2021-04-25, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
https://www.youtube.com/watch?v=4tGqIjhNa9k

Havals bröder backar honom ute på gatan medans han sitter. De gör minst en mille i månaden som du kan läsa på svt.se själva, efter 12 mån har man 12 millar, mer än einar som skattar 50% av 10. Kan du inte siffrorna? 1 av 100 000 conteinrar genomsöks efter droger, de slutar inte direkt importera för att haval är på semester?

De har investerat i haval och betalar bra varje månad för de har sett hur mycket man kan tjäna på musiken, så väntar bara på han släpps!

Som de säger i videon, "varför sätta pris om jag är volontär", de säger även de är filterlösa, vilket är en refens till flg. Det håller på att slutas upp ganska kraftfulla band mellan gäng, vårby tar över stora områden tex landskrona mm tillsammans med kista plus andra, einar är ensam utomlands, med sina miljoner då och nån ful hashgorilla från bandidos.

Du är bränd, står ordagrant i encrochattarna att Haval fick behålla Einars fattiga kedja, en månadslön för mig pga att han hade "paraknas"....

haval tar in pengar på soc, inget annat. Herregud vad mycket skitsnack i denna tråd. Haval lever på minimum.
Citera
2021-04-25, 08:27
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Du är bränd, står ordagrant i encrochattarna att Haval fick behålla Einars fattiga kedja, en månadslön för mig pga att han hade "paraknas"....

haval tar in pengar på soc, inget annat. Herregud vad mycket skitsnack i denna tråd. Haval lever på minimum.

När Haval kommer ut så lär han fingerknulla gamlingarna på Dalen!!!!!

🏃🏼‍♂️🏃🏼‍♂️🏃🏼‍♂️ Från ”bandidos” till banditas!!!! Pundare hela högen!!!!
Citera
2021-04-25, 09:24
Medlem
Inte "överdrift", Manolo är på flykt och är o trycker i somalia för samma brott som Anton Berg nyligen dömdes i till 8,5 år, för att tjäna pengar utnyttjar han Einar för pengar, Einar betalar överdrivet mycket för "beskydd" samt hämnd, och manolo cashar in samtidigt som han ger sin springpojke Robin Lambi fröderberg i uppgift att utföra detta dåd(utan ekonomisk kompensation) samt andra dåd för att stiga i rang...
Detta är vad som har hänt, folk är helt väck och pratar om 24k och såna som inte har ens ett finger med i detta..
1+1 blir 2.
Citera
2021-04-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
De har ju saker på gång hela tiden i de kretsarna så om någon blivit uppgraderad så kan det ju vara något annat. Går säkert att hitta någon från HA klubbarna som också blivit uppgraderad under denna tiden säger ignenting. Du vet antagligen ingenting om du hade haft säkra källor hade du inte skrivit det här. Du driver med oss eller så vill du lägga skulden på Einar. De som är insatta sitter inte på FB hela tiden och babblar utan sköter sina business

This. Skulle Bandidos ligga bakom detta tror jag inte dom skulle skicka dessa två personer utan några förortkids istället. Så nä snubben har ingen koll.
Citera
2021-04-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mudaki
einar la upp en bild på sina klockor etc. efter mordet. pekar inte finger hära ... men håller med om att han kunde gjort bättre. om han nu är oskyldig...
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Jag hade släppt en statement om jag vore Einar. Om han nu är oskyldig.
Fan vad korkade ni är alltså!

Om Einar är oskyldig (vilket jag är säker på för det förstår ju vem som helst att en 18-åring inte beställer mord på någons bror när han vet att det kan slå tillbaka mot hans mamma) så varför skulle han dementera detta? Då verkar det ju bara misstänksamt.

Brukar ni kontakta polisen i eran kommun och säga "Du det där brottet som begicks det datumet, det var inte jag"!
Citera
2021-04-25, 09:54
Medlem
Är det nån som är över 20 år och tror Einar är inblandad?
Citera
2021-04-25, 11:16
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Havals bröder backar honom ute på gatan medans han sitter. De gör minst en mille i månaden som du kan läsa på svt.se själva, efter 12 mån har man 12 millar, mer än einar som skattar 50% av 10. Kan du inte siffrorna? 1 av 100 000 conteinrar genomsöks efter droger, de slutar inte direkt importera för att haval är på semester?

