är, han skulle lämna efter första portionen palmhjärta.

Fel.
Han skulle först äta upp alla andras portioner med palmhjärta samt hela deras matranson för den kommande månaden, därefter skulle morsgrisen lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in