2021-04-25, 11:25
Medlem
Tror inte man kan utgå från någon omröstning på soc med denna vecka. Även om tex insta brukar stämma. Denna vecka kommer de flesta taktikrösta för att ha ut nån man ogillar. Jag skulle ex aldrig offentligt visa att jag röstade på Dennis då det mer är enligt resonemanget ”gillar mest av dem jag gillar minst”.
2021-04-25, 11:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä, det är i morgon. Står inget sånt någonstans.

Ok, blev fundersam när folk skrev att folk ska lämna idag om jag hade missat något.
2021-04-25, 11:27
Medlem
lillaflippens avatar
Vad hände egentligen med Joel igår? Varför grät han och hur började det?
2021-04-25, 11:27
Medlem
Det blir röst på Peddi! Har vacklat fram och tillbaka. Dennis var nära att få min röst men han är för mesig mot Emelie. Mergim är rolig när han inte är paranoid och har offerkofta, men det känns för instabilt.

Dessutom har Peddi varit längre i huset än de båda. (Emelie vill jag ha ut först av alla så hon är inte ett alternativ).
2021-04-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hur kan pedram räcka upp handen som en av de modigaste i huset för att få snurra på hjulet? Han gick ju in i en allvarlig depression av Harakiri korven?

I hans värld var han jättetuff och bröstade harakirin som ingenting, dessutom 1 1/2 dessutom.
2021-04-25, 11:29
Medlem
Citat:
Hur kan pedram räcka upp handen som en av de modigaste i huset för att få snurra på hjulet? Han gick ju in i en allvarlig depression av Harakiri korven?

Han räckte iaf upp handen, Mergim gjorde det inte men sa ”jag är modig men jag törs inte”.
2021-04-25, 11:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klockren analys! ⭐⭐⭐⭐⭐

Enda jag skulle tillägga är att hon dessutom är extremt manipulerade, illasinnad, småsint, hyper-egoistisk och stundtals faktiskt rent ond.

+10000 hon snärjer in sig i sina lögner hela tiden.
2021-04-25, 11:31
Medlem
Citat:
Ok, blev fundersam när folk skrev att folk ska lämna idag om jag hade missat något.
Folk skriver för fort ibland! 🤣 STORA FRÅGAN:Hur ska idiotmössamatvrak stå sig på en (1!) Hamburgare? VEMS portion kommer han roffa åt sig, utöver sin egen..? 🤣
2021-04-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Han räckte iaf upp handen, Mergim gjorde det inte men sa ”jag är modig men jag törs inte”.
Bögrim i ett nötskal! 🤣
2021-04-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Då låter Astrid Lindgren hälsa att Mergim bara är en liten lort.
2021-04-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+10000 hon snärjer in sig i sina lögner hela tiden.

Fast... jag tror inte hon ljuger uppsåtligt! Genom hennes hjärna strömmar tusentals taktiska scenarier. Hon agerar utifrån ett av dessa men omvärlden och andra människor (som inte vet hur de ”borde” bete sig enligt hennes planer) har den dåliga smaken att göra nåt annat.

Innan Emelie hunnit rekalkylera, har grodor hoppat ur hennes mun eftersom verkligheten inte varit vänlig nog att bli samstämmig med hennes spekulationer.
2021-04-25, 11:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag får panik över hur köket ser ut.
Hur kan man ens tänka tanken att lägga sig badet eller ännu värre, sitta o titta på dom som badar 😂 innan man tagit reda på köket.
O börja laga mat i den där röran.
Knas

Samma här! Ser ut som en jävla knarkarkvart! Att Judith ens vistas i området, och Nardos som brukar på spel.

NU börjar Judith störa sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in