De har investerat i haval och betalar bra varje månad för de har sett hur mycket man kan tjäna på musiken, så väntar bara på han släpps!

Som de säger i videon, "varför sätta pris om jag är volontär", de säger även de är filterlösa, vilket är en refens till flg. Det håller på att slutas upp ganska kraftfulla band mellan gäng, vårby tar över stora områden tex landskrona mm tillsammans med kista plus andra, einar är ensam utomlands, med sina miljoner då och nån ful hashgorilla från bandidos.

Haha är du dum i huvudet eller? Haval drar inte en mille i månaden. Det är Einar som gör.

Haval är en pank liten råtta som lurar sina vänner för lite småpengar. Säger allt om vilken pajas han är och varför hans bror blev mördad. Säkert beef med många grupperingar.

Citat:
Ursprungligen postat av nereeren
hade du haft någon hjärncell kvar hade du fattat att när det skrevs i encro att haval hade para knas så var det INNAN (notera ordet) han gjorde musik. just nu har han miljontals streams på endast spotify så ja han kan varit broke innan, men definitivt inte längre

Synd då att Haval splittar 50/50 med Manny. Sen tänk alla andra som ska han sin del av kakan av Havals 50%.. Blir inte mycket över till lilla kurden

Vet någon om hur D*ra var på gatan? Eller om det garanterat är en attack mot Haval?
Citera
2021-04-25, 11:18
Medlem
Citat:

VILKEN JEFWLA FUCKING SMÖRJA!
BÄTTRE OM ALLA DESSA LOWLIFE FÖRORTSRÅTTOR HÅLLER SIG TILL ATT SÄLJA ISTÄLLET FÖR ATT FÖRSÖKA SIG PÅ EN RAPKARRIÄR. FUCKING ANALFABETER!

FÖR ÖVRIGT SÅ ÄR HELA DEN HÄR TRÅDEN ETT STORT SKÄMT! FLASHBACK BORDE INFÖRA ÅLDERSGRÄNS SAMT IQ TEST INNAN MAN FÅR ÖPPNA ETT KONTO.
Citera
2021-04-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilN.Heimann
VILKEN JEFWLA FUCKING SMÖRJA!
BÄTTRE OM ALLA DESSA LOWLIFE FÖRORTSRÅTTOR HÅLLER SIG TILL ATT SÄLJA ISTÄLLET FÖR ATT FÖRSÖKA SIG PÅ EN RAPKARRIÄR. FUCKING ANALFABETER!

FÖR ÖVRIGT SÅ ÄR HELA DEN HÄR TRÅDEN ETT STORT SKÄMT! FLASHBACK BORDE INFÖRA ÅLDERSGRÄNS SAMT IQ TEST INNAN MAN FÅR ÖPPNA ETT KONTO.

Det är ett troll du citerar.
Citera
2021-04-25, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Aha. Överdrift och hittepå då, precis som jag misstänkte.
Tack för svar!

Einar har inte dementerat inblandning. Eller så tycker han om uppmärksamheten o gratis PR. Inte precis smart då han riskerar bli eller är en potentiell måltavla för hämndaktioner.
Citera
2021-04-25, 11:37
Medlem
Rykten går att Havals bror sålt ghosttelefoner till andra grovt kriminella, lagt upp en terminalbaserad livestreamad chatt och gpskarta över sina konkurrenter likt the war room strangelove 1967, sedan raidat stash houses runt stockholm med andra gäng, därav straffet poff poff paff BOM.

Skriver bara vad som flödar på sociala medier, inte mina påhitt.
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-25 kl. 11:42.
Citera
2021-04-25, 12:07
Medlem
111 sidor om spekulationer och ingen fakta.

Varför tror ni att Bandidos skulle ställa upp med att ta någons bror. Tror ni att man bara kan ringa till HA eller BMC och bara beställa ett mord utan vidare?? Einar hade väntat till Haval kommer ut. Om ni tror att det var Einar skulle han ju vänta tills rättegången är över. Haval och Yasin kanske frikänns och är ute om 2 månader så varför gå på hans bror nu? Fan vad korkade ni är.

Detta kan handla om precis vad som helst, inte ens säkert att det har med Haval att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